Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä akkoja vaivaa?

Vierailija
16.05.2013 |

Valitatte ja itkette aina selkeistä provoista ja tyhmimmät teistä menee vastaamaan niihin "oOOO ap miten sä nyt tollasta, ootpa ap tyhmä!"

Te niitä tyhmiä olette, voi luoja. Olkaa vastaamatta. Siihen se provoilija väsyy.

Sitten kun minä koitan asiallisesti kysyä täällä apua ongelmiini niin sitten taas alkaa se saamattoman turha provo-huutelu. Vastailkaa kunnolla tai pitäkää se läpi kiinni saakeli soikoon.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävä provo

Vierailija
2/26 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille tää on ihan viihdesivusto :) Kysele niihin ongelmiis apua jostain muualta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se viihde sitten löydy siitä, että niille provoilijoille vastaa provoavasti takaisin, eikä sitä ainaista ihmettelyä suu ammollaan?

Täältä sain kyllä lopulta hyviä neuvoja, kun jotkut vaivautuivat asiallisesti vastaamaan, kiitos siitä :) 

ap

Vierailija
4/26 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOOooooooOOOOoooo rauhotus nyt!

Vierailija
5/26 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko se lapseton 36-vuotias mies, joka ei tykkää toukista?

Vierailija
6/26 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai se mamma joka halusi tehdä aamupalaa 17-v pojalleen?

Vierailija
7/26 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, mitä tarkoittaa saamaton?

Vierailija
8/26 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palatkaa mammat syömään nakkeja ja ranskalaisianne, räävimään blogeja ja kauhistelemaan provoviestejä!

Sitten pihdatkaa seksiä mieheltänne ja hankkikaa viides lapsi ja tatuoikaa hänen erityinen nimensä riippuviin rintoihinne.

-ap

ps. olen se 30v mies, joka ei siedä tyhmiä naisia

Vierailija
9/26 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukka.

Vierailija
10/26 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 22:04"]

Palatkaa mammat syömään nakkeja ja ranskalaisianne, räävimään blogeja ja kauhistelemaan provoviestejä!

Sitten pihdatkaa seksiä mieheltänne ja hankkikaa viides lapsi ja tatuoikaa hänen erityinen nimensä riippuviin rintoihinne.

-ap

[/quote]

ei tuo sun oma tyhmyys haittaa sua sitten?

Vierailija
11/26 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 22:09"]

-ap

[/quote]

[/quote]

Mites se tässä ilmenee? 

Kieltämättä juu, kävin kyllä vähän asiattomaksi, 

-ap

Vierailija
12/26 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelu/3814676/ketju/mun_9_v_lapsi_kysyi_tykkaanko_tosiaan_noin_paljon_siiderista

Siis lukekaa noita vastauksianne! Ette voi olla tosissanne! :D

Siellä hoo moilasena taas pällistellään että ei kai nyt ap ole tosissaan ihmettelemässä juoko liikaa..

JOTAIN RAJAA!

-ap

Vierailija
13/26 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 22:12"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 22:09"]

-ap

[/quote]

[/quote]

Mites se tässä ilmenee? 

Kieltämättä juu, kävin kyllä vähän asiattomaksi, 

-ap

[/quote]

ei varmaan tarvi edes vastata...

Vierailija
14/26 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 22:15"]

http://www.vauva.fi/keskustelu/3814676/ketju/mun_9_v_lapsi_kysyi_tykkaanko_tosiaan_noin_paljon_siiderista

Siellä hoo moilasena taas pällistellään että ei kai nyt ap ole tosissaan ihmettelemässä juoko liikaa..

JOTAIN RAJAA!

-ap

[/quote]

ettei vaan olis sun ketjus? ;)

Vierailija
15/26 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Sä olet se 30v. mies joka vihaa naisia :) vielä täällä? :)

Vierailija
16/26 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIis ei ei en ole se joka on aiemmin kirjottanut tänne vihaavansa naisia.

Mutta kun jotakin määrittelyä kaipasitte, niin kerroinpa, etten pidä tyhmistä naisista :)

Siis lähinnä sellaisista, jotka eivät lähtökohtaisestikaan ole kiinnostuneet elämästä sen kummemmin, kuin laukuista/meikeistä tai sitten roskaruoan mätöstä ja valittamisesta. 

Rakastuin silmänräpäyksessä naiseen, joka yliopistolla tuli kysymään suhteellisuusteoriasta. Siinä juteltiin pari tuntia. 

Ja parin vuoden päästä kihloihin. Ja siitä vuoden päästä hän vaihtoi minut nuorempaan lihaskimppuun :) 

En ole katkera siitä, että jätti, vaan siitä, etten ole löytänyt hänen jälkeensä mitään vastaavaa. Naisia kyllä, muttei yhtä kiehtovia.

-ap

Vierailija
17/26 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 20:01"]

Valitatte ja itkette aina selkeistä provoista ja tyhmimmät teistä menee vastaamaan niihin "oOOO ap miten sä nyt tollasta, ootpa ap tyhmä!"

Te niitä tyhmiä olette, voi luoja. Olkaa vastaamatta. Siihen se provoilija väsyy.

Sitten kun minä koitan asiallisesti kysyä täällä apua ongelmiini niin sitten taas alkaa se saamattoman turha provo-huutelu. Vastailkaa kunnolla tai pitäkää se läpi kiinni saakeli soikoon.

[/quote]

Mee pois senkin mölö. Parasta täällä on kunnon provoilu-raivoketjut. Ketään kiinnosta sun typerät ongelmasi.

Vierailija
18/26 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 22:15"]

JOTAIN RAJAA!

-ap

[/quote]

ettei vaan olis sun ketjus? ;)

[/quote]

Kyllä minä pidän enemmän sellaisista provoketjuista, joihin edes jotkut teistä osaa vastata nokkelasti takaisin. Vapun aikana luin IS:stä kelluvat rusinat -ketjusta, siinä oli jo aineista! Ei tosin tainnut olla täällä vauva-sivuilla kypsynyt ketju.

-ap

Vierailija
19/26 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

[/quote]

Miksi siis hakeudut tänne, jos kerran täällä on mielestäsi tyhmiä naisia? Me pösilöt kun ei todellakaan edes huomattaisi, jos tuollainen älykköhelmi joukostamme puuttuisi.

Vierailija
20/26 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 20:01"]

[/quote]

Mee pois senkin mölö. Parasta täällä on kunnon provoilu-raivoketjut. Ketään kiinnosta sun typerät ongelmasi.

[/quote]

Kyllä minun ongelmiani on täällä av:lla pohdittu kuule aikoinaan todella paljon ;) Ties vaikka sinä siellä honottamassa ollut myös.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi