Sinä joka pidät työstäsi, mitä työtä teet?
Kommentit (908)
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmoija. Luovaa ja ajattelua vaativaa työtä, ja saan päättää itse omista työtavoista, hyvin vähän yksityiskohtaista kontrollia.
Sama mulla. Lisäyksenä edelliseen, että omassa työssäni saan työskennellä 100% etänä, mistä päin maailmaa haluan. Työskentelin avokonttorihelvetissä viimeisen kerran vuonna 2016 eikä siihen tarvitse enää palata.
Ulkomailla/ kansainvälinen firma
Nuorinainen, 33 v.
Digitaalinen yritysanalyykko!
ja paljon muuta......
Krematoriossa työskentelen. En pidä ihmisistä ja meitä on niin paljon täällä että tuntuu hyvältä aina humauttaa uuni päälle. Hyvä porukka meillä töissä.
Puheterapeutti, pidän työstäni todella paljon.
Myönnän ihan avoimesti että tunnen ihan törkeää kateutta kaikkia teitä kohtaan :D
Omalla kohdallani ala on ihana ja mielenkiintoinen, mutta työelämä ei vastaa koulutusta lähes yhtään. Töitä pitää tehdä niin juosten kusten että se vie ilon. Nyt vaan vituttaa lähes joka päivä ja selaan työpaikkailmoituksia jos en nyt päivittäin niin viikottain kumminkin. Töiden ohella teen töitä sen eteen, että pääsisin opiskelemaan sitä unelma-ammattiani...
toimeentulotuella elelijä olen. Pidän työstäni todella paljon.
Perhepäivähoitaja. Pitkät päivät ja pieni palkka, mutta todella rakas ja sydämenläheinen työ. Koen työni olevan merkityksellistä ja arvokasta. Olen ollut alalla yli 20 vuotta ja rakastan työtäni edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Laitekuski 🎢🎡🎠
Olisi mielenkiintoista tietää palkkasi :)
8,11€/h+ilta-, ylityö- ja pyhälisät. Mutta oon jo toisessa palkkaluokassa, ku oon tehny töitä yhteensä yli puoli vuotta. Ekat kesät oli jotain n. 7,30.
Kiitos, että kerroit! Minkä suuruiseksi palkka voi parhaimmillaan nousta kokemuksen myötä?
Tila-arkkitehti, muotoilija, palkka parhaimpana vuonna ilman veroja 252000, oma yritys.
Vierailija kirjoitti:
Suunnittelua teknisellä alalla, jonkin verran toimistotöitä sisältyy myös, ei kovin paljon, mutta ne mitä tilitoimisto ei tee. Meillä ei ole toimistotyöntekijää erikseen. Firma on pieni, palkka ei kovin suuri, etuja aika vähän, mutta palkallani elää ja pomo hoitaa asiat säntillisesti.
Hyi, 20 vuotta riitti mulle.
Paras työkokemukseni on rautakaupan varastossa myymälän alakerrassa myymäläapulaisena, olin 15v 1975, olin siis niin nuori, että kaikki tuntui uudelta kokemukselta. Nyt en saa tuota takaisin mitenkään.
Palkka oli 5 mk/t. Ensimmäiseksi palkaksi sekin oli hämmentävää, mitä teen sillä rahalla mietin.
Tein asiakaspalvelua itsenäisesti, erilaisia tuotteita lienee ollut 100 000 silloin (vanhempi myyjä väitti).
Digitaalinen yritysanalyytikko
Ulkomailla, multikansallinen firma
33v. nainen
Aineenopettaja yhtenäisessä peruskoulussa, opetusvuosia takana kohta kymmenen. Pidän työstäni todella paljon ja sanon sen ääneen myös oppilaille.
Vierailija kirjoitti:
Ruumiinpesijä. Tämä sopii mulle koska jännitän sosiaalisissa tilanteissa mutta haluaiisn olla ihmisten kanssa tekemisissä.
Yök, miten sairasta läppää.. Olet psykopaatti.
Opetan ammattikorkeakoulussa. Paras työ ikinä - ja olen ollut mielenkiintoisissa töissä jo 20 vuotta. Olen innostunut opettavasta asiastani ja pystyn viemään uuden oppimista suuntaan, joka kiehtoo itseäni. Opin opiskelijoilta paljon enemmän kuin he arvaavatkaan 😊.
IT-alan myyntiä. Päätän itse työajoista, työskentelypaikasta, työn organisoinnista, valta ja vapaus itsellä, vain työn tulos merkitsee. Usein myös tiimiä mukana tekemässä, ei ole yksinäistä kuitenkaan.
Koti isä. Aloitin kun 35v takana IT, telekom alalla puuhannut. No, saa nähdä kuinka kauan tässä työssä viihtyy.
Markkinoinnin asiantuntija isossa organisaatiossa. Ihanan monipuolista työtä, jossa pääsen hyödyntämään vahvuuksiani. Työtehtävinä pääasiassa sisällöntuotanto someen, nettisivuille, uutiskirjeisiin yms. sekä erilaisten markkinointikampanjoiden ja toimenpiteiden suunnittelu ja organisointi osana tiimiä.
Puutarhuri💕