Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka pidät työstäsi, mitä työtä teet?

Vierailija
13.07.2020 |

Ei tarvitse kertoa liian tarkkaan :)

Kommentit (908)

Vierailija
681/908 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoustyö

Vierailija
682/908 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krematoriossa työskentelen. En pidä ihmisistä ja meitä on niin paljon täällä että tuntuu hyvältä aina humauttaa uuni päälle. Hyvä porukka meillä töissä.

Helvetillistä energiantuhlausta muuten tuo tuhkaus..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/908 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

It-ala, päällikkö. Teen ns. merkityksellistä softaa, jolla voidaan vaikuttaa ihmisten elämään ja hyvinvointiin. Se on mulle tärkeää. Mahtava tiimi, superjoustava työ, hyvä palkka. Pomot on perseestä (aina), mutta sitä kompensoi se, ettei niiden kanssa tarvitse olla paljon tekemisissä. Työ on itsenäistä ja saan päättää asioista.

684/908 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja

Y

Vierailija
685/908 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoulun opettaja reaaliaineissa ja luokanvalvoja seiskaluokalla.

Minulla on varsin työllistävä luokka kasvatuksellisesti. Melkein joka päivä riitojen, kiusaamisen selvittelyä ja yritystä ojentaa käyttäytymään koulun sääntöjen mukaan. Mutta juuri tuon kasvatustyön koen kaikkein tärkeimpänä. Se fiilis kun oppilaan paha mieli muuttuu hyväksi ja taas hetken koulukavereiden kanssa sujuu. Ja se että saa pidettyä oppilaat, joilla on iso koulupudokkuuden riski koulutiellä.

Se ei ole minulle niin tärkeää mitä oppilaani muistavat opiskeluista aineista isona, kunhan nyt jotain perusasioita jäisi mieleen. Eniten toivon sitä, että heistä kasvaisi hyviä ihmisiä ja uskaltaisivat tavoitella unelmiaan.

Vierailija
686/908 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläkoulun opettaja reaaliaineissa ja luokanvalvoja seiskaluokalla.

Minulla on varsin työllistävä luokka kasvatuksellisesti. Melkein joka päivä riitojen, kiusaamisen selvittelyä ja yritystä ojentaa käyttäytymään koulun sääntöjen mukaan. Mutta juuri tuon kasvatustyön koen kaikkein tärkeimpänä. Se fiilis kun oppilaan paha mieli muuttuu hyväksi ja taas hetken koulukavereiden kanssa sujuu. Ja se että saa pidettyä oppilaat, joilla on iso koulupudokkuuden riski koulutiellä.

Se ei ole minulle niin tärkeää mitä oppilaani muistavat opiskeluista aineista isona, kunhan nyt jotain perusasioita jäisi mieleen. Eniten toivon sitä, että heistä kasvaisi hyviä ihmisiä ja uskaltaisivat tavoitella unelmiaan.

Sama ammatti ja tällä hetkellä myös seislojen luokanvalvoja. Olemme päässeet käytöspulmissa hurjasti eteenpäin lukuvuoden aikana. Todella palkitsevaa. Ja päivät on kiireisiä, menevät aina ihan hujauksessa.

Vierailija
687/908 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teollisuus siivooja, raskasta ja pidän työstäni, palkkani on brutto 2265 + vuorolisät

Vierailija
688/908 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitaja ja pidän työstäni. Meillä on hyvä työyhteisö ja arvostan työtäni.

Vierailija
689/908 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esihenkilö turvallisuusalalla, tapahtumapuolella. Ihan huipputyö!

Vierailija
690/908 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan laivaa.

Vierailija
691/908 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistonlehtori. Opetustyö rytmittää arjen. Työssä saan tutkia itseä kiinnostavia asioita. Tutkimustyön voi tehdä kotona, aloittaa ja lopettaa oman aikataulun mukaan, käydä päivällä lenkillä valoisaan aikaan ja jatkaa vaikka yöhön asti, kun flow on päällä. Voin myös joustavasti yhteensovittaa kevätaikaan tutkimuksen ja mökkeilyn. Itse päätän vuositasolla työn toteutuksen. Tuloksia mitataan (ei sitä, onko naama ruudussa klo 8-16). Ihana esimies, tsemppaa, eikä kyttää tai painosta. Täysin kyllä yliopistosta kiinni, ei näin hyvää työyhteisöä joka aineessa tai yliopistossa. Muissa ollut mm. ylimielisyyttä, selkään puukottamista, painostusta ja vedätystä, töiden eriarvoisuutta ja väheksyntää.

Vierailija
692/908 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennusalan yrittäjä. Saan tehdä sitä työnjälkeä, ku ite haluan. Työ vaihtelevaa. Suoraa asiakastyötä. Ei määräilijöitä.

Vierailija
693/908 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaiskasvatuksen hoitaja. Olen alle 3-vuotiaiden ryhmässä ja koen tekeväni erittäin arvokasta työtä. Luodaan pohjaa koko elämälle ja tulevaisuuden ihmiskunnalle. Pienistä puroista kasvaa suuret virrat.

Vierailija
694/908 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan pa^^^a.

Vierailija
695/908 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokanopettaja.

Vierailija
696/908 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkija yliopistolla. Sopii minulle, olen aikaisemmissa töissä tylsistynyt työn helppouteen. Saan työstä sopivaa haastetta.

Vierailija
697/908 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja.

Vierailija
698/908 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallintopäällikkö kuntaomisteisessa osakeyhtiössä. Kun jättää omistajaohjauksen omaan arvoonsa, niin työ mukavaa, haastavaa ja erittäin monipuolista. Myös palkka on ihan kilpailukykyinen.

Vierailija
699/908 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveyshoitaja. Olen paljon muitakin hoitoalan töitä tehnyt, mutta nykyinen on ehdottomasti paras enkä tästä kyllä enää palaa muihin hoitotöihin. Työ on itsenäistä, suunnittelen omat työni asiakasyrityksieni kanssa, teen yhteistyötä muiden työterveyden asiantuntijoiden kanssa, asiakasvastaanottotyötä, työpaikkakiertoja, hyvinvoinnin edistämistä monesta eri näkökulmasta. Työssä pitää olla hyvät hermot, sillä käsissä on miljoona punaista lankaa jatkuvasti. Työtä on mahdollista tehdä myös etänä osittain. Olen yksityisellä työssä, palkasta on aina mahdollista neuvotella osaamisen ja vastuiden perusteella, mikä ei ikinä ollut vaihtoehto esim. julkisella puolella. Työterveyshoitajilla palkkahaarukka liikkuu noin keskimäärin 2600-4000e välillä eri puolilla Suomea. Palkkaus on mielestäni hyvä päivätyöhön, vaikkakin silti edelleen koulutustaustoihin ja työvastuisiin nähden alakanttinen verrattuna esim. moniin muihin amk-tason miesvaltaisiin aloihin nähden. Työterveyshoitajalla on minimi on sairaanhoitaja-terveydenhoitaja tuplatutkinto sekä työterveyden lisäkoulutus noin 6kk, eli yhteensä 4,5v. Työterveyshoitajista on myös suuri pula osassa Suomea, saan itsekin jatkuvasti työhaastattelukutsuja muilta toimijoilta. Työvaihtoehtoja on siis paljon. :)

Vierailija
700/908 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan vain  lähihoitajamiehenä päiväkodissa.  

Rakastan lapsia äärimmäisen paljon, joten tämä on ihan hyippu työpaikka.

Muutama miinus:  työtovereiden kroonistunut saikku - kaikki tietää, että lintsaa.

Itselläni on muheva perintö ja toimeentuleva  tyttöystävä. 

Itselläni on siis maisterin tutkinto. 

Teen tätä duunia vain, koska haluan. 

Naurattaa vain, kun lto heittää rättiä, että hän ei pese pöytiä, eikä pue lapsia. Potkii vain roskia kengällä  - siivoa-  ninä vain nauran, kaikki on minulla hyvin.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä