Lähetänkö miehen alastonkuvat vaimolle? Houkuttaa
Minulla oli suhde naimisissa olevan miehen kanssa. Hän jätti minut. Tekee mieli kostaa lähettämällä kuvat vaimolle.
 Mitä mieltä olette?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, vaimolla on oikeus tietää ja miehellä velvollisuus vastata teoistaan.
Laillisestihan tuossa on tekijänoikeudet miehen puolella. Ap:lla ei ole mitään lupaa jakaa miehen kuvaa eteenpäin.
Tekijänoikeudet kylläkin on kuvan ottajalla, ei sillä kuvassa poseeraavalla miehellä. Tekijänoikeus ei myöskään tarkoita sitä, ettetkö saisi yksittäiselle ihmiselle näyttää jotain, minkä tekijänoikeus kuuluu jollekin muulle. Jos ostat taulun, ja näytät sitä ystävällesi, rikotko taulun tekijän tekijänoikeuksia? No et.
Jos nyt lakia halutaan tulkita miehen hyväksi, kannattaa asiaa tarkastella ennemmin yksityiselämän suojan näkökulmasta.
Joka tapauksessa, mikäli vaimolle kerrot, kannattaa varmuudenvuoksi jättää se kuva lähettämättä, joskin siinä tuskin on mitään vaimolle uutta...
Vaimollehan ne kuuluu koska se on sen mies. Hyi sinua.
Please anna mennä. Jospa se kerpis kavereilleenkin ettei kannate vieraissa hypätä
Jos kuvat on otettu yhteisymmärryksessä tai mies on ne itse sinulle lähettänyt, niin anna mennä vaan. Toki sillä tavalla et miestä saa, kyseessä olisi pelkkä kosto. Mutta anna mennä. Jos mies on noin idiootti, niin sitten kärsikööt. Minusta mikä puuhaan vähän väliä aina jonkun kanssa, niin olen hyvin tarkka ettei mitään kuvia oteta missään vaiheessa. Ei siis edes vaatteet päällä. Ja aina on mietittynä joku stoori, että jos joku kuvan ottaakin, niin että miksi olen siellä missä olen. Koska voisi käydä niinkin, että naisen kaveri vaikka ottaisi kuvan. Ikinä en myöskään julkisesti hemppaile vieraiden naisten kanssa. Ne puuhastelut tehdään aina neljän seinän sisällä ja ilman kameroita. Näissä pitää olla tarkkana, mikäli meinaa selvitä puhtain jaloin.
Mitä virkaa niitä lähettää? Soita tai käy kylässä rehellisesti keskustelemassa vaimon kanssa. Itse en ole vaimoille ilmoittanut mitään, kun se joka leikkiin lähtee, se leikin kestäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, että pettävä puoliso antaisi lupaa ottaa itsestään alastonkuvia.
Ap.  Vastaa kyllä sain kuvata häntä alasti myös matkoilla hotellissa. Silloin hän vielä lupasi jättää vaimonsa.
Hänellä on/oli myös kuvia minusta alasti.
En halua kiristää rahaa, vaikka varakas onkin. Haluan vain heille molemmille pahaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Jos kuvat on otettu yhteisymmärryksessä tai mies on ne itse sinulle lähettänyt, niin anna mennä vaan. Toki sillä tavalla et miestä saa, kyseessä olisi pelkkä kosto. Mutta anna mennä. Jos mies on noin idiootti, niin sitten kärsikööt. Minusta mikä puuhaan vähän väliä aina jonkun kanssa, niin olen hyvin tarkka ettei mitään kuvia oteta missään vaiheessa. Ei siis edes vaatteet päällä. Ja aina on mietittynä joku stoori, että jos joku kuvan ottaakin, niin että miksi olen siellä missä olen. Koska voisi käydä niinkin, että naisen kaveri vaikka ottaisi kuvan. Ikinä en myöskään julkisesti hemppaile vieraiden naisten kanssa. Ne puuhastelut tehdään aina neljän seinän sisällä ja ilman kameroita. Näissä pitää olla tarkkana, mikäli meinaa selvitä puhtain jaloin.
Kylläpäs olet mies täynnä moraalia.
Huhhuh sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, että pettävä puoliso antaisi lupaa ottaa itsestään alastonkuvia.
Ap. Vastaa kyllä sain kuvata häntä alasti myös matkoilla hotellissa. Silloin hän vielä lupasi jättää vaimonsa.
Hänellä on/oli myös kuvia minusta alasti.
En halua kiristää rahaa, vaikka varakas onkin. Haluan vain heille molemmille pahaa mieltä.
Olisiko kannattanut kuvat laittaa siinä vaiheessa kun menette sänkyyn?
Vaimo ois voinut pistää miehen pihalle ja mies olis sulle valehdellut että sut se haluaa.
Voi ressukkaa.
Miten meni noin niinkun omasta mielestä? 😊
Pyydä mieheltä 100 000€ tai lähetät kuvat.
Tässä on se syy miksen sekaannu kehenkään.
Semivapaita tuppaa oleen.
Aina voi Vahingossa joku kikkeli mennä oikeaan osoitteeseen.
Monesti nää pikkuvaimot on niin sekaisin näistä nassemiehistä että syövät paskankin kultana.
Jännää. 🦨