Takana melkein vuosi selibaattia
ja huomenna on helluntai. Selibaatin syy on sinkkuus, ei hyvää lupaa. Mitähän tässä nyt keksis äkkiä?
Kommentit (12)
Minulla 2,5 v...:-(
en kuitenkaan aio huomenna mitään tehdä, mutta olen valmis lopettamaan tämän.
Ai niin, se pano :D Noniin, kas kun ei tullut mieleen. Mä vaan en pysty paneen ihan kenen tahansa kanssa valitettavasti. Ja mitä vanhemmaksi tulee, sitä nirsommaksi myös. Ikävää huomata, etten enää arkipäivässä tapaa mielenkiintoisia miehiä.
Selibaatilla tarkoitetaan vapaaehtoista seksistä kieltäytymistä. Ei olosuhteiden pakosta johtuvaa. Te puutteessaolijat pilaatte oikeiden selibaattien maineen.
Ups, sori, mä käytin väärää sanaa. Mitenköhän tää pitäis ilmaista? Itse ajattelen, että olen puoliksi pakosta ja puoliksi vapaaehtoisesti ilman seksiä. Kyllähän mä nyt seksiä saisin, jos en olisi niin nirppana siitä kenen kanssa sitä haluan. Jos menis vaan tohon lähiräkälään, kyllä sieltä aina joku Repe tarttuis mukaan.
Mä kyllä näen joka päivä monia pantavia miehiä, rohkeasti vaan kysymään treffeille!
L A I H D U T T A K A A L E H M Ä T !
Kiitti kymppi, mun BMI on normaalipainon alarajalla ja muutenkin oon timmissä kunnossa. Ehkä ne miehet vois vähän laihduttaa? Ap.
L A I D U N T A K A A L E H M Ä T !
voi