Ruotsin miljonääriäidit Gunilla
Oletteko seuranneet sarjaa? Olen katsonut muutaman jakson ja voi herranjestas miten surulliselta tuo pikkutyttö Erika näyttää! Äitinsä (iän puolesta ei kyllä äidiksi uskoisi) laittaa tytön esiintymään selvästi vailla tytön omaa tahtoa ja sairaanakin! Tytöstä huomaa kuinka vaivautunut ja epämukava olo hänellä on ja äiti vie ties minne eri paikkoihin esiintymään. Tytön laulu- ja esiintymistaidot eivät ole kovin päätähuimaavat mutta SILTI! Sääliksi käy :( Huomaa ettei tyttö haluaisi koko ajan esiintyä vaan olla ihan tavallinen lapsi ja äiti käyttäytyy hullulla tavalla. Oli pakko avautua tästäkin kun mietin onko kukaan muu (varmasti on) huomannut samaa. Tulen surulliseksi kun näen sen tytön surullisen ja vaivaantuneen ilmeen :(
Kommentit (295)
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 10:56"]
Gunilla ailahtelee jatkuvasti laidasta toiseen ja minusta on häjyn oloista kun hymyilee niin että ikenet paistaa ja samalla hulluus ja vihamielisyys loistaa silmistä ja kireästä otsasta, millaistahan sillä tyttöparalla on kun joutuu olla jollain tuollaisella lähiöalueella jossain vanhassa luukussa vanhan mummon ja vanhan mummoikäisen äidin kanssa? Onkohan sillä edes kavereita siinä lähistöllä?
[/quote]
Sitä Erikaa on kiusattu koulussa jossa sillä ei ollut yhtään kaveria. Siitä ei ole kuulunut mitään, että onko sillä kavereita koulun ulkopuolella. Mutta todella sääliksi käy, koulukiusattu ja sitten tuollainen äiti...
Ihana ketju, kiitos!
Ja varastan 77:ltä tuon "peroksidihattara"-ilmauksen. Niin kuvaava:)
gunilla sanoi eilen ruotsin tv:n jaksossa, että i have been with very rich men. nyt se on kyllä aika miehenkipeä, luulen että rauhoittuisi huomattavasti, jos saisi joltain mieheltä vähän huomiota.
Se gunilla on ärrrrrrsyttävääää!!!!!
http://www.gunillapersson.com/photo-album-2/photos-thatcher.html#previous-photo
Onkohan photoshopattu vai aito?
Nyt alkoi kiinnostaa tanskan hollywood rouvelit. Onko antaa linkkiä mistä vois katsoa pätkän?
Tuo Thatcher-kuva ei kyllä näytä kovin aidolta... Tai ehkä siinä on aito vahanukke.
Vähänkö mua nauratti kun sillä Isabelin assistentilla oli autossaan sellainen alkomittari johon joutui puhaltamaan vähän väliä, kerrankin Isabel vaikutti olevan aidosti huvittunut ja nauroi siellä takapenkillä, eikä ollut vain sitä samaa laskelmoitua teennäistä muhkurahuulin muka-seksikkäästi mutristelevaa tekohymyä.
Miten tuo Gunilla voi olla noin epätasapainossa, puhuu itsensä pussiin, selittää asioita ristiin, mielialat heittelee laidasta laitaan. Huh!
Gunilla on kaikessa omituisuudessaan viihdyttävämpi kuin koko muu sakki yhteensä. Vahinko, että hänen tyttärensä ja äitinsä ovat mukana tuossa pyörityksessä. Isabella kauheine turbohuulineen ei kiinnosta, koska on niin tylsä tuhlari. Maria näyttelee tyhmempää kuin on. En suostu uskomaan, että hän on oikeasti noin yksinkertainen ja lapsellinen. Margaret osaa laulaa, mutta Gunillan kiusaaminen meni överiksi.
Katsoin tätä Ruotsin kanavalta, siellä alkaa uusi kausi ensi viikolla muistaakseni ja mukana uusia rouvia joista toinen on Britt Ekland, muinainen Bond-tyttö ja seurusteli rokkareiden kanssa.
Gunilla on mukana edelleen, siinä edellisessä kaudessa yritti kuvata tyttären musavideota rannalla, joku helvetin ärsyttävän kuuloinen renkutusbiisi oli, ja tämä oli siinä ihan tohkeissaan että kun hänellä on tuttuja jotka aikoo alkaa soittamaan sitä biisiä MusicTV:ssä. Joo ihan varmaan!
Mä en pysty katsomaan sen Isabelin implanttilaitettuja huulia!
Ennen ja jälkeen kuvat:
http://images.bubbleroom.se/data/blog/takit-936-e62f8.jpg
Oli kaunis, naisellinen ja raikas aiemmin, nyt mauton ja muovinen Pamela/Angelina wannabe.
Sen suuaukko näyttää oikeasti ihan peräaukolta nyt, sellainen muhkurainen rengas. Hyh!
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 21:14"]
Tämä miljuunääri Gunilla ei kyllä oikeasti ole miljoonaa nähnytkään. Vuokra-asuntokin on läävä. Autona Kia tai vastaava itäauto. Minkä ikäinen G on?
Mutta eipä Agneskaan mikälie asu kyllä miljonäärimäisesti. Puhutaanko Ruotsin kruunuista vai dollareista vai mistä tuo ohjelman nimi tempaistu?
[/quote]
Muistaakseni jossain jaksossa sanoi olleensa 43-vuotias, kun sai Erikan ja minkäs ikäinen tyttö oli noissa jaksoissa, 8v?
Hullu akka kyllä kaiken kaikkiaan, ihan maanisen näköinen! Näittekö sen jakson, missä hän tulkitsi omaa käsikirjoitustaan kameralle? Se oli kamalaa! :D
Gunillassa se yksi hyvä puoli että kun oli sitä mieltä että Ruotsissa vanhustenhuolto ei toimi, niin haki äitinsä Jenkkeihin asumaan ja hoitaa häntä kotonaan. Tosin se kohtaus sen aasialaisen hoitajan kanssa oli aika naurettava, poliisit soitettiin paikalle ihan turhaan.
Säälittää se Gunillan Erika-tytär, joutuu asua ja olla vaan kotona vanhan äitinsä ja vanhan mummonsa kanssa, onkohan hänellä ikäisiään kavereita edes tuolla, tyttö kun on syntynyt ja asunut Nykissä eli kaverit lienevät jääneen sinne?
Mä vähän veikkaan, että hoitaa äitiään vain ja ainostaan sen takia, että pääsee sillä tavalla hänen rahoihinsa käsiksi. Mä tosissaan toivon, että sillä pikkutytölle menee jo paremmin, ehkä osais jo sanoa äidillensä vastaaan ja saisi tehdä jotain mistä oikeasti tykkää eikä tulisi tuollalailla nolatuksi.
Gunillahan kilahti kun joku mies oli hänen kanssaan illallisella ja laski lasinsa pöytään ennen häntä koska mies ei saa koskaan laskea lasiaan ennen naista, paljon olen maailmaa kiertänyt ja etikettejä oppinut mutta tuollaisesta en ole kuullutkaan.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 12:58"]
Gunillahan kilahti kun joku mies oli hänen kanssaan illallisella ja laski lasinsa pöytään ennen häntä koska mies ei saa koskaan laskea lasiaan ennen naista, paljon olen maailmaa kiertänyt ja etikettejä oppinut mutta tuollaisesta en ole kuullutkaan.
[/quote]
Gunillahan haukkui kolmea amerikkalaismiestä ruotsiksi ihan näiden selän takana, eka oli se New Yorkin sarjassa jossain ninjatyylisessä-ravintolassa hänen kanssaan käynyt mies joka oli "vain puolijalokivien toimittaja eikä edes timanttien", toka oli se elokuvaohjaaja Los Angelesin jaksoissa jota hän haukkui tärähtäneeksi ja mielisairaaksi ja kiehui koska oli joutunut ajaa kauas johonkin parempaan ravintolaan asti, ja kolmas oli myös Losin jaksoissa ja se Oscar-bileistä tuttu elokuvaohjaaja joka oli juutalainen (ja silti ateisti) ja kun hän on itse kristitty niin miehen täytyy olla ihan tyhmä kertakaikkiaan, vaikka tämä itse oli pyytänyt miehen kotiinsa porealtaaseen kellumaan ja viiniä lipittämään (tyttären läsnäollessa ilmeisesti vielä).
Ruotsissa jo näytetyllä viimeisimmällä kaudella Gunilla yrittää saada kuuluisan musiikkituottajan ruotsalaista artistivaimoa katsomaan tyttären musiikkivideoa, tämä artistinainen, jonka nimi oli muistaakseni Margareta ja on mukana kyseisellä kaudella, kiemurtelee myötähäpeästä ja sanoo suorat mielipiteensä biisistä jne ja muistaakseni viittaa siihen että tyttärellä on kykyjä mutta pitäisi harjoitella ja olla joku fiksumpi biisi kuin se järkyttävä rallatus, siitähän se Gunilla vasta räjähti niin että pään suonet pullahtivat ohimoilta.
Sitten Gunilla räjähti ja karjuu myös Isabelille ja Marialle jostain ihan tyhjästä, ihan skitsoa katseltavaa tuollainen.
Samalla kaudella Gunilla haki itselleen Ruotsista avustajaa äidilleen, otti netistä jonkun nuoren naisen avustajaksi, kehui häntä maasta taivaisiin ja sitten aloitti pelinsä eli avustajan haukkumisen ja kiusaamisen. Avustaja itki kun ei kestänyt enää Gunillaa, pakkasi kamppeensa ja lähti talosta hänelle ennestään outoon kaupunkiin ja tämä akka vielä huusi jotain törkeää hänen peräänsä ovella.
Akka luulee olevansa niin vastustamaton että kuvittelee voivansa iskeä Amerikan ruotsalaisseurakunnan papin itselleen :-D Ihan sairasta.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 16:37"]
Onko se Gunillan exä ja lapsen isä joku kovakin tekijä kun tällä varaa pitää myös Manhattanin asuntoa?
[/quote]
Ilmeisesti. Gunilla ei tosin ole koskaan suostunut kertomaan, että kuka se exä on ja alkaa skitsota jos siltä asiasta kysytään.