Tästä tiedät olevasi kaunis
Miesten pitkistä katseista tietää olevansa kaunis.
Naisten ilkeästä mulkoilusta tietää olevansa TODELLA KAUNIS.
En kaipaa miesten huomiota, minulla on jo mies. Naisten minulle tarjoamat ilkeät mulkaisut sen sijaan hivelevät itsetuntoani. Kiitos siitä kaikki te mulkoilijat :)
Kommentit (26)
Öh, omituista. Mä kuulen usein olevani kaunis ja varsinkin suloinen, mutta kuulen sen myös naisilta, en vain miehiltä. En siis koe että minua mitenkään ilkeästi mulkoiltaisiin.
No tuntemattomat harvoin tulevat juttelemaan, naiset etenkään.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 08:05"]
Öh, omituista. Mä kuulen usein olevani kaunis ja varsinkin suloinen, mutta kuulen sen myös naisilta, en vain miehiltä. En siis koe että minua mitenkään ilkeästi mulkoiltaisiin.
[/quote]
Olet siis turvallisella tavalla söpö. Et niinkään vaarallisen viekoitteleva.
Oletpa tavannut häijyjä naisia. Ettet vain itse kuvittelisi koko mulkoilua tai peräti aiheuta sitä käyttäytymällä huonosti? :) minä kyllä pidän itseäni kauniina, mutta en varmaan sitten olekaan kun harvoin minua mulkoillaan. ..
Veikkaanpa että ap ei ole luonnonkaunis vaan todella tällätty. Ne mulkoilut johtuu siitä.
Aidosti kauniit ihmiset saavat ihailevia katseita tasapuolisesti sekä miehiltä että naisilta. Ja huippupalvelua missä tahansa.
Minäkin luulen, että se mulkoilu johtuu kuules jostain ihan muusta kuin sun kauneusta :)
En itsekään mulkoilisi kaunista - anteeksi, todella kaunista - naista, vaan mielelläni katselisin kasvojen piirteitä
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 08:12"]
Veikkaanpa että ap ei ole luonnonkaunis vaan todella tällätty. Ne mulkoilut johtuu siitä.
Aidosti kauniit ihmiset saavat ihailevia katseita tasapuolisesti sekä miehiltä että naisilta. Ja huippupalvelua missä tahansa.
[/quote]
kyllä! Minulle tapahtuu juuri näin.
No, ap ei ole tällätty. Hiukset kyllä harjan nähneet aamuisin, meikkiä ei joka päivä ja jos on niin puuteri-ripsari-linjalla mennään. Enkä ymmärrä miten käytökselläni onnistuisin suututtaamaan tuikituntemattomia ihmisiä joiden kanssa en lähemmin ole tekemisissä, kadullä kävellessä, tietenkään.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 08:12"]
[/quote]
Ihan samaa ajattelin; se on ihan kamala näky, kun piirteiltään kivannäköinen ihminen peittää ulkonäkönsä meikin ja tekoripsien alle.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 08:02"]
En kaipaa miesten huomiota, minulla on jo mies. Naisten minulle tarjoamat ilkeät mulkaisut sen sijaan hivelevät itsetuntoani. Kiitos siitä kaikki te mulkoilijat :)
[/quote]
Sisäisesti kauniin ihmisen itsetunto ei tarvitse tuollaista pönkitystä.
Todellinen kauneus tulee sisältä päin, sitä on aivan upeaa katsoa kun naisesta huokuu hehku ulos asti. Ap:n asenteesta taas paistaa ylimielisyys tänne asti, varmasti näkyy myös siellä kadulla kävellessä. ;)
Oikeasti jos on kaunis, myös naiset katsovat pitkään. Ei kaikilla naisilla ole elämä sekaisin ja huono itsetunto, ei he kadehti ketöään uppooutoa vastaantulevaa jonka elämäntilanteesta taikka henkisitä ominaisuuksista eivät tiedä. Pelkkä kauneus ei tee ketään onnelliseksi ja onnekkaaksi.
ap
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 08:22"]
Oikeasti jos on kaunis, myös naiset katsovat pitkään. Ei kaikilla naisilla ole elämä sekaisin ja huono itsetunto, ei he kadehti ketöään uppooutoa vastaantulevaa jonka elämäntilanteesta taikka henkisitä ominaisuuksista eivät tiedä. Pelkkä kauneus ei tee ketään onnelliseksi ja onnekkaaksi.
ap
[/quote]
Nimenomaan kaunista naista katsovat myös naiset, eivät mulkoile. Mulkoilu johtuu kyllä jostain muusta.
Sisäistä kauneutta lobbaavat jatkuvasti lihavat ja rupsahtaneet. Ap:n viesti oli kyllä provosoiva, ehkäpä hän on vain kyllästynyt? Kuntosalilla olen huomannut vertailuilmiön, suurin osa kyllä keskittyy omaan treeniinsä, osa taas tsekkailee ketkä on itseä laihempia ja ketkä lihavampia, kenellä on meikkiä (voi hyvä tavaton) ja kuka on kirkkaanpunainen koska ei ole meikkiä (voi hyvä tavaton)...
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 08:30"]
Sisäistä kauneutta lobbaavat jatkuvasti lihavat ja rupsahtaneet. Ap:n viesti oli kyllä provosoiva, ehkäpä hän on vain kyllästynyt? Kuntosalilla olen huomannut vertailuilmiön, suurin osa kyllä keskittyy omaan treeniinsä, osa taas tsekkailee ketkä on itseä laihempia ja ketkä lihavampia, kenellä on meikkiä (voi hyvä tavaton) ja kuka on kirkkaanpunainen koska ei ole meikkiä (voi hyvä tavaton)...
[/quote]
Tai sitten sellaiset, joilla on vaan terve itsetunto eivätkä tarvitse ylimääräistä pönkitystä.
t. Itsekin kaunis ja katseita kääntävä, joka kyllä huomaa kun upea nainen kävelee vastaan
Olet varmaan nokka pystyssä ylimielisenä, siitä mulkoilu. Nyt tulet väittämään, että olet todella mukava jalat maassa-tyyppi. En usko.
Kauniita naisia ja komeita miehiä katson ihaillen. Sen sijaan, jos on naama täynnä meikkiä, vaatteet luokkaa fiorella-valkoiset saappaat-risa tekonahkalaukku, tunnustan katsovani huvittuneesti.
Osa liikkuu ilmeisesti todella erilaisissa paikoissa, mm. erilaisilla saleilla kuin minä. Itse katselen mielelläni kauniita ihmisiä. Varsinkin jos ovat vielä ystävällisen näköisiä. Mutta katselen kyllä ihan mielelläni kaikenlaisia ihmisiä. Lempipuuhaani olisi istua kahvilassa tuijottamasa ohikulkevia ihmisiä, mutta ei oikein ole nykyään aikaa siihen.
Up