Tästä tiedät olevasi kaunis
Miesten pitkistä katseista tietää olevansa kaunis.
Naisten ilkeästä mulkoilusta tietää olevansa TODELLA KAUNIS.
En kaipaa miesten huomiota, minulla on jo mies. Naisten minulle tarjoamat ilkeät mulkaisut sen sijaan hivelevät itsetuntoani. Kiitos siitä kaikki te mulkoilijat :)
Kommentit (26)
Kyllä tässä jotain takana ehkä on... En ole itse kaunis, mutta keski-ikäinen ja laihduttanut itseni kevään aikana suht solakaksi. Ostin uuden neutraalin kevättakin jossa näytän hoikalta ja kun lähdin liikenteeseen, huomasin että saan joiltakin naisilta reaktion - negatiivisen. Yleensä olen tottunut siihen ettei minuun kiinnitetä juuri huomiota koska olen ihan tavis, eikä nytkään tullut edes mieleen että joku voisi olla jotain mieltä ja yllätyin melkoisesti. Sain siis outoja mulkaisuja kassaneideiltä tms. Mutta eihän kaikki ihmiset näin tietenkään reagoi.
Niitä naisia joita katson pitkään kauneuden takia on ehkä yksi sadassatuhannessa. Olen livenä nähnyt vain kolme. Paljon useammin näkee naisia joita jää tölläämään sen takia, että he ovat jotenkin erikoisia. Eilen näin kaupassa näisen jolla oli aivan uskomattoman ohuet jalat. Reidet olivat ohuemmat kuin joidenkin ihmisten käsivarret. Kerran jäin katselemaan hyvin leikattua, paksua ja tuuheaa otsatukkaa. Se oli juuri sellainen kuin otsatukan kuuluisi olla mutta jollaista minulla ei ikinä tule olemaan. Itse nainen oli soma mutta ei mitenkään hätkähdyttävän kaunis.
AP, oletko koskaan miettinyt, että oikeasti sysirymia naisia löytyy oikeasti todella vähän? Suurin osa naisista on omalla tavallaan kauniita, vaikkei mihinkään Maybelline-muottiin istuisikaan. Miespuolisen serkkuni sanoin "kaikki naiset on kauniita".
Että lopettakaahan arvon naiset tuo "mä oon niiiiin kaunis" mölinä. Olkaa jo olette, mutta turha siitä on netissä paasata. Luultavasti kaikki muutkin ovat ihan yhtä kauniita kuin si-nä.
En ymmärrä tota naisten mulkoilujuttua ihan aina, tiedän naisen joka on äärimmäisen kaunis ja luonnollinen ja hänelle naisetkin hymyilee iloisesti, tosin on myös iloinen ja ihanan pirteän ja positiivisen näköinen ulospäin ja kiltin oloinen, miehet tykkää ja naiset tykkää. Sitten tiedän naisen joka on myös äärimmäisen kaunis ja seksikäs mutta enemmän meikattu ja näyttää ulospäin lähinnä ilkeältä ja olevan täynnä itseään, juuri tuollainen nenän vartta pitkin muita katsova ja itserakkaasti hymyilevä, josta kyllä monet miehet pitää mutta naiset ei, ihan tästä voisin sanoa että naisten mulkoilut johtuu pitkälti juuri tuosta ihmisen omasta asenteesta ja millä tapaa oikeasti itsensä kantaa ja minkälaisen kuvan antaa itsestään ulospäin.
Oi voi voi.... Kauniita ihmisiä kyllä jäädään katsomaan pidempään ja vilkuillaan mut Se ei oo mitään MULKOILUA. Suurin osa varmaan vain ihan sattuu vilkaisemaan jos on esim. huomiota herättävän kaunis, ihan muuten vaan. Mut jos suomalainen on perus-vakava-ilme kasvoillaan ni se voi näyttää mulkoilulta vaikkei sitä ole!! Johonkihan se katse pitää nyt kohdistaa :D itse olen siitä harvinainen ihminen et ilman meikkiä olen melkeinpä ruma (todella huono iho ja vaaleat ripset) ja meikin kanssa laittautuneena kauniiksi kehuttu. Ja kyllä sitä saa eri kohtelua kaikkialla missä liikkuu! Ilman meikkiä, nutturalla tuntee itsensä ihan ILMAKSI ku tottunu kuitenki meikin kanssa liikkumaan ja saamaan myös sitä huomiota....:D
Itse en kyllä usko, että ihmisten katseista voisi päätellä yhtään mitään. Joitain ihmisiä jää katsomaan ihan vaan koska ovat sen verran "oudon" näköisiä eli on erikoiset kasvon piirteet tms, tai jos on viehättävän näköinen. Joskus saattaa jäädä tuijottamaan jotain ihmistä tajuamattaan ollenkaan että tuijottaa.Turha vetää hirveän suuria johtopäätöksiä tuntemattomien ihmisten katseista ja turha niitä katseita on laskea, että "tänään minua katsoi viisi miestä ja kolme naista kun seisoin bussipysäkillä", what's the point?