Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä tiedät olevasi kaunis

Vierailija
14.05.2013 |

Miesten pitkistä katseista tietää olevansa kaunis.

Naisten ilkeästä mulkoilusta tietää olevansa TODELLA KAUNIS.

En kaipaa miesten huomiota, minulla on jo mies. Naisten minulle tarjoamat ilkeät mulkaisut sen sijaan hivelevät itsetuntoani. Kiitos siitä kaikki te mulkoilijat :)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/26 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, omituista. Mä kuulen usein olevani kaunis ja varsinkin suloinen, mutta kuulen sen myös naisilta, en vain miehiltä. En siis koe että minua mitenkään ilkeästi mulkoiltaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuntemattomat harvoin tulevat juttelemaan, naiset etenkään.

Vierailija
4/26 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 08:05"]

Öh, omituista. Mä kuulen usein olevani kaunis ja varsinkin suloinen, mutta kuulen sen myös naisilta, en vain miehiltä. En siis koe että minua mitenkään ilkeästi mulkoiltaisiin.

[/quote]

Olet siis turvallisella tavalla söpö. Et niinkään vaarallisen viekoitteleva.

Vierailija
5/26 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa tavannut häijyjä naisia. Ettet vain itse kuvittelisi koko mulkoilua tai peräti aiheuta sitä käyttäytymällä huonosti? :) minä kyllä pidän itseäni kauniina, mutta en varmaan sitten olekaan kun harvoin minua mulkoillaan. ..

Vierailija
6/26 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa että ap ei ole luonnonkaunis vaan todella tällätty. Ne mulkoilut johtuu siitä. 

Aidosti kauniit ihmiset saavat ihailevia katseita tasapuolisesti sekä miehiltä että naisilta. Ja huippupalvelua missä tahansa. 

Vierailija
7/26 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulen, että se mulkoilu johtuu kuules jostain ihan muusta kuin sun kauneusta :)

En itsekään mulkoilisi kaunista  - anteeksi, todella kaunista - naista, vaan mielelläni katselisin kasvojen piirteitä

Vierailija
8/26 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 08:12"]

Veikkaanpa että ap ei ole luonnonkaunis vaan todella tällätty. Ne mulkoilut johtuu siitä. 

Aidosti kauniit ihmiset saavat ihailevia katseita tasapuolisesti sekä miehiltä että naisilta. Ja huippupalvelua missä tahansa. 

[/quote]

kyllä! Minulle tapahtuu juuri näin.

Vierailija
9/26 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ap ei ole tällätty. Hiukset kyllä harjan nähneet aamuisin, meikkiä ei joka päivä ja jos on niin puuteri-ripsari-linjalla mennään. Enkä ymmärrä miten käytökselläni onnistuisin suututtaamaan tuikituntemattomia ihmisiä joiden kanssa en lähemmin ole tekemisissä, kadullä kävellessä, tietenkään.

Vierailija
10/26 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 08:12"]

[/quote]

Ihan samaa ajattelin; se on ihan kamala näky, kun piirteiltään kivannäköinen ihminen peittää ulkonäkönsä meikin ja tekoripsien alle. 

Vierailija
11/26 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 08:02"]

En kaipaa miesten huomiota, minulla on jo mies. Naisten minulle tarjoamat ilkeät mulkaisut sen sijaan hivelevät itsetuntoani. Kiitos siitä kaikki te mulkoilijat :)

[/quote]

Sisäisesti kauniin ihmisen itsetunto ei tarvitse tuollaista pönkitystä.

Vierailija
12/26 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen kauneus tulee sisältä päin, sitä on aivan upeaa katsoa kun naisesta huokuu hehku ulos asti. Ap:n asenteesta taas paistaa ylimielisyys tänne asti, varmasti näkyy myös siellä kadulla kävellessä. ;)

Vierailija
13/26 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti jos on kaunis, myös naiset katsovat pitkään. Ei kaikilla naisilla ole elämä sekaisin ja huono itsetunto, ei he kadehti ketöään uppooutoa vastaantulevaa jonka elämäntilanteesta taikka henkisitä ominaisuuksista eivät tiedä. Pelkkä kauneus ei tee ketään onnelliseksi ja onnekkaaksi.

ap

Vierailija
14/26 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 08:22"]

Oikeasti jos on kaunis, myös naiset katsovat pitkään. Ei kaikilla naisilla ole elämä sekaisin ja huono itsetunto, ei he kadehti ketöään uppooutoa vastaantulevaa jonka elämäntilanteesta taikka henkisitä ominaisuuksista eivät tiedä. Pelkkä kauneus ei tee ketään onnelliseksi ja onnekkaaksi.

ap

[/quote]

Nimenomaan kaunista naista katsovat myös naiset, eivät mulkoile. Mulkoilu johtuu kyllä jostain muusta.

Vierailija
15/26 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa täällä on toinenkin ap :D

Vierailija
16/26 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäistä kauneutta lobbaavat jatkuvasti lihavat ja rupsahtaneet. Ap:n viesti oli kyllä provosoiva, ehkäpä hän on vain kyllästynyt? Kuntosalilla olen huomannut vertailuilmiön, suurin osa kyllä keskittyy omaan treeniinsä, osa taas tsekkailee ketkä on itseä laihempia ja ketkä lihavampia, kenellä on meikkiä (voi hyvä tavaton) ja kuka on kirkkaanpunainen koska ei ole meikkiä (voi hyvä tavaton)...

Vierailija
17/26 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 08:30"]

Sisäistä kauneutta lobbaavat jatkuvasti lihavat ja rupsahtaneet. Ap:n viesti oli kyllä provosoiva, ehkäpä hän on vain kyllästynyt? Kuntosalilla olen huomannut vertailuilmiön, suurin osa kyllä keskittyy omaan treeniinsä, osa taas tsekkailee ketkä on itseä laihempia ja ketkä lihavampia, kenellä on meikkiä (voi hyvä tavaton) ja kuka on kirkkaanpunainen koska ei ole meikkiä (voi hyvä tavaton)...

[/quote]

Tai sitten sellaiset, joilla on vaan terve itsetunto eivätkä tarvitse ylimääräistä pönkitystä.

t. Itsekin kaunis ja katseita kääntävä, joka kyllä huomaa kun upea nainen kävelee vastaan

Vierailija
18/26 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan nokka pystyssä ylimielisenä, siitä mulkoilu. Nyt tulet väittämään, että olet todella mukava jalat maassa-tyyppi. En usko.

Vierailija
19/26 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita naisia ja komeita miehiä katson ihaillen. Sen sijaan, jos on naama täynnä meikkiä, vaatteet luokkaa fiorella-valkoiset saappaat-risa tekonahkalaukku, tunnustan katsovani huvittuneesti.

Vierailija
20/26 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa liikkuu ilmeisesti todella erilaisissa paikoissa, mm. erilaisilla saleilla kuin minä. Itse katselen mielelläni kauniita ihmisiä. Varsinkin jos ovat vielä ystävällisen näköisiä. Mutta katselen kyllä ihan mielelläni kaikenlaisia ihmisiä. Lempipuuhaani olisi istua kahvilassa tuijottamasa ohikulkevia ihmisiä, mutta ei oikein ole nykyään aikaa siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi