Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sellainen kutsutaan tarvittaessa -työ onnistuu pikkulapsiperheessä?

Vierailija
15.05.2013 |

Kun työpaikkailmoituksessa sanotaan, että töihin kutsutaan tarvittaessa, niin miten sellainen paikka onnistuu jos on alle kouluikäisiä lapsia? Kuinka lyhyellä varoitusajalla voi kutsu töihin tulla? Onko siihen mitään määrättyä aikarajaa?

Mietin siis lastenhoitoa. Pitääkö lapset kaiken varalta laittaa päivähoitoon ja raahata hoitoon joka aamu kaiken varalta jos vaikka töihin kutsu käy. Ei kyllä kiinnostaisi maksaa päivähoitomaksuja turhaa...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan työpaikastakin. Yleensä ne tulevat suhteellisen lyhyellä varoitusajalla, koska ovat sairaslomien tuurauksia yms. Myös keikkojen määrät vaihtelevat paljon tilanteen mukaan. Voi olla, että olet melkein joka päivä töissä mutta voi olla, että töitä osuu ehkä kerran viikkoon.

Minä en sellaista ottaisi, jos olisi lapsiakin. Työntekijän kuitenkin pitäisi tulla paikalle mahdollisimman nopeasti ellei kyseessä ole pidempi sairasloma. Lisäksi se on sellaista ainaista puhelimen kyttäystä tuleeko soittoa. Mihinkään ei oikein uskalla lähteä, eikä isoja hommia aloittaa, jos tuleekin työkeikka. Toki niistä voi kieltäytyäkin mutta saattavat soittaa seuraavalla kerralla ensin jollekin toiselle.

Vierailija
2/2 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen töissä tuolla systeemillä, nyt kun lapsi on vielä ihan vauva. mutta teen vain iltoja ja vk-loppuja joilloin lapsen isä on kotona. muuten ei onnistuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla