Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava nainen kiihottaa.

Bbw lover
12.07.2020 |

Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.

Kommentit (874)

Vierailija
801/874 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on fetissi lihavista naisista. Aikoinaan ostin paljon seksiä heiltä. Itse olen super urheilullinen ja silloinen vaimokin oli 10+ kroppainen. En voisi kuvitella seurustelevani lihavan kanssa mutta akti heidän kanssaan on parempaa kuin kenenkään muun..

Just tuo aiemmin kuvailtu lähetys saarnaaja tai läski ratsastamassa, takaapäinkin toimii. Huh huh.  

Hän hikoilee koko kroppa märkä, naama ihan punainen ja hyllyvä kroppa.. häpyhuulet kuin porsaan filee pihvit ja saat kaivaa sen reiän esiin.. isot hyllyvät tissit.. 

Joka kerta kun olen päässyt painamaan tollasta naista orgasmi on meinannut viedä tajun. Olen heti alusta kivikova, esileikiksi riittää kun nainen kävelee alasti edessäni.

Miksi et voisi kuvitella seurustelevasi lihavan kanssa?

Vierailija
802/874 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on fetissi lihavista naisista. Aikoinaan ostin paljon seksiä heiltä. Itse olen super urheilullinen ja silloinen vaimokin oli 10+ kroppainen. En voisi kuvitella seurustelevani lihavan kanssa mutta akti heidän kanssaan on parempaa kuin kenenkään muun..

Just tuo aiemmin kuvailtu lähetys saarnaaja tai läski ratsastamassa, takaapäinkin toimii. Huh huh.  

Hän hikoilee koko kroppa märkä, naama ihan punainen ja hyllyvä kroppa.. häpyhuulet kuin porsaan filee pihvit ja saat kaivaa sen reiän esiin.. isot hyllyvät tissit.. 

Joka kerta kun olen päässyt painamaan tollasta naista orgasmi on meinannut viedä tajun. Olen heti alusta kivikova, esileikiksi riittää kun nainen kävelee alasti edessäni.

Niin erilainen arvomaailma ja tavat. En usko että lihava nainen haluaisi seurustella mun kaltaisen ihmisen kanssa myöskään 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/874 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, että tähän keskusteluun naisena osallistun, mutta kerron kuitenkin tarinaani.

Painoi hetkellisesti lähes 100 kg ja mieheni oli hyvin tyytyväinen seksielämäämme. Olin ketterä pullukka sängyssä. 

Terveydellisistä syistä olen nyt laihduttanut 15 kg, olen toki vieläkin ylipainoinen vaikken mikään hukkapätkä pituudeltani olekaan. 

Selvästikin mies tykkäsi minusta pullukkana enemmän. Nyt ei enää oikein ole persettä, eikä tissiä ja mahanahka ikävästi lätisee sekstatessa takaapäin. En silti enää päästä itseäni lihomaan, vaan jatkan painon pudotusta, sillä haluan elää terveenä.

Vierailija
804/874 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry, että tähän keskusteluun naisena osallistun, mutta kerron kuitenkin tarinaani.

Painoi hetkellisesti lähes 100 kg ja mieheni oli hyvin tyytyväinen seksielämäämme. Olin ketterä pullukka sängyssä. 

Terveydellisistä syistä olen nyt laihduttanut 15 kg, olen toki vieläkin ylipainoinen vaikken mikään hukkapätkä pituudeltani olekaan. 

Selvästikin mies tykkäsi minusta pullukkana enemmän. Nyt ei enää oikein ole persettä, eikä tissiä ja mahanahka ikävästi lätisee sekstatessa takaapäin. En silti enää päästä itseäni lihomaan, vaan jatkan painon pudotusta, sillä haluan elää terveenä.

Tämä oli hyvä tarina. Nimenomaan naisten näkökulmasta mielenkiintoista lukea näitä asioita. Totta kai miehesi pitää sinusta kiinni, kun kerran kunnioittaa sinua puolisona. Vaikka ulkonäkösi muuttuisi millaiseksi. 

Vierailija
805/874 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Ei ole ihanampaa, kuin kunnon pullukka.

Teille on nykyneidoista runsaasti valinnanvaraa. 

Vierailija
806/874 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eri

Nyt minuakin kiinnostaa. Kun en ole koskaan huomannut lihavilla ihmisillä mitään erityistä yhteistä arvomaailmaa, että mitä ne arvot tuossa on, josta mainitsit? Koetitko tuoda esiin jotin mässäilynhalua, joka monella lihavalla toki on, mutta ei kuitenkaan kaikilla ole, vai mitkä ne arvot on, joita mielestäsi olet lihavilta löytänyt, kun itse en ole. 

Vierailija
807/874 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et voisi kuvitella seurusteleva

Herään joka aamu 05-07 käyn aamulenkillä tai uimassa. Syön terveellisen aamupalan. Menen töihin. Töistä menen salille 16-17.30 siellä. Tulen kotiin syön, valmistan ruokia varastoon. " Body ruokaa". Käyn palauttavan kävelyn ja menen nukkumaan viimeistään 21.30. 

Tuo mun rytmi vaatii sen että puoliso ymmärtää elämäntavan ja on itse samanlainen. En usko että kukaan lihava ymmärtää/ olisi samanlaisessa rytmissä.

Vierailija
808/874 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

&n

Kyllähän lihavatkin käyvät töissä ja joutuvat sen vuoksi elämään säännöllistä elämää ja monet jopa liikkuvat. Lihavuushan ei merkitse sitä etteikö ihminen liikkuisi tai rasittaisi itseään fyysisesti (muutenkin kuin kantamillaan kiloilla).  Tai sitä etteikö ymmätäisi kumppania, joka on erityisen urheilullinen.

Ehkä sinulla on vain liian suppea käsitys lihavista, ehkä olet tavannut vain  ihmisiä, jotka eivät pidä yhtään urheilusta (joita muuten on normaalipainoisten ja hoikkienkin keskuudessa).  Olen kumppanini kanssa liikunnallinen pariskunta, mutta meillä menee liikuntamieltymykset suurinpiirtein täysin päinvastaisesti. Toinen tykkää käynnistää aamunsa lenkillä ja päättää päivän lenkkeilyt töiden jälkeiseen aikaan, kun toinen tykkää lähteä sitten klo 18-20 hikoilemaan. Ei siis voida urheilla yhdessä ja menee jopa niin, että toinen vi haa toisen urheilulajia ja toinen toisen, joten ei ymmäretä toisiamme sen suhteen. Ollaan vain todettu, että ymmärretään toisissamme sitä, että tykätään liikkua ja pidetään sitä tärkeänä. 

Vierailija
809/874 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva löytää joku tälläinen k..pä kovana seisova tyyppinen, urheilullinen mies seksisuhteeseen. Sellainen kovuus ja jäntevyys kiihottaa vastakohtana. 

Olen 112 kg ja 160 cm ja juuri isot rinnat 85 j kokoa, pyöreä alavatsa ja isot reidet ja iso takapuoli. Olen ihan hyvässä kunnossa ja pitkät vaaleat hiukset, ok kasvot ja meikkaan. 

Miten teihin miehet voisi tutustua? Asun pk seudulla. 

Vierailija
810/874 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

&n

Voisin odottaa aina p..lu märkänä sinua kun tulisit kylään. 

Vierailija
811/874 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva löytää joku tälläinen k..pä kovana seisova tyyppinen, urheilullinen mies seksisuhteeseen. Sellainen kovuus ja jäntevyys kiihottaa vastakohtana. 

Olen 112 kg ja 160 cm ja juuri isot rinnat 85 j kokoa, pyöreä alavatsa ja isot reidet ja iso takapuoli. Olen ihan hyvässä kunnossa ja pitkät vaaleat hiukset, ok kasvot ja meikkaan. 

Miten teihin miehet voisi tutustua? Asun pk seudulla. 

En ole mies, mutta minulle oli kerran suhde PT:hen. Hän siis harrasti itsekin PT:n töiden lomassa salilla käyntiä (ei onneksi kuitenkaan ollut kehonrakentajatyyppi, koska itse en niistä oikein kiinnostu, mutta vartalonsa oli kyllä trimmattu ja lihaksiakin löytyi). Hällä ei ollut mitään erityistä kehotyyppipreferenssia, ihastui vain aina tulenpalavasti mm. aktiivisiin naisiin. Lihavatkin tosiaan voi olla aktiivisia. Sinulle siis vinkiksi, että jos sattuu olemaan ennakkoluuloja PT:eiden suhteen, niin heissäkin on paljon muitakin tyyppejä, kuin niitä, jotka avautuvat mediassa siitä miten läskit on hrveän laiskoja ja ilman tahdonvoimaa ja rumia (tämä oli tuolloin oma ennakko-oletukseni pt-ihmisistä, kiitos median vääristävän viakutuksen. Onneksi olen oppinut siitä jo aika hyvin pois). 

Vierailija
812/874 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eri

Jaa, minä olen lihava nainen ja haluaisin urheilullisen hoikan miehen. Ihme kuvitelma että lihavat haluaisivat seurustella vain toisten lihavien kanssa.

Vierailija
813/874 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailijanro1 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä yhtään miestä kommentoimassa, vaiko lihavat naiset vain keskenään voimaantuvat?

Mistä teitä vähä-älyisiä itsensä korostajia oikein sikiää. 😂😂

Pitäs varmaan tajuta, että meitä ihmisiä on monenmoisia. Halusit tai et.

Katkera incel ulinalaudalta siinä vaan itkee kauhusta kun todellisuus iskee vasten kasvoja kostean sukkansa lailla.

Vierailija
814/874 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

808.  Haluan naisen kenen kanssa voin myös harrastaa. Lihavan kanssa en lähde lenkille.  En myöskään usko että lihava= lihava jos hänellä olisi samanlainen elämäntyyli ja rytmit kuin itsellä.  Siksi en usko että suhteesta voisi tulla mitään. 

Vierailija
815/874 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

810.  Nuo ajat ovat itseltä mennyttä. Seurustelen ja rakastan tätä naista sen verran paljon etten ottaisi ikinä riskiä. Vaikka ajatus jo saa kullin räjähtämään.

Vierailija
816/874 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

810.  Nuo ajat ovat itseltä mennyttä. Seurustelen ja rakastan tätä naista sen verran paljon etten ottaisi ikinä riskiä. Vaikka ajatus jo saa kullin räjähtämään.

Ymmärrän. Onnea ja rakkautta sinulle!

Vierailija
817/874 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

808.  Haluan naisen kenen kanssa voin myös harrastaa. Lihavan kanssa en lähde lenkille.  En myöskään usko että lihava= lihava jos hänellä olisi samanlainen elämäntyyli ja rytmit kuin itsellä.  Siksi en usko että suhteesta voisi tulla mitään. 

Joo, kyllä ymmärrän jollain tasolla tuon, mutta samaan aikaa näen, että koet ehkä liikaa kaikkien lihavien olevan samanlaista ihmistyyppiä/kehotyyppiä, mutta joo, eipä tästä varmaan tämän enempää tarvi, KIITOS, että avasit avoimesti ajatuksiasi, oli mielenkiintoista kuulla tuollaisestakin näkökulmasta. 

Vierailija
818/874 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks ja yrjöä päälle. Aivan ällöttävä ketju. Lihavat naiset ovat vastenmielisiä ja haisevat kuvottavalle.

Vierailija
819/874 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöks ja yrjöä päälle. Aivan ällöttävä ketju. Lihavat naiset ovat vastenmielisiä ja haisevat kuvottavalle.

Ajattele miten mahtavan lahjan evoluutio on sinulle antanut, kun sinä et tykkää lihavista etkä näin ollen edes yritä heitä ja lihavat pääsevät nauttimaan elämästään ilman sinun seuraasi. Se on vähän kuin win-win suhde molemmille osapuolille!

Vierailija
820/874 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit aloittaa tuolle oksennusfetissillesi uuden ketjun. Älä tätä pilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän