Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kelpaa miehille hyvätapaisena ja luonnollisena naisena?

Vierailija
12.07.2020 |

Olen 20v. Olen vielä neitsyt enkä ole koskaan suudellut ketään. Seksiä en haluaisi ennen avioliittoa. En pukeudu paljastavasti, värjää hiuksia tai meikkaa. En ole ylipainoinen, mutta vartaloni ei ole kovinkaan naisellinen. Ulkonäkööni en halua kiinnittää mitään erikoisempaa huomiota. Olen myö myös aika ujo. Minulla on omat periaatteeni joista en halua taipua. En juo tai polta.

En kuitenkaan ole uskonnollinen, enkä haluaisi kovin uskonnolista miestä. Olisi kiva että edes joku kiinnostuisi.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta aloitetta olet Ap tehnyt itse? - Mistä oikein haet ja etsiydyt miesten pariin jos olet saanut vaikutelman, että et kelpaisi hyvätapaisena ja kunnollisena naisena? - Minulle kelpaisit enemmän kuin hyvin. - Enkä sano ny, että olen k----imies, koska se on täällä lähes kirosana. ja jsoatin syyst sinäkin annoi ymmärää, ettei sinuakaan kiinnosa ne ta me kunnolliset ja hyväapaiset miehet..  

En minä uskalla tehdä aloitteita. Eivät ne hiljaisetkaan pojat minusta koskaan ole kiinnostuneet, koska kasvoni eivät ole kauniit. En hakeudu kenenkään seuraan, kun minua ei sinne haluta.

Arvaa kuinka monta miestä olisi ja olisi aina ollut lopun ikäänsä sinkkuna, jos he toimisivat tai olisivat toimineet naisia kohaan samalla tavoin kuin sinä miehiä kohtaan. - Täytyy uskaltaa toimia itse, eikä odotaa ja vaatia, että muut toimisivat sinua kohtaan haluamallasi tavalla. Ei se pakkien saaminen ole miehenäkään mukavaa. Ei ole taaskaan mukava lukea, että sinäkin olet vain aina ihasunu niihin jännempiin.... 

Eivät he ole olleet mitään jännämiehiä. Mutta kiva komea mieskin haluaa varmaan jonkun muun kuin minut.

Jos ovat vasakohtiasi, niin millaisena heiä sien pitäisi pitää....?

En ole rento ja sosiaalinen, ja olen ruma kasvoilta.

Vierailija
22/31 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu haluaa tyttöystävän joka panttaa avioliittoon asti ?. Nykyaikana typerää ellei sitten saa pitää muita naisia seksiä varten avioliittoon asti :)

Vierailija
24/31 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hieman outoa pitää neitsyyttään jonain uhrilahjana. Siinä alentaa itsensäkin pelkäksi esineeksi. Näkee itsensä panopatjana ja kodinkoneena. Jokainen ihminen kuitenkin on seksuaalinen vain itseään varten, ei muita ihmisiä. Ei se reikä mikään lahja ole. Seksuaalisesti taitamaton puoliso on myös totaalinen turn off. Ei se osaamattomuus naisessa ole sen parempi asia kuin miehessäkään. Kumpikin ne ärsyttää ja vituttaa jos aikuinen ihminen on täysi käsi sängyssä. Ei mitään mielenkiintoa alkaa opettaa, kun pitäisi hommat sujua jo ja pystyä keskittymään siihen nautintoon eikä kehonsa etsimiseen. Hieman perverssiäkin olla sellaisen kanssa joka on ihan pihalla asioista. 

Vierailija
25/31 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kyllä, että jos nainen on itse epäsosiaalinen tai introvertti ym niin hän viehättyy sosiaalisista rennoista ekstroverteista miehistä, "koska vastakohdat täydentää", mutta jos nainen on itse sosiaalisen rento ekstrovertti niin hän haluaa itsensä kaltaisen.

Sama pätee jokaiseen luonteen ominaisuuteen ja pinnallisiin juttuihin. Vastakohdat täydentää vain jos nainen on se heikompi osapuoli siinä asiassa ja jos nainen on esim pitkä/lihaksikas/akateeminen/ekstrovertti/kova niin miehen pitää olla vieläkin pitempi ja lihaksikkaampi ja akateemisempi ja kovempi ekstrovertti kuin hän.

Vierailija
26/31 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen kuin sinä mutta myös ihan nätti ja hyvä vartalo. Ikävä kyllä vienti tuntuu vain vähentyvän koko ajan. Aloin hävetä itseäni niin paljon että otin vain netistä jonkun joku huoli lähtemään treffeille. Monia suhteen yrityksiä oli mutta ei..kiinnostus ei ikinä herää miehissä. Enää en jaksa yrittää.

Vierailija
27/31 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti joudut menemään seurakuntaan tai lähtemään johonkin vanhoilliseen maahan esim. Irlanti, Saksa.

Ei Saksa ole vanhoillinen maa isoissa kaupungeissa.

On se. Toki siellä on myös Berliinin hipsteri-anarkisti alueet, mutta on se silti.

Vierailija
28/31 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelet hyväksi suihinotossa! Ongelma ratkaistu, eikä se nyt ole varsinaisesti vielä seksiä.

Vierailija
29/31 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta aloitetta olet Ap tehnyt itse? - Mistä oikein haet ja etsiydyt miesten pariin jos olet saanut vaikutelman, että et kelpaisi hyvätapaisena ja kunnollisena naisena? - Minulle kelpaisit enemmän kuin hyvin. - Enkä sano ny, että olen k----imies, koska se on täällä lähes kirosana. ja jsoatin syyst sinäkin annoi ymmärää, ettei sinuakaan kiinnosa ne ta me kunnolliset ja hyväapaiset miehet..  

En minä uskalla tehdä aloitteita. Eivät ne hiljaisetkaan pojat minusta koskaan ole kiinnostuneet, koska kasvoni eivät ole kauniit. En hakeudu kenenkään seuraan, kun minua ei sinne haluta.

Arvaa kuinka monta miestä olisi ja olisi aina ollut lopun ikäänsä sinkkuna, jos he toimisivat tai olisivat toimineet naisia kohaan samalla tavoin kuin sinä miehiä kohtaan. - Täytyy uskaltaa toimia itse, eikä odotaa ja vaatia, että muut toimisivat sinua kohtaan haluamallasi tavalla. Ei se pakkien saaminen ole miehenäkään mukavaa. Ei ole taaskaan mukava lukea, että sinäkin olet vain aina ihasunu niihin jännempiin.... 

Eivät he ole olleet mitään jännämiehiä. Mutta kiva komea mieskin haluaa varmaan jonkun muun kuin minut.

Sinä et kiinnitä ulkonäköön huomiota, et tee sen eteen mitään, joten miksi ihmeessä komea mies kiinnostuisi sinusta? Jos sinun ulkonäkö ei ole tärkeä, miksi kumppanin on?

Vierailija
30/31 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se hieman outoa pitää neitsyyttään jonain uhrilahjana. Siinä alentaa itsensäkin pelkäksi esineeksi. Näkee itsensä panopatjana ja kodinkoneena. Jokainen ihminen kuitenkin on seksuaalinen vain itseään varten, ei muita ihmisiä. Ei se reikä mikään lahja ole. Seksuaalisesti taitamaton puoliso on myös totaalinen turn off. Ei se osaamattomuus naisessa ole sen parempi asia kuin miehessäkään. Kumpikin ne ärsyttää ja vituttaa jos aikuinen ihminen on täysi käsi sängyssä. Ei mitään mielenkiintoa alkaa opettaa, kun pitäisi hommat sujua jo ja pystyä keskittymään siihen nautintoon eikä kehonsa etsimiseen. Hieman perverssiäkin olla sellaisen kanssa joka on ihan pihalla asioista. 

Sinä olet täysin pihalla asioista.

Mitä sanot, pätee vain irtonumeroihin, lyhyihin suhteesiin. Elämänkumppanin kanssa ei ole mitään väliä, mitä valmiiksi osaa, vaan parasta on juuri oppia yhdessä. On loppuelämä aikaa opettaa, ja opetella, mistä juuri oma kumppani nauttii.

Myös tuo, että seksuaalisuus on vain itse varten, on surullinen lausunto. Niin sanoo ihminen, joka ei ole koskaan ollut, eikä halua olla, täysivertainen kumppani.

Vierailija
31/31 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei kelpaa koska kelpuuttaa vain liian tasokkaita ja erilaisia miehiä. Sanoisin, että tämä on lähes kaikkien naisten vika pariutumisen suhteen, että on tiukat stereotyyppiset kriteerit. Vain se kaikkien haluama ekstroverttikomistus kelpuutetaan ja se introvertimpi kiltimpi mies jää vaille huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan