Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava nainen kiihottaa.

Bbw lover
12.07.2020 |

Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.

Kommentit (874)

Vierailija
781/874 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskit on 98% laiskoja, mukavuuden haluisia tai elämänhallinta ei kunnossa. Lopuilla 2%:lla on se kuuluisa hormonaalinen häiriö.

Näin se vaan on ja läskien on mahdotonta myöntää asiaa itselleen. Asiaan pystyy itse vaikuttamaan, jos vaan jaksaa ja kiinnostaa.

Saatte alapeukuttaa. Luonnollisesti näin teettekin, koska ette jaksa tehdä itsellenne mitään.

🥱🥱 hanki elämä 🙄

Hanki sinä liikunnallinen harrastus.

Mielelläni. Tarvitsisi vain miehen sitä varten....😊

Vierailija
782/874 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskit on 98% laiskoja, mukavuuden haluisia tai elämänhallinta ei kunnossa. Lopuilla 2%:lla on se kuuluisa hormonaalinen häiriö.

Näin se vaan on ja läskien on mahdotonta myöntää asiaa itselleen. Asiaan pystyy itse vaikuttamaan, jos vaan jaksaa ja kiinnostaa.

Saatte alapeukuttaa. Luonnollisesti näin teettekin, koska ette jaksa tehdä itsellenne mitään.

🥱🥱 hanki elämä 🙄

Kyllä läski aina selityksen keksii.

Niin varmaan sinäkin kun kerran "lihava nainen kiihottaa" ketjuun vastailet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/874 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🥱🥱 hanki elämä 🙄

Millos aletaan treenit?

Vierailija
784/874 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä, kun panet oikein isomahaista naista niin, että nainen makaa selällään. Pidän molemmin käsin vatsan sivuilta kiinni ja tunnen, sekä näen miten koko maha hyllyy panemisen tahtiin. Voin vielä käsillä mieman hyllyttää tätä pehmeyttä lisää. Minua tämä kiihottaa ja saan huikean orgasmin jokakerta, kun pääsen tähän tilanteeseen. Näyttää ja tuntuu niin taivaalliselta.

Vierailija
785/874 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisköhän joskus kokeilla miestä, joka ihan erikseen ilmoittaa tykkävänsä isoista naisista. vaan ehkä se ei niin erilaista olisi omaan mieheen verrattuna, kun hälle käy kaikki kehotyypit. mistäs sen tietäis, ehkä pitää kokeilla, kun meidän suhteessa saa kokeilla. 

Vierailija
786/874 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattaisi muiden miesten kink-sheimata teitä, sillä nythän heille jää enemmän hoikkia naisia, kun ette kilpaile samoista naisista.

Vierailija
787/874 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitäisköhän joskus kokeilla miestä, joka ihan erikseen ilmoittaa tykkävänsä isoista naisista. vaan ehkä se ei niin erilaista olisi omaan mieheen verrattuna, kun hälle käy kaikki kehotyypit. mistäs sen tietäis, ehkä pitää kokeilla, kun meidän suhteessa saa kokeilla. 

Eiköhän täälläkin suurinosa ole niitä, joille käy useampikin kehotyyppi. Tämän keskustelun aihe kun on aika rajaava. Enkä usko seksin olevan juuri erilaista miehen vartalomieltymyksen vuoksi, mutta ainahan kannattaa ottaa asiasta selvää. Itse olen niitä, jotka mieltyvät mieluummin muodokkaammista, kuin hoikista naisista. Vähän riippuen henkilöstä voisin sanoa, että 80 kg ylöspäin aina pitkälti yli sataan kiloon on parasta.

Vierailija
788/874 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lihava ois sit ok. Itellä rinnanympärys 126 lantio 122 farkkukoko 48, kuppikoko 95J. Painoo alta sadan. Aika monet et oon liian lihava...N29

Vierailija
789/874 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä, kun panet oikein isomahaista naista niin, että nainen makaa selällään. Pidän molemmin käsin vatsan sivuilta kiinni ja tunnen, sekä näen miten koko maha hyllyy panemisen tahtiin. Voin vielä käsillä mieman hyllyttää tätä pehmeyttä lisää. Minua tämä kiihottaa ja saan huikean orgasmin jokakerta, kun pääsen tähän tilanteeseen. Näyttää ja tuntuu niin taivaalliselta.

Tähän lisäksi vielä isojen pyöreiden rintojen rytminen ja pehmeä edestakaisliike. Nam!

Vierailija
790/874 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka lihava ois sit ok. Itellä rinnanympärys 126 lantio 122 farkkukoko 48, kuppikoko 95J. Painoo alta sadan. Aika monet et oon liian lihava...N29

Oikein ihanan haluttava olet!

Vierailija
791/874 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea mies ei todellakaan häpeä omaa rakastaan!! Kiitos tästä vastauksesta🥰

Vierailija
792/874 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just seksikkäät mitat. Minun pää ainakin kääntyy katsomaan perääsi.

Vierailija
793/874 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pehmeä nainen on parasta.

Vierailija
794/874 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex vaimon sisko oli 150 pitkä ja pyöreä. Mutta täynnä sexiä.  Oli siis seksikäs jo olemukseltaan. Hyvän tuoksuinen ja pukeutui naisellisia vaatteisiin.  En nähnyt sitä moneen vuoteen. Sattumalta tavatessamme oli muuttunut, hymy ja hyväntuulisia oli hävinnyt ja käsissä ja jaloissa loisti tatuoinnit.

Vierailija
795/874 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saa katella töissä näiden läskien puuskutuksia ja hikoiluja, kun toimisto on kolmos kerroksessa ei rakennuksessa ole hissiä. Huh huh kun oli rankkaa kävellä tänne ylös ne tarinoi naamat punaisina. Haluatko, että kerron sulle miksi se on rankkaa vai tajuatko ihan ite? 

Vierailija
796/874 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saa katella töissä näiden läskien puuskutuksia ja hikoiluja, kun toimisto on kolmos kerroksessa ei rakennuksessa ole hissiä. Huh huh kun oli rankkaa kävellä tänne ylös ne tarinoi naamat punaisina. Haluatko, että kerron sulle miksi se on rankkaa vai tajuatko ihan ite? 

Selkeästi siis kiihotut heidän puuskutuksista ja punaisista naamoista, kun tähän ketjuun kirjoitat.

Vierailija
797/874 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen parikymppinen mies ja todella lihavat muut miehet kiihottavat. Lihavuoret joilla silava hyllyy pikkareiden ja aamutakin rakosista. Sellaisen köyrittävänä kun saisi olla. Nam

Vierailija
798/874 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin aloittaja on vajaa :D :D Prööts.

Vierailija
799/874 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju saa palstaporsaiden rasvaisille huulille hymyn, lol.

Vierailija
800/874 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on fetissi lihavista naisista. Aikoinaan ostin paljon seksiä heiltä. Itse olen super urheilullinen ja silloinen vaimokin oli 10+ kroppainen. En voisi kuvitella seurustelevani lihavan kanssa mutta akti heidän kanssaan on parempaa kuin kenenkään muun..

Just tuo aiemmin kuvailtu lähetys saarnaaja tai läski ratsastamassa, takaapäinkin toimii. Huh huh.  

Hän hikoilee koko kroppa märkä, naama ihan punainen ja hyllyvä kroppa.. häpyhuulet kuin porsaan filee pihvit ja saat kaivaa sen reiän esiin.. isot hyllyvät tissit.. 

Joka kerta kun olen päässyt painamaan tollasta naista orgasmi on meinannut viedä tajun. Olen heti alusta kivikova, esileikiksi riittää kun nainen kävelee alasti edessäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän