Pelastaisitko tulipalosta oman koiran vai random vauvan
Törmäsin jonkun aikaa sitten muistaakseni naistenhuoneella vastaavaan ketjuun. Ymmärrys ei itsellä riitä, kun liian moni oli sitä mieltä että pelastaisi sen oman fifin mielummin kun vauvan.
Itse omistan kaksi koiraa, ja vaikka rakkaita perheenjäseniä ovat niin en räpäyttäisi edes silmiä kun olisi koirat jätetty ja random baby pelastettu.
Kommentit (390)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sen vauvan vanhemmat ovat kun eivät itse pelasta sitä?
Entä sen koiran emo?
Koiran ”emo” on sen omistaja tietysti.
Ha! Sata alapeukkua.
Vieläkö tätä jaksetaan jauhaa? Muutaman kuukauden välein kymmeniä sivuja. Eikö alettaisi hiljalleen ja löytää sitä oikeaa vastausta?
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin typerä kysely, jolla ei ole mitään muuta funktiota kuin tuomita väärinvastaajat. Onpa joku mennyt esimerkissä niin pitkälle, että lapsen vanhemmat hyppäävät itse ikkunasta ulos jättäen vauvan heitteille ja "eivät ikinä anna anteeksi sinulle, jos et pelasta heidän vauvaansa".
Minä vastaan just niinkuin toimisin tosielämässä - poistuisin palavasta rakennuksesta välittömästi, enkä palaisi sinne, ja tämä on myös viranomaisten määräys. Toki, jos kohdalle sattuu jotain elävää, otan sen mukaan matkalla ulos riippumatta siitä onko se vauva vai naapurin Mansikki. Onko näiden kyselijöillä mitään käsitystä, kuinka nopeasti se tuli leviää? Haloo!
Juurikin näin!
Minun on todella vaikea nähdä, miten voisin joutua tilanteeseen, että olen tulipalon keskellä koirani ja random vauvan kanssa - ainakaan niin, että ne ovat siinä samalla etäisyydellä minusta. Todellisuudessa pelastaisin varmastikin koirani, koska se olisi oletettavasti siinä minun lähelläni, kun etsisin tietä ulos.
Jos taas vaikka olisikin ulkona kun huomaisin, että kotini (tässä kuvitteellisessa tapauksessa kerrostalo) on tulessa ja tajuaisin, että koirani on talossa, niin sen kummemmin ajattelematta lähtisin pelastamaan perheenjäsentäni ja olettaisin, että joku muu vauvansa pelastaa. Koska miksi naapurin random vauva olisi yksin kotona..? Kai sen vanhemmat on jossain lähellä. Jos ei olisi, niin mistä edes tietäisin, että naapuriasunnossa on vauva yksin..?
Vierailija kirjoitti:
Koiran, todella helppo. Olen ihmisvihaaja ja etenkin lapsivihaaja. Tällä pallolla on liikaa ihmisiä ja todellakin olen iloinen, jos joku random vauva kuolee, tarkoittaa enemmän tilaa minulle.
Miksi olet vielä elossa, et halua itsestäsi aloittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat ovat potkimista varten. Kuolaavia ja haisevia paskansuoltajia. Kaikki koirat kavahtavat minua - väistävät korvat luimussa vaikka en sano mitään. Vaistoavat, että olen päästänyt päiviltä 25...30 piskiä.
Onko menkat vai kävikö koirien suosio keskustelussa tunteisiin? ;)
Koirien ”suosion” selittää se, että täällä kirjoittelee hyvin paljon mt-ongelmaisia ja ihmisvihaajia.
PELASTAN KOIRAN, PELASTAN KOIRANI, PELASTAN KOIRAN, PELASTAN KOIRANI, PELASTAN KOIRAN, PELASTAN KOIRANI, PELASTAN KOIRAN, PELASTAN KOIRANI, PELASTAN KOIRAN, PELASTAN KOIRANI,
EN PELASTA VAUVAA..
HAISTAV|TTU RANDOM IDIOOTTI VAUVA, HAISTAV|TTU RANDOM IDIOOTTI VAUVA, HAISTAV|TTU RANDOM IDIOOTTI VAUVA, HAISTAV|TTU RANDOM IDIOOTTI VAUVA, HAISTAV|TTU RANDOM IDIOOTTI VAUVA, HAISTAV|TTU RANDOM IDIOOTTI VAUVA, HAISTAV|TTU RANDOM IDIOOTTI VAUVA, HAISTAV|TTU RANDOM IDIOOTTI VAUVA, HAISTAV|TTU RANDOM IDIOOTTI VAUVA, HAISTAV|TTU RANDOM IDIOOTTI VAUVA, HAISTAV|TTU RANDOM IDIOOTTI VAUVA, HAISTAV|TTU RANDOM IDIOOTTI VAUVA, HAISTAV|TTU RANDOM IDIOOTTI VAUVA, HAISTAV|TTU RANDOM IDIOOTTI VAUVA, HAISTAV|TTU RANDOM IDIOOTTI VAUVA, HAISTAV|TTU RANDOM IDIOOTTI VAUVA, HAISTAV|TTU RANDOM IDIOOTTI VAUVA, HAISTAV|TTU RANDOM IDIOOTTI VAUVA, HAISTAV|TTU RANDOM IDIOOTTI VAUVA, HAISTAV|TTU RANDOM IDIOOTTI VAUVA, HAISTAV|TTU RANDOM IDIOOTTI VAUVA, HAISTAV|TTU RANDOM IDIOOTTI VAUVA, HAISTAV|TTU RANDOM IDIOOTTI VAUVA, HAISTAV|TTU RANDOM IDIOOTTI VAUVA, HAISTAV|TTU RANDOM IDIOOTTI VAUVA, HAISTAV|TTU RANDOM IDIOOTTI VAUVA, JA KUOLE, JA KUOLE KUOLE KUOLE KUOLE KUOLE KUOLEKUOLE KUOLE KUOLEKUOLE KUOLE KUOLE KUOLE KUOLE KUOLE KUOLE KUOLE KUOLE KUOLE KUOLE KUOLE KUOLE KUOLE KUOLE KUOLE KUOLE KUOLE
KOIRANI KANSSA KUITTAILLAAN ALHAALTA JA TURVASTA: wufwuf <3
Vauvan tietysti. Vauvalla ei ole mitään mahdollisuuksia pelastautua itse toisin kuin koiralla.
Kaikesta täällä jaksetaankin tapella :DD
Koirani tietenkin, rakastan sitä. Sääli sen vauvan puolesta mutta tämä on 100% mitä tekisin.