Miksi köyhät miehet eivät kelpaa hyvätuloisille naisille?
Miehet elättivät ennen naisia, miksi naiset eivät nyt vastaavasti halua elättää miehiä tasa-arvon hengessä?
Kommentit (76)
Toimisivatko nämä miehet sitten ns. kotirouvana eli siivoisivat, tekisivät ruokaa yms. eikä vaan makaisi sohvalla juomassa kaljaa?
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmetellyt, missä on nyt se asenne että vastakohdat täydentää toisiaan?
Ei naisilla ole sellaista asennetta kuin puheissa.
Koska miehet eivät ole valmiita tekemään kaikkea sitä mitä ne naiset tekivät ennen kotona. Enkä muutenkaan pidä miehekkäänä mitään kodinhengetärtä, eli en edes halua sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Toimisivatko nämä miehet sitten ns. kotirouvana eli siivoisivat, tekisivät ruokaa yms. eikä vaan makaisi sohvalla juomassa kaljaa?
Eivät kaikki kotona olevat naisetkaan tee kotitöitä, vaan ne jäävät miesten vastuulle.
Nainen haluaa kivikautisten vaistojen takia että mies on "ylempiarvoinen" joko tulotasoltaan, omaisuudeltaan tai ulkonäöltään.
Ei jokainen nainen mutta n. 99% on näin primitiivisiä.
Siksi ei ole ongelma että mies elättää naista mutta toisinpäin se aiheuttaa kamalaa ulinaa ja vastalauseita naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Raitis ja alkoholisti eivät täydennä toisiaan.
Eikö teitä koskaan kyllästytä jatkuva naisten syyllistäminen ja moittiminen?
Menkää vaikka kävelemään vaihteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet eivät ole valmiita tekemään kaikkea sitä mitä ne naiset tekivät ennen kotona. Enkä muutenkaan pidä miehekkäänä mitään kodinhengetärtä, eli en edes halua sellaista.
Eli tasa-arvo ei ole luonnollinen malli, koska miehet ja naiset ovat kuitenkin erilaisia lopulta?
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa kivikautisten vaistojen takia että mies on "ylempiarvoinen" joko tulotasoltaan, omaisuudeltaan tai ulkonäöltään.
Ei jokainen nainen mutta n. 99% on näin primitiivisiä.
Siksi ei ole ongelma että mies elättää naista mutta toisinpäin se aiheuttaa kamalaa ulinaa ja vastalauseita naisilta.
Eli naiset eivät halua oikeaa tasa-arvoa.
Koska jos aletaan perhettä perustamaan, joutuu nainen yhä olemaan se, joka raskautuu, kantaa lapsen ja joutuu äitiyslomalle. Jos mies on työtön, kuka elättää perheen?
Ei minua haittaa mies, joka ansaitsee vähemmän kuin minä.
Ei ole mitään sanomista muuten, mutta ennen (ja monin paikoin nykyäänkin) naisille tehtiin työllistyminen ja itsensä elättäminen erittäin vaikeaksi. Tarkoituskin, että olivat/ovat riippuvaisia miehestä. Suomessa se ei ole ehkä ollut niin patologista, kun suomipoika tykkää että tulee enempi hynää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tasa-arvo ei ole luonnollinen malli, koska miehet ja naiset ovat kuitenkin erilaisia lopulta?
Tasa-arvo ei tarkoita sitä, että kaikki ovat täsmälleen samanlaisia, vaan saman arvoisia. Esim. Minä viehätyn kaljuista miehistä, vaikka itselläni on pitkät hiukset. Se on ihan ok, eikä vähennä tasa-arvoa mitenkään välillämme.
Vierailija kirjoitti:
Koska jos aletaan perhettä perustamaan, joutuu nainen yhä olemaan se, joka raskautuu, kantaa lapsen ja joutuu äitiyslomalle. Jos mies on työtön, kuka elättää perheen?
Kela elättää perheen.
Jos köyhä mies on aktiivinen ja itsenäinen eikä mikään ressukka ja tossukka niin mikä ettei kelpaisi köyhä mieskin joka pitää itsestään ja asunnostaan huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvo ei tarkoita sitä, että kaikki ovat täsmälleen samanlaisia, vaan saman arvoisia. Esim. Minä viehätyn kaljuista miehistä, vaikka itselläni on pitkät hiukset. Se on ihan ok, eikä vähennä tasa-arvoa mitenkään välillämme.
Naisten oikeuksien lisäämisen piti vapauttaa miehet perinteisistä rooleista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään sanomista muuten, mutta ennen (ja monin paikoin nykyäänkin) naisille tehtiin työllistyminen ja itsensä elättäminen erittäin vaikeaksi. Tarkoituskin, että olivat/ovat riippuvaisia miehestä. Suomessa se ei ole ehkä ollut niin patologista, kun suomipoika tykkää että tulee enempi hynää.
Miten se mitenkään nykyaikaan vaikuttaa mitä on tapahtunut joskus sata vuotta sitten?
Mikä ongelma se on nykyään että mies on kotona ja nainen töissä. Kysyn siis naisena, jolla ei ole aikomustakaan pariutua. Ihmettelen vain.
Koska hyvätuloiset naiset ovat ponnistelleet päästäkseen asemaansa. He eivät halua elintasonsa laskevan siipiveikon takia varsinkaan jos siihen ruvetaan vielä lapsia pykäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kela elättää perheen.
Kaikki eivät halua elää yhteiskunnan varoilla. Eikä Kela maksa asunto- ja autolainoja.
Miksi köyhä mies ei hanki köyhää naista? Voivat sitten yhdessä hankkia lapsia ja elää Kelan tuilla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten oikeuksien lisäämisen piti vapauttaa miehet perinteisistä rooleista.
Ei kukaan pakota sinua mihinkään perinteiseen rooliin. Ei kuitenkaan voida myöskään pakottaa naista elättämään jotain miestä koska ”joskus mies elätti jotain naista.”