Sisustusblogeja, joissa OIKEASTI osataan sisustaa
Kommentit (8)
On toki makuasia, mutta joku voi olla taitava sisustaja, vaikkei tyyli olisikaan oman maun mukainen. Olisi mukava löytää hyviä blogeja, eikä vain ostosblogeja.
Mä tykkään Varpusen blogista. Sitä pitää sisustussuunnittelija, joka on Deko-lehden toimittaja. Tykkään myös Kootuista muruista, Diagnoosi: sisustusmaniasta, Vihreästä talosta ja Sisustuskärpäsestä.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 09:44"]
Mä tykkään Varpusen blogista. Sitä pitää sisustussuunnittelija, joka on Deko-lehden toimittaja. Tykkään myös Kootuista muruista, Diagnoosi: sisustusmaniasta, Vihreästä talosta ja Sisustuskärpäsestä.
[/quote]
Jokseenkin samanlaisista tykkään minä.
Sit on tätä sisäsiistiä sisustuslehtityyliä, mm. Time of The Aquarius, Valkoinen Harmaja yms.
Tyyli on aina ihmisestä kiinni. JOs katsoo yleensäkin myytäviä asuntoilmoituksia, vois kuvitella ettei 95 % suomalaisista osaa sisustaa. Tyyli on niin sekametelisoppaa. Sitten kun Marko Paananen laukoo totuuksia mammat ovat korvat punaisia ei kyllä koske mua.
Yks tykkää yhdestä, toinen toisesta. Pääasiahan on se että kotona viihtyy.
Ystäväni kotona on todella sotkuista aina, siellä on tehty remonttia viimeiset 5 v. Maalitölkit ovat olohuoneen sivupöydällä odottamassa inspistä. Jotta innostuttaisiin maalaamaan, pitää kummankin vanhemman siihen ryhtyä, toinen vahtii vaikka lapsia. Monta kertaa on vaimo laittanut suojapaperit ja nakittanut isoveljen vahtiin, odotetaan isää töistä ja toinen sanoo ettei tänään jaksakaan, kun oli rankkaa töissä.
Ja sitten kuukauden päästä uudestaan, kun ehkä sitten mies viitsii. Yksin ei ystävä viitsi tehdä, kun jälki ei ole miehelle hyvää ja sitten kuulee sitä nalkutusta pitkään. Tossakin on viiru kun vaimo vähän maalas.
Voi jukra. Kyllä ihmisillä on nyt vaikeaa kun maalatakaan ei pysty moneen kuukauteen kun toisen pitää vahtia lapsia:D
Aika vähän hyviä sisustusblogeja löytyy suomalaisilta. Nuo edellämainitut ovat ihan kivoja mutta hieman lavastemaisia. Olen itse sisustussuunnittelija ammatiltani. Tykkään kodeista joissa on asumisen makua, siis muutakin kuin printti seinässä ja kaksi tolppaa ristissä strategisesti aseteltuna. Tulee kylmä kun katselee niitä lapsia pyörimässä kovanoloisessa tilassa ilman tietyn tyyppistä pehmeyttä. Maalaisromantiikka on taasen tukahduttavan pehmeää, tuntuu että ne tyynymäärät ovat jo tukehtumismielessä vaarallisia lapsiperheissä.
Hassua mutta ehkä paras sisustusblogi mielestäni on Kalastajan Vaimolla vaikkei kyseessä ole edes varsinainen sisustusblogi. Aito, lapsiperheen koti jossa kaikki ei ole ihan täysin balanssissa ja siksi siellä on hyvä viba:)
Marko Paanaselta vähenisi työt, jos kaikki oppisivat sisustamaan. Tai edes oppisivat luottamaan omiin kykyihinsä.
Minä tykkään kirpparikeijun blogista. Hyödyntää kirppareita ja tekee paljon itse.
Hmm. Sisutaminen lienee pohjimmiltaan makuasia, joten se mikä jonkun muun mielestä on ns. oikeaa sisustamista, ei ole sitä välttämättä sinun mielestäsi.