Sinä joka pidät työstäsi, mitä työtä teet?
Kommentit (908)
Sh. erikoissairaanhoidossa akuutilla osastolla.
... ja hommia riittää kirjoitti:
Valokuvaaja - n. puolet töistä omassa studiossa ja puolet luonnossa/asiakkaiden luona.
Hyvä palkka ja hyvät kilsarahat vuosittain eikä tarvi läheskään joka päivä tehdä yhtään mitään.
Saa itse valita asiakkaat ja tehtävät työt.
Ei valittamista.
Oliko toi palkkakin puolet luonnossa?
Siivooja. Kerrankin siis sattunut sellainen alue mistä oikeasti pidän eikä töihin lähtö ota aivoon :D
Tietokirjatoimittaja varakkaassa yhtiössä. Yhteistyökumppanit eli kirjojen kirjoittajat järjestään fiksua porukkaa, lisäksi vaihtuvat aina uuteen, kun tulee uusi projekti. Työ täysin itsenäinen ja vapaa. Unelmaduuni.
Olen prostituoitu. Kaikki ei arvosta kyseisen ammatin harjoittamista mutta itse siitä pidän ja niin pitävät asiakkaatkin ;)
Tulkki. Ei ole liikaa töitä kuormittamassa muuta elämää. Palkka sen verran hyvä, ja menot niin pienet, että pärjään kohtuullisella työmäärällä.
Asiantuntija teen myös myyntiä ja neuvontaa. Työkenttänä koko Suomi. Asiakkaat mukavia, työtä on paljon mutta itse määritän omat aikataulut. Palkalla elätän koko perheen.
Jatkoa kielityöntekijöille. ;)
Kääntäjä. Voin itse valita asiakkaat ja tehtävät työt, samoin oman aikatauluni. Pienet menot, hyvät palkkiot, ei työmatka-ajoa. Lomapäiviä voi pitää milloin tykkää eikä tarvitse olla työpöydän ääressä klo 8. En hevillä vaihtaisi muuhun työhön.
Olen hieroja. Asiakas lähtee aina kiitellen ja työilmapiiri on rauhallinen ja leppoisa. Harmi kun nivelet eivät kestä tehdä tätä montaa vuotta.
Koodaan, isoille yritysasiakkaille.
Sairaanhoitaja. Miksi lähes kaikki julkisella puolella olevat kitisevät? Työehdot paremmat kuin yksityisellä puolella...lomat.. sairauspäiväkorvaukset...voi olla ..ei pelkoa potkuita, voi käyttäytyä miten lystää..
Nähty on kirjoitti:
Sairaanhoitaja. Miksi lähes kaikki julkisella puolella olevat kitisevät? Työehdot paremmat kuin yksityisellä puolella...lomat.. sairauspäiväkorvaukset...voi olla ..ei pelkoa potkuita, voi käyttäytyä miten lystää..
Se on huomattu. Käytöstaidot nolla teikäläisillä.
Isossa painotalossa asiantuntijatehtävissä.
Sopivan haastavaa ja kehittyvää työtä. Tulevaisuudessa teen jotain omaa, alaan liittyvää. Kokemusta ja osaamista tässä karttuu 100krt enemmän kuin koulun penkillä (opiskelin hetken alaa, ei valmista tutkintoa)
Olen puutarhurina Nebraskan osavaltiossa ja rakastan työtäni!! Palkka voisi olla parempi, mutta ainakin työ mielekästä ja myöskin haastavaa =)
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitajana muistisairaiden vanhusten parissa. Valitettavasti ei tahdo kroppa enää jaksaa raskasta vuorotyötä. Myös lähiesimiehen ja muiden vastuuhenkilöiden ei-kannustava ote työhön väsyttää ☹️
Sama, työskentelen myös muistisairaiden parissa, jotka ovat aivan ihania, mutta se kaikki muu sälä työn ympärillä alkaa käydä voimille sekä työn fyysisyys: kädet ovat joka iltaisin kipeät varsinkin, jos on päivän aikana tehnyt raskaita suihkuja.
Opetan korkeakoulussa. Nykyajan nuoret aikuiset ovat tosi kivoja, fiksuja ja kohteliaita. On ilo opettaa niin mukavaa porukkaa!
Konsulttityötä suunnittelijana. Töitä on paljon, mutta kun on kyseessä omat kiinnostuksenkohteet ja hyvä työyhteisö niin vapaa/työ yhdistyy luontevasti. Hyvä palkka ja töitä saan tehdä missä haluan ja milloin haluan miinus pakolliset etäpalaverit.
IT-tuki henkilö firmassa missä vähän duunia. Suurimman osan ajan siis voin pelaa töissä :)