Miesystävän kaverin uusi nuori ”tyttöystävä”
Eilen oli isommalla porukalla illanistujaiset eräällä (lähinnä mieheni) kaverilla. Porukassa kaikki n. 25-30 v (kaveri 25). Paitsi tämän kaverin tyttöystävä joka oli 20 vuotias.
Aloin kyllä heti tuntea lähinnä myötähäpeää häntä kohtaan. Kaunis tyttö, mutta blondi ja vähän sellainen tyrkyn näköinen ja ylimeikattu. Olivat ilmeisesti tavanneet tinderissä joskus alkukesästä. Tämä kaveri jonka kanssa tyttö seurustelee on mielestäni lievästi vähän sellainen limainen naistenmies, ja kaksin ollessame koitin hänelle jotain siitä sanoakkin.
Minusta on suoraansanottuna vähän noloa raahata aikuisten illanistujaisiin melkein alaikäistä hoitoaan ja esitellä hänet tyttöystävänä.
Kommentit (307)
Joko olet mies tai todella epävarma nainen.
Vierailija kirjoitti:
Joku on nyt itse "vähän" lapsellinen...
Miten niin? Ei minua heidän panemisensa yms kiinnosta, mutta olisi voinut jättää kutsumatta. Vähän kiusallista kun muut ovat oikeissa töissä, ja hän on vielä aikuislukiossa.
Ihan rehellisesti, montako tällaista vastaavaa aloitusta päivittäin teet tänne? Se on jatkunut jo vuosia. Mikset vaikka aloittaisi uutta harrastusta?
Vierailija kirjoitti:
Joko olet mies tai todella epävarma nainen.
En ole epävarma. Ei minulla ole mitään tätä tyttöä vastaan, epäsoveliasta lähinnä tältä kaverilta
No joo. Tätä yritetään tyrkyttää nuorille naisille. Ei mene läpi.
Biologia näillä etsii ikätasoa. Ennen oli komeaa nuorta miestä kuvissa. Ei tarvinnut katsella samaa sukupuolta tai vanhaa partaa
No eipä tuossa paljon ole ikäeroa. Taidat itse olla "nuorempi" kuin tämä tyttö, tai sitten vain muuten kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan rehellisesti, montako tällaista vastaavaa aloitusta päivittäin teet tänne? Se on jatkunut jo vuosia. Mikset vaikka aloittaisi uutta harrastusta?
En ole kyllä tehnyt aikaisemmin. Ei minua haittaa jos he haluavat viettää keskenään aikaa, ärsyttää lähinnä että pitää lähes teinin kanssa koittaa jotain jutella, kun ei pysty puhumaan mistään aikuisten asioista.
Todella surullista (sinulta). Jos tuo on elämäsi suurimpia epäkohtia niin loppuelämäsi on yhtä helvettiä.
Vierailija kirjoitti:
No joo. Tätä yritetään tyrkyttää nuorille naisille. Ei mene läpi.
Biologia näillä etsii ikätasoa. Ennen oli komeaa nuorta miestä kuvissa. Ei tarvinnut katsella samaa sukupuolta tai vanhaa partaa
25 v ei kyllä ole vielä vanha. Eriasia joku 18v ja 30v
No oli kyllä törkeä tämä mies. Ottaisin asian puheeksi vielä ihan kahdenkesken että varmasti ymmärtää käyttäytyneensä typerästi.
Mä juttelen teinien kanssa päivittäin, itse 51. Ei ole hankalaa
Käyttäjä34925 kirjoitti:
Todella surullista (sinulta). Jos tuo on elämäsi suurimpia epäkohtia niin loppuelämäsi on yhtä helvettiä.
En sanonut että kamalin asia ikinä. Mutta pitääkö niitä nuorempia hoitoja oikeasti raahata kaikkiin kissanristiäisiin nolaamaan itsensä, ja porukan muut miehet jotka eivät pysty pitämään silmiään irti
Kateutta sä tunsit, ja ihan syystä.
Käyttäjä34925 kirjoitti:
Mä juttelen teinien kanssa päivittäin, itse 51. Ei ole hankalaa
No minä en halua että joudun alentumaan samalle tasolle, olisi kiva ouhua vaähän vakavemmistakin asioista, joista varsinkaan tuo tyttö ei varmaan tietäisi yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Ei minua heidän panemisensa yms kiinnosta, mutta olisi voinut jättää kutsumatta. Vähän kiusallista kun muut ovat oikeissa töissä, ja hän on vielä aikuislukiossa.
Ei kiinnosta, mutta sen verran asia pyörii mielessä, että tänne asti päätit tulla kertomaan.
5 vuotta ikäeroa on ihan normaalia, 25-v. mies ja 20-v. nainen on henkisesti melko hyvät vastineet. Jos nainen olisi ollut esim. alle 18, sitten olisi toki eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34925 kirjoitti:
En sanonut että kamalin asia ikinä. Mutta pitääkö niitä nuorempia hoitoja oikeasti raahata kaikkiin kissanristiäisiin nolaamaan itsensä, ja porukan muut miehet jotka eivät pysty pitämään silmiään irti
Luulin ensin että olet vain pinnallinen ihminen, joka tuomitsee ulkonäön perusteella, mutta oletkin sen lisäksi myös kateellinen kun et ole enää kaikkien miesten prinsessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34925 kirjoitti:
Luulin ensin että olet vain pinnallinen ihminen, joka tuomitsee ulkonäön perusteella, mutta oletkin sen lisäksi myös kateellinen kun et ole enää kaikkien miesten prinsessa.
En ole kateellinen. Haluan huomiota vain omakta mieheltäni, ja sitä saa ihan tarpeeksi. Mutta hän oli kyllä pukeutunut epäsopivan paljastavasti.