Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söisitkö tätä kanaa?

Vierailija
14.05.2013 |

http://www.iltalehti.fi/ruoka/2013051417014064_ru.shtml

Mä söisin. Millainen pikkusielu lähettää ton kuvan lehteen. "Apua, tässä on jotain ihme osia, ehkä ne on mutanttikynsiä!"

Ihmettelen, miten vieraantuneita ihmiset luonnosta on. Ja joskus lukee että löytyy esim ötököitä (tai siis yleensä yksi). Eikö nää ole aika marginaalitapauksia, ja turha syy boikotoida tuotetta? Sitäkin meinaan kuulee. Enkä nyt sano, että söisin kanan, jonka sisältä löytyy hämähäkkiyhdyskunta, mutta en mä firmaa/kauppaa/tuotetta semmosen takia boikotois. 

Mielipiteitä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon aina luullu et noi on verisuonia :D tyhmä minä. mutta useastihan noita näkee kanassa.

Vierailija
2/3 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En söisi. Lähinnä siksi, että rainbow marinoitu koipireisi sisältää broileria 88%. Loput mm. kuutta eri E ainetta + muita lisäaineita. Verrattuna esimerkiksi Kariniemen marinoimattomaan joka 100% broileria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan syöty monta kertaa koipireisiä, missä nuo tupet on jääny joihinkin kohtiin. Nypin ne vaan irti. Usein myös huuhtelen  koipireidet, ja marinoin ne itse eri mausteissa yön yli. Halvalla ei saa hyvää, mutta vaihtelu virkistää, ja vähillä rahoilla ostetaan sitä mitä saadaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi