Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveitä vaatteita ihmisillä päällään

Vierailija
17.05.2013 |

tuossakin nainen meni, harmaat lököverkkacaprit, oranssi paita ja kirjava collegehuppari vielä. Jonkinlaiset ballerinakengät ja vaaleankeltainen kangasolkalaukku.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Kauheeta! Miten sä voit?! Ootko jo soittanut kriisipuhelimeen?

Vierailija
2/12 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on mielenkiintoisen ketjun siemen. Voisitko ap siinä ikkunan ääressä istuessasi kuvailla kauheimpia asukokonaisuuksia joita silmiesi editse kävelee. Muutkin voivat osallistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tässä kunhan töistä kotiin pääsen, aion antaa oman näytökseni koiralenkillä. Olen ylipainoinen ja keski-ikäinen. Aion pukea päälleni harmaat collegeshortsit, jonkun kulahtaneen T-paidan sekä sandaalit. Vyölaukkukin täytyy olla, sinne saa koirankakkapusseja, avaimet ja kännykän. Siinähän saa ihmiset ihailla tyyliä :D

Vierailija
4/12 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kaupassa seuraavassa asussa.

Jalassa ohuesta liukkaasta kanaasta tehdyissä capreissa jossa kiristyskumpparit lahkeissa. Hihaton toppi jossa mintunvihreitä, valkoisia ja sinisiä raitoja. Topin päällä miesten valkoinen collegetakki. Jalassa likaiset addun lenkkarit. Tukka hapsottaa ja naama meikitön. Olin varmaan minäkin näky. Ei vaan jaksanut vaihtaa vaatteita kun kipaisin lähikaupassa.

Vierailija
5/12 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin kaupassa kirkkaan v.sinisiin housuihin ja kirkkaan pinkin väriseen toppiin pukeutuneen 40+ naisen... kiva että jokkut uskaltaa käyttää värejä, mutta ite en kyllä ihan nuin räikeä haluais olla. :D

Vierailija
6/12 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni nainen, pikkukukallinen mekko, harmaa villatakki ja oranssit CROCSIT.

Vierailija
7/12 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ihanaa! Crocsit on parhaat etenkin kesällä:)

Vierailija
8/12 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin eilen aamulla viemässä roskat ruskeissa pöllöyöhousuissa, harmaa raidallisessa hupparissa sekä kaulahuivikin oli kaulalla. Kerrostalo aluetta, ison parkkipaikan luona on noi roskikset...

Vierailija
9/12 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, mie kuljen aina noin enkä edes muista joka ulkoilulla hävetä. Kiitos rakkaat, kun muistutitte, nyt muistan. Mutta en kuitenkaan vaihda tyyliäni, kun se on työlästä, kallista ja ikävää. Parempi olisikin, jos katsoisitte toiseen suuntaan.

Vierailija
10/12 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crocsit on parhaat myös loppuraskauden turvottamissa jaloissa.

Olen kyllä muutenkin varsinainen näky valasmahoineni.

Vierailija
11/12 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet etenkin nuoret pukeutuu homomaisesti.

Kampaukset on todella outoja ja naurettavia. Vähän homahtavia jakauksia liikenteessä.

Vierailija
12/12 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vein roskat liiloissa olohousuissa missä on repeämä perseen kohdalla ja alushousut näkyy reiästä ja valkoisessa pitkähihaisessa paidassa minkä läpi kuultaa topatut valkoiset t-paita rintaliivit. jalassa oli vihreät kroksit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi