Lihava nainen kiihottaa.
Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.
Kommentit (875)
Vierailija kirjoitti:
Onhan se totta että muodokas nainen kiihottaa enemmän kuin joku langanlaiha lauta jolla ei ole edes rintoja mutta rajansa kaikella. Avovaimoni oli nuorempana juuri tuollainen muodokas mutta nyt kun ikää on +50 niin kyllä sillä lihomisellakin joku rajansa on. Aiemmin kauniskasvoisesta naisesta on tullut kaksoisleuan omistaja ja vatsakin on kuin olisi viimeisillään raskaana. Ei todellakaan ole enää mikään seksikäs pakkaus.
Onko esim. Henna Kalinainen kaksoisleukoineen teidän ihannenaisenne?
Minun se ei ainakaan ole.
Minusta Henna Kalinainen on hyvin kaunis. Netin sisko #1 on Vicky B, pulska ja babyface, https://www.imagefap.com/photo/1860261371/?pgid=&gid=7699176&page=0#96, kaunotar par exemple.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se totta että muodokas nainen kiihottaa enemmän kuin joku langanlaiha lauta jolla ei ole edes rintoja mutta rajansa kaikella. Avovaimoni oli nuorempana juuri tuollainen muodokas mutta nyt kun ikää on +50 niin kyllä sillä lihomisellakin joku rajansa on. Aiemmin kauniskasvoisesta naisesta on tullut kaksoisleuan omistaja ja vatsakin on kuin olisi viimeisillään raskaana. Ei todellakaan ole enää mikään seksikäs pakkaus.
Minun se ei ainakaan ole.Minusta Henna Kalinainen on hyvin kaunis. Netin sisko #1 on Vicky B, pulska ja babyface, https://www.imagefap.com/photo/1860261371/?pgid=&gid=7699176&page=0#96, kaunotar par exemple.
Läski se on. Ja kauhean näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun se ei ainakaan ole.Minusta Henna Kalinainen on hyvin kaunis. Netin sisko #1 on Vicky B, pulska ja babyface, https://www.imagefap.com/photo/1860261371/?pgid=&gid=7699176&page=0#96, kaunotar par exemple.
On se selvä, että ne miehet, jotka eivät pidä pulkista tytöistä pitävät heitä kauhean näköisinä. Meillä vain miehilläkin on erilaisia mieltymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se selvä, että ne miehet, jotka eivät pidä pulskista tytöistä pitävät heitä kauhean näköisinä. Meillä vain miehilläkin on erilaisia mieltymyksiä.
Kysymys on muuttujat muuttaen sama, kuin kumpi on kauniimpi, posliini vai luomu. Näyttää miesten enemmistö pitävän posliinia kauniimpana ja vähemmistö luomua. Kummatkin yrittävät palstoilla todistella, kuin olisi jotakin objektiivisia perusteluja kauneusnäkemykseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ihanne, mutta yleisesti ottaen pidän pyöreitä poskia ja kaksoisleukaa ihastuttavana.
Mä en yhtään tiedä näkeekö miehet mut lihavana vai ei. Olen 160cm ja 69kg. Ylipainoa siis on 5-6kg, mutta ei nyt sentään kymmeniä kiloja. Isot tissit löytyy. Vatsassa vähän löysää raskauksien jäljiltä, muttei se näy päällepäin.
Olenko siis BBW vai en? Voinko olettaa, että minusta kiinnostuisivat vain sellaiset miehet, jotka pitävät pullukoista vai kelpaisinko myös ns. normaalipainoisista pitäville?
En oikein tiedä identiteettiäni, olenko pullukka vai en.
Vierailija kirjoitti:
Mä en yhtään tiedä näkeekö miehet mut lihavana vai ei. Olen 160cm ja 69kg. Ylipainoa siis on 5-6kg, mutta ei nyt sentään kymmeniä kiloja. Isot tissit löytyy. Vatsassa vähän löysää raskauksien jäljiltä, muttei se näy päällepäin.
Olenko siis BBW vai en? Voinko olettaa, että minusta kiinnostuisivat vain sellaiset miehet, jotka pitävät pullukoista vai kelpaisinko myös ns. normaalipainoisista pitäville?
Jos epäilet olevasi pullukka, niin varmasti silloin myös olet.
Vierailija kirjoitti:
Et todellakaan ole pullukka, vaan ihan normaali. 👌
BBW on jo aika kookas pullukka, jenkkimäärittelyn mukaan alaraja 200 lbs eli vähän päälle 90kg. Mutta lievän pullea voit olla silti, ja sinua prinsessakantaisikin miten vain. Sanoisin että jos et kelpaa miehelle, väistät luultavasti luodin.
No.. minua aikakin kiihoittaa hyvin lihavat pyöreät naiset.. ja mitä isompi peppu ja hyvin paksut reidet.. ne ovat silmissäni kauneutta.. sellaisen tahtoisin löytää.. mutta treffipalstojen tukevammat naiset pitävät vitsinä kun ilmoitan etsiväni sellaista 50-75v naista. T. 65v 178 77 vaaleahko pitkätukkainen mies.
Muistatteko muuten BBW-malli Auroran, jolla oli varhainen youtube-video "fat girl ruins shirt"? Sittemmin joutui poistamaan aikuisviihdesisältönsä ja internet-preesensinsä ehkä uskonnollisten sukulaisten painostuksesta, mikä oli sääli. Suloinen pullukka oli kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mp? https://areena.yle.fi/1-50281436
Kuuma mimmi. 👌
Todellakin! 🔥
Olisi niin ihanaa levittää nuo paksut reidet, laskea pää niiden väliin, painaa kasvot runsaaseen jalkoväliin ja nauttia ihanista antimista.
olisipa jossain oikeasti anonyymi sivusto, jossa voisi etsiä seksiseuraa, mutta sellainen, että ei ihan ns. villin lännen meininkiä. Naisten on ehkä vaikea uskoa kaikkea mitä miehet sanoo, koska miehet aika usein sanoo asioita vain siksi, että luulevat, että nainen haluaa niitä kuulla. Siksi ehkä jotkut pitää vitsinä, jos joku sanoo erityisesti tykkäävänsä pluskoosta.
Vierailija kirjoitti:
olisipa jossain oikeasti anonyymi sivusto, jossa voisi etsiä seksiseuraa, mutta sellainen, että ei ihan ns. villin lännen meininkiä. Naisten on ehkä vaikea uskoa kaikkea mitä miehet sanoo, koska miehet aika usein sanoo asioita vain siksi, että luulevat, että nainen haluaa niitä kuulla. Siksi ehkä jotkut pitää vitsinä, jos joku sanoo erityisesti tykkäävänsä pluskoosta.
Voi olla vaikea uskoa myös siksi, että yhteiskunnallinen keskustelu on pitkään keskittynyt lähinnä halveksimaan ja syyllistämään lihavia (miksi on "päästänyt" itsensä siihen kuntoon, eri haukkumasanat jne. ja syrjintäkin). Populaarikulttuurissa pullukat ovat usein joko hauskoja tai säälittäviä sivuhahmoja, tai pluskoon naisen voidaan ajatella olevan jokin vedonlyönnin kohde ja viimeinen yritys saada joku yhdenyön juttu baarista. Toki pluskoon miehiinkin liitetään negatiivisia ominaisuuksia.
Ja kun riittävästi kuulee negatiivista omasta ulkomuodostaan tai kehotyypistään, ja positiivista tuskin koskaan, niin sen alkaa uskoa itsekin ja esim. terveen itsetunnon kehittäminen hankaloituu. Siinä mielessä on ihan kiva lukea ketjun kehuvia kommentteja, kun harvoin itse saa mitään positiivista huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla vaikea uskoa myös siksi, että yhteiskunnallinen keskustelu on pitkään keskittynyt lähinnä halveksimaan ja syyllistämään lihavia (miksi on "päästänyt" itsensä siihen kuntoon, eri haukkumasanat jne. ja syrjintäkin). Populaarikulttuurissa pullukat ovat usein joko hauskoja tai säälittäviä sivuhahmoja, tai pluskoon naisen voidaan ajatella olevan jokin vedonlyönnin kohde ja viimeinen yritys saada joku yhdenyön juttu baarista. Toki pluskoon miehiinkin liitetään ne
Läskit on 98% laiskoja, mukavuuden haluisia tai elämänhallinta ei kunnossa. Lopuilla 2%:lla on se kuuluisa hormonaalinen häiriö.
Näin se vaan on ja läskien on mahdotonta myöntää asiaa itselleen. Asiaan pystyy itse vaikuttamaan, jos vaan jaksaa ja kiinnostaa.
Saatte alapeukuttaa. Luonnollisesti näin teettekin, koska ette jaksa tehdä itsellenne mitään.
Vierailija kirjoitti:
Läskit on 98% laiskoja, mukavuuden haluisia tai elämänhallinta ei kunnossa. Lopuilla 2%:lla on se kuuluisa hormonaalinen häiriö.
Näin se vaan on ja läskien on mahdotonta myöntää asiaa itselleen. Asiaan pystyy itse vaikuttamaan, jos vaan jaksaa ja kiinnostaa.
Saatte alapeukuttaa. Luonnollisesti näin teettekin, koska ette jaksa tehdä itsellenne mitään.
🥱🥱 hanki elämä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla vaikea uskoa myös siksi, että yhteiskunnallinen keskustelu on pitkään keskittynyt lähinnä halveksimaan ja syyllistämään lihavia (miksi on "päästänyt" itsensä siihen kuntoon, eri haukkumasanat jne. ja syrjintäkin). Populaarikulttuurissa pullukat ovat usein joko hauskoja tai säälittäviä sivuhahmoja, tai pluskoon naisen voidaan ajatella olevan jokin vedonlyönnin kohde ja viimeinen yritys saada joku yhdenyön jut
Oletko niin kutsuttu in ce l?
Tiedätkö mitä? Loppujen lopuksi on se ja sama mksi joku ihminen on lihava tai laiha. Heitä kuitenkin on ja tilanne tulee olemaan sellainen maailman tappiin asti. Koita kestää. Ja lihava laihtuu, jos laihtuu ja laiha lihoo, jos lihoo, koita kestää sekin.
Sitten on myös ihmisiä, joista toiset tykkää erittäin hoikasta ja toiset sitten erittäin lihavasta - ja kaikkea siltä väliltä! Taas: halusit tai et, niin on ja niin tulee olemaan. Näissäkin asiissa suutarin in hyvä pysyä lestissään. Jos sinä et tykkää lihavista, niin deittaile sitten jonkin muun kehotyypin ihmisiä, mikä sinua nyt itseäsi kiinnostaa. Onnea vain matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥱🥱 hanki elämä 🙄
Hanki sinä liikunnallinen harrastus.
Samaa mieltä + että myös hoikemmissa naisiia löytyy ihan huippu kuumia mimmejä.