Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava nainen kiihottaa.

Bbw lover
12.07.2020 |

Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.

Kommentit (875)

Vierailija
741/875 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mp? https://areena.yle.fi/1-50281436

Itselläni on melko saman tyyppinen/muotoinen keho. Olen aina ollut epäitsevarma siitä.

Ihan turhaan kannat epävarmuutta. Upea, seksikäs vartalo on. 🔥🔥🔥

Kiva kuulla. 

Vierailija
742/875 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on melko saman tyyppinen/muotoinen keho. Olen aina ollut epäitsevarma siitä.

Kiva kuulla. 

Kyllä seksikkyys on aika kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/875 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla. 

Kyllä seksikkyys on aika kaukana.

Onneksi on mielipiteenvapaus. Mielipiteitä on monia, eikä yhtä oikeaa tai väärää.

Vierailija
744/875 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavana naisena en edelleenkään ymmärrä mitä seksikästä mussa voi olla. No eipä ole moni mies kiinnostunut tällaisesta. Seksisuhde on varatun miehen kanssa jolla on hoikka puoliso. En ymmärrä miksi mies himoitsee mua.

Vierailija
745/875 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä vaan löytyy, itseäkin rehevät naiset kiinnostaa kyllä. Toki syvempään juttuun liittyy enemmän henkinen puoli, mutta fyysisesti kyllä kiihotun monenlaisista naisista, etenkin pullukammista;)

Bim48

Vierailija
746/875 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se totta että muodokas nainen kiihottaa enemmän kuin joku langanlaiha lauta jolla ei ole edes rintoja mutta rajansa kaikella. Avovaimoni oli nuorempana juuri tuollainen muodokas mutta nyt kun ikää on +50 niin kyllä sillä lihomisellakin joku rajansa on. Aiemmin kauniskasvoisesta naisesta on tullut kaksoisleuan omistaja ja vatsakin on kuin olisi viimeisillään raskaana. Ei todellakaan ole enää mikään seksikäs pakkaus. 

Onko esim. Henna Kalinainen kaksoisleukoineen teidän ihannenaisenne?

Minun se ei ainakaan ole.

Vierailija
747/875 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava on kovin liukuva käsite. Hyvin monia normaalikokoisia ja melko laihojakin pilkataan lihavaksi... niin mikä on lihavan määritelmä nykyisin? Ja onko vain sopivasti lihava kiihottava, mutta jollainlailla väärin lihava ei?

Vierailija
748/875 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavana neitona ihmettelen, että mistä ja miten niitä läskeistä tykkääviä miehiä saa? Kun aina vaan vastaan tulee niitä, jotka inhoaa...

Vierailija
749/875 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut puoli vuotta pehmeää neitoa. Alku meni todella mukavasti. Läheisyyttä ja mukavaa yhdessä oloa. Pari kylpylä viikonloppua. Nyt on alkanut samanlainen märmätys kun muillakin tapamillani naisilla.  Milloin mitäkin. Teen liikaa ylitöitä, käytän vääränlaisia vaatteita juhlissa, sekotan mutta en siivoa. Äitien päivänä oli märinää kun en ostanut lahjoja vaikka hän ei ole äitini ja meillä ei ole lapsia sekä siitä että kävin perjantaina rock konsertissa. Onneksi pidin asuntooni. Nyt olen muutama yö saanut olla rauhassa märmätyksestä kun olen nukkunut siellä.

Vierailija
750/875 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavana neitona ihmettelen, että mistä ja miten niitä läskeistä tykkääviä miehiä saa? Kun aina vaan vastaan tulee niitä, jotka inhoaa...

No samaa ihmettelen. 

Vierailija
751/875 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on kaikki tässä ketjussa. Kysele niitä treffiseuraksi!

Vierailija
752/875 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut puoli vuotta pehmeää neitoa. Alku meni todella mukavasti. Läheisyyttä ja mukavaa yhdessä oloa. Pari kylpylä viikonloppua. Nyt on alkanut samanlainen märmätys kun muillakin tapamillani naisilla.  Milloin mitäkin. Teen liikaa ylitöitä, käytän vääränlaisia vaatteita juhlissa, sekotan mutta en siivoa. Äitien päivänä oli märinää kun en ostanut lahjoja vaikka hän ei ole äitini ja meillä ei ole lapsia sekä siitä että kävin perjantaina rock konsertissa. Onneksi pidin asuntooni. Nyt olen muutama yö saanut olla rauhassa märmätyksestä kun olen nukkunut siellä.

No aika kummallinen nainen jos puolen vuoden seurustelun jälkeen odottaa mieheltä äitienpäivälahjaa. Olen siis itsekin nainen. Kyllä entinen aviomies mulle kukan aina osti vaikka ei yhteisiä lapsia ollutkaan. Tai ei ostanut enää viimeisenä yhteisenä äitienpäivänä koska hautoi jo eroa tuolloin tai oli hautonut jo pitkään. Jätti todella kylmästi ilman mitään etukäteiskeskusteluja eikä edes kertonut kasvotusten erosta vaan sain tietää asiasta kun sain avioerohakemuksen. Ei enää koskaan miestä joka ei osaa puhua vaikeista asioista. Tämän kun olisi tajunnut heti suhteen alussa niin olisin säästynyt paljolta. Nyt olen henkisesti täysin rikkinäinen.

Vierailija
753/875 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä kuullut että lapsettomalle naiselle pitäisi ostaa äitienpäivälahja,oli parisuhteessa tai ei. Naistenpäivä on erikseen.

Vierailija
754/875 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä on ihan jokapaikassa. Ruokakaupassa, työpaikoilla, kaduilla, kodeissa. Yms. Joskus vain tuntuu, että kaikenlainen lähestyminen upeaa naista kohtaan tyssää totaaliseen torjuntaan. Sen kuuluisan frienshipin yli on todella vaikea päästä.

Vierailija
755/875 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on ihan jokapaikassa. Ruokakaupassa, työpaikoilla, kaduilla, kodeissa. Yms. Joskus vain tuntuu, että kaikenlainen lähestyminen upeaa naista kohtaan tyssää totaaliseen torjuntaan. Sen kuuluisan frienshipin yli on todella vaikea päästä.

Friend zoneahan minä tarkoitin.

Vierailija
756/875 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla turvonneilla naisilla ei ole kyllä elämänhallinta kunnossa.

Vierailija
757/875 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin ovat kauniita.

Vierailija
758/875 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk ja hyi. Sopusuhtaisuus on mageeta.

Vierailija
759/875 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ompas täällä heti oikein klaani kimpussa, kun kerran kommentoi positiivisesti tällaiseen ketjuun. Ihminen on aina valmis todistelemaan pienuuttaan. 

Vierailija
760/875 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin näin. Onhan selvää, että karkeista pitävät ihmiset ei silti pidä kaikista maailman karkeista. Sama pätee naismakuun. Oli se sitten millainen tahansa.

Sellainen nainen, jolla on paksut reidet, reilusti vatsaa ja iso pyöreä pylly on eniten minun makuuni. Tissejä nyt sen verran, että erottuu sivuprofiilista. Isommatkin saa olla. Mieluummin lyhyt, kuin pitkä. 90-110kg ja 155-165cm voisi näin hatusta heittämällä olla ne kuumimmat mitat. Olen toki tavannut todella kuuman yli 130kg mimmin. Ettei se nyt vaakan ja mittanauhan mukaan tämäkään mene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi