Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava nainen kiihottaa.

Bbw lover
12.07.2020 |

Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.

Kommentit (875)

Vierailija
381/875 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehopositiivisuus eli sairaalloisen ylipainon ihailu on sairasta!

Vierailija
382/875 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on pervoja kirjoitti:

Tämä on just näitä vähä-älyisiä ja huonosti käyttäytyviä mulqwistejä. Perus persu taas koittaa päteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/875 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiihottaa. Minä pidän lyhyestä pehmeistä naisista. Tuntuu taivaalliselta kun saa rakastella sellaisen kanssa.

Vierailija
384/875 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kiihottaa. Minä pidän lyhyestä pehmeistä naisista. Tuntuu taivaalliselta kun saa rakastella sellaisen kanssa.

Samaa mieltä!

Vierailija
385/875 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aivan parasta.

Vierailija
386/875 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
387/875 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelijä86 kirjoitti:

Tuli luettua koko ketju ja huomattua, että kyllä osa ihmisistä osaa olla todella ilkeitä kommentoidessaan ihmisten fyysisiä ominaisuuksia.

Kauneus on katsojan silmissä. Itse olen mies, joka tykkää pyöreämmistä naisista enemmän. Mielestäni siinä ei ole mitään ihmeellistä. Fetissi se ei ole, feederiksi en ikinä ryhtyisi.

Kokemusta on vähän kaikenlaisista ihmisistä niin parisuhteiden, kuin yhden yön juttujen yms. kautta. Jos ihminen on ilkeä ja huonokäytöksinen persoonaltaan, niin ihan sama millainen ulkoinen olemus silloin on. Kusipäät on kusipäitä, eikä niiden kanssa jaksa olla tekemisessä edes pelkän seksin merkeissä, vaikka näennäisesti olisikin ulkoisesti ihanteideni mukainen.

20 sivua läskeistä jankkaamista on pakkomielteistä. Ei täällä ole mitään muuta keskustelua käyty näin paljon. Täällä on tuo yksi ja sama hullu pitämässä lankaa hengissä. Ollut jo vuosikaudet täällä yksikseen kirjoittelemassa fantasioitaan. Välillä sitten lankaan eksyy sunlaisia ritareita jeesustelemaan.

Vierailija
388/875 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelijä86 kirjoitti:

Tuli luettua koko ketju ja huomattua, että kyllä osa ihmisistä osaa olla todella ilkeitä kommentoidessaan ihmisten fyysisiä ominaisuuksia.

Kauneus on katsojan silmissä. Itse olen mies, joka tykkää pyöreämmistä naisista enemmän. Mielestäni siinä ei ole mitään ihmeellistä. Fetissi se ei ole, feederiksi en ikinä ryhtyisi.

Kokemusta on vähän kaikenlaisista ihmisistä niin parisuhteiden, kuin yhden yön juttujen yms. kautta. Jos ihminen on ilkeä ja huonokäytöksinen persoonaltaan, niin ihan sama millainen ulkoinen olemus silloin on. Kusipäät on kusipäitä, eikä niiden kanssa jaksa olla tekemisessä edes pelkän seksin merkeissä, vaikka näennäisesti olisikin ulkoisesti ihanteideni mukainen.

Mietin ihan samaa, kuin luin ketjua. Ihmiset ovatilkeitä ja ahdasmielisiä. Mihin unohtui käytöstavat ja mikä saa ihmiset kommentoimaan ajattelemaan, että vain heidän oma näkemyksensä on se ainoa ja oikea? Aihe sinänsä selvästi herättää tunteita.

Vierailija
389/875 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on just näitä vähä-älyisiä ja huonosti käyttäytyviä mulqwistejä. Perus persu taas koittaa päteä.

Vähä-älyiset ei tajua, millainen terveysriski lihavuus oikein on. Sillä ei ole mitään tekemistä politiikan kanssa.

Vierailija
390/875 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähä-älyiset ei tajua, millainen terveysriski lihavuus oikein on. Sillä ei ole mitään tekemistä politiikan kanssa.

Vähä-älyiset eivät ymmärrä kontekstia.

Vierailija
391/875 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet hyvä esimerkki sellaisesta.

Vierailija
392/875 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelijä86 kirjoitti:

20 sivua läskeistä jankkaamista on pakkomielteistä. Ei täällä ole mitään muuta keskustelua käyty näin paljon. Täällä on tuo yksi ja sama hullu pitämässä lankaa hengissä. Ollut jo vuosikaudet täällä yksikseen kirjoittelemassa fantasioitaan. Välillä sitten lankaan eksyy sunlaisia ritareita jeesustelemaan.

Sanoisitko muita pitkiä ketjuja jostain kiihottavasta aiheesta pakkomielteiseksi, vai onko Sinulle pelkästään (naisten) lihavuudesta "jankkaaminen" punainen vaate? Mietinpä vaan. Eikö ole hyvä, että tämä Sinua ahdistava aihe on omassa ketjussaan, eikä leviä (heh!) muihin ketjuihin. Vai?

Vierailija
393/875 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet hyvä esimerkki sellaisesta.

Tämänkin ketjun seuraaminen on vapaaehtoista. Ei ole pakko lukea, jos noin ahdistaa.

Vierailija
394/875 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kanssa pulska vaimo. Mitä on vanhoja valokuvia katseltu, hän on aina ollut hiukan reheväkasvuinen. Ei nuorena mitenkään lihava mutta ei lapsenakaan koskaan mikään kuikelo. Laihduttamisesta hän aina puhuu ja siskonsa kanssa erilaisia niksejä vaihtavat. Kestopuheenaihe mutta onneksi se ei johda mihinkään. Vaikka kuinka olen aina yrittänyt häntä lepytellä, että hän näyttää oikein vetävältä kiloineen niin silti tuo laihduttamismania on aina päällä. Ei auta vaikka kuinka pömppistä hyvälisi ja pusuttelisi. Kyllä hän siitä tykkää mutta se laihduttaminen on silti aina hänelle jokin haave -joskaan kuten jo sanoin - se ei edisty. Pömppiksestä onkin mielestni paljon enemmän iloa kuin rinnoista, sillä rinnat ovat ilmeisesti jotenkin niin herkät ettei niitä saa pusutella koskaan vain ihan hyvin vuoksi.

Laihduttamisessa ihmetystä erityisesti aihettaa minulle se, miksi pitäisi laihtua juuri kankusta vaikka sinne sen läskin juuri pitääkin kertyä.

Vierailija
395/875 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään todella paljon vanhemmista lihavista naisista ja tinderin kautta useamman kerran päässyt kokemaan. Tuntuu ihan parhaalta ja näyttää myös! M22

Vierailija
396/875 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] 20 sivua läskeistä jankkaamista on pakkomielteistä. [/quote]

Erikoista. Itse olen kiinnittänyt huomiota, että 

-Pullukat on aika tarkaan rengastettu eli vaikuttavat kelpaavan. Kumpi lie sitten syy ja kumpi seuraus

-Naiset mittailevat selluliittikerrostaan takapuolesta. Asia sinällään on ihan OK, mutta voisi myös tähdätä siihen, että sitä selluliittia löytyisi vähintään se 5 senttiä.

-Pulskat naiset voisivat pukeutua vähän rohkeammin ja itsevarmemmin sen sijaan että piiloutuvat jonkin kaavun alle.

-Naiset ovat ikuisia laihduttajia ja ihannoivat hoikkuutta ja laihuutta. Yleensäkin naisten omat kauneusihanteet poikkeavat usein voimakkaasti omistani.

Vierailija
397/875 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 sivua läskeistä jankkaamista on pakkomielteistä.

Erikoista. Itse olen kiinnittänyt huomiota, että 

-Pullukat on aika tarkaan rengastettu eli vaikuttavat kelpaavan. Kumpi lie sitten syy ja kumpi seuraus

-Naiset mittailevat selluliittikerrostaan takapuolesta. Asia sinällään on ihan OK, mutta voisi myös tähdätä siihen, että sitä selluliittia löytyisi vähintään se 5 senttiä.

-Pulskat naiset voisivat pukeutua vähän rohkeammin ja itsevarmemmin sen sijaan että piiloutuvat jonkin kaavun alle.

-Naiset ovat ikuisia laihduttajia ja ihannoivat hoikkuutta ja laihuutta. Yleensäkin naisten omat kauneusihanteet poikkeavat usein voimakkaasti omistani.

Aivan samaa minäkin olen huomioinut. Usein ne juuri pyöreämmät naiset on niitä, jotka saa miehisten miesten huomion.

Vierailija
398/875 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä että lihavillekin on vientiä. Kaikki voi syödä rauhassa enemmän.

Vierailija
399/875 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaan voi hakea apua..lihavuus ei ole tervettä ja varsinkaan sen ihannointi

Vierailija
400/875 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä keskustelun aihe. Minulla oli kerran pullukka rakastajatar, iso vatsa ja perse, isot rinnat. Kyllä oli kiva rakastella. Hän oli aina halukas ja himokas. Oli hyvä ratsastamaan ja 69- asennossa en meinannut saada usein henkeä, kun paksut reidet päätäni ympäröivät. Hauskaa oli aina. Harmi, että hän muutti kauas pois.

sen on selkeästi huomannut miten himokkaita isommat ja muodokkaat naiset on sängyssä. Varmaan panostavat seksiin ja miehen nautintoon siksi koska eivät niin paljoa suosiota saa kuin joku missinainen. Monet hyväkroppaiset ja suositut naiset on olleet taas ihan paskoja sängyssä. Ei mitään innokkuutta ratsastaa ja huomioida muutenkin. Perus lahnaamista maaten paikallaan ja odottaen että mies tekis kaiken ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi