Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika paha mieli kaupassa...

Vierailija
15.05.2013 |

Mulle tyrkytettiin monta numeroa liian isoa mekkoa. Sen lisäksi ainoa myyjä puhui pitkään puhelimessa jotain selvästi henkilökohtaista puhelua menin kauppaan vajaa puoli tuntia ennen sulkemisaikaa. Sitten myyjä totesi, että nyt suljetaan ja tule seuraavalla kerralla pyytämään ajoissa apua. Täh? Kyllä muissa kaupoissa myyjät on älynneet puhelut lopettaa itse, jos asiakkaita tulee. No eipä sitä seuraavaa kertaa tule siihen kauppaan - ikinä. Sitä yhtä mekkoa sovitin ja kuulemma se oli ranskalaista kokoa. Niin, ranskalaiset koot on myös lantioilta sitten 10 senttiä liian leveitä/puoli? Olen n. kokoa 36 ja mekko oli 40. Kaikenlisäksi kehtasi kehua sitä, vaikka sokea Reettakin näki, ettei se istunut eikä väritkään sopineet. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, älä mene enää siihen kauppaan. Kerrotko kaupan nimen niin mekään ei mennä

Vierailija
2/4 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä pahoitat mielesi siitä jos toinen on ammattitaidoton ja tollo. Viet rahasi sellaiseen kauppaan jossa osataan ja palvellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä oli palkattu myyjä, niin sinuna lähettäisin palautetta yrittäjälle. Kyllä myyjän tulee tehdä ensisijaisesti tehtävänsä mihin hänet on palkattu, eikä höpötellä työaikana puhelimessa.

Vierailija
4/4 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä liike se on? Tälläiset kerrotut palautteet ovat parasta mitä voi olla. Jos itse saan jostain huonoa palvelua, varmasti kerron siitä kaikille ystävilleni myös ja toivon että he levittävät sanaa. Tätä teen todella usin esim. FB:n seinälläni.

Toisinpäin sitten kehun oikeasti hyvää palvelua kaikille tutuille, jotain yllättävän hyvää ravintolaa, missä on todella hyyvät ruuat. Näin oikeasti hyvät ravintolat, kaupat, yritykset menestyvät ja oikeasti huonot kuopataan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän