Te joilla on DIAPAm käytössä, mistä syystä saitte sen?
mitä kerroitte lääkärille, minulla ongelmia avioliitossa ja veljeni sairaalassa pahoinpitelyn vuoksi.. en ole saanut nukuttua kunnolla aioihin.
Kommentit (26)
parhaiten saa kun kertoo että pelivelat painaa päälle, moottoripyöräjengit perivät velkoja, stressi on niin kova ettei viina yksin enään helpota, tarvitsen pillereitä sekakäyttöön, mielellään muutamia erilaisia
en käytä alkoholia ollenkaan, enkä viitsi siitä valehdellakkaan. Ihmettelen mistä syystä niitä sitten saa, olen todella ahdistunut. Mitä vaihtoehtoja sitten on?
ap
Rytmihäiriöt?
Mut miks joku haluaa syödä lääkkeitä jos ei tarvitse?
Jos tarvii, niin eikö totuus vaan riitä?
Minä en kehtaa kertoa lääkärille omasta tilaneestani, alan itkeä ja se on hirveän noloa. Joudun paniikkiin jos vieraalle pitää selittää asioita. Kaupassa käyntikin on jo vaikeata.
ap
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 08:04"]
en käytä alkoholia ollenkaan, enkä viitsi siitä valehdellakkaan. Ihmettelen mistä syystä niitä sitten saa, olen todella ahdistunut. Mitä vaihtoehtoja sitten on?
ap
[/quote]
mene psykiatrille, kerro ahdistuksesta, saat parempia lääkkeitä kun rauhoittavat.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 08:10"]
Minä en kehtaa kertoa lääkärille omasta tilaneestani, alan itkeä ja se on hirveän noloa. Joudun paniikkiin jos vieraalle pitää selittää asioita. Kaupassa käyntikin on jo vaikeata.
ap
[/quote]
varaa aika psykiatrille, ne ymmärtävät itkusi ja ahdistuksesi, mene vaan, saat siellä itkeä, se on siellä ihan normaalia.
en mene , ei ole varaa.. menisin varmasti jos vaan pääsisin. Työterveyshoito sopimukseen ei kuulu ao. palvelu. Enkä halua itkeä psykiatrinkaan edessä. Se sitäpaitti auttaa vaan sen hetken kun siinä on, näin luulen. Minun pitäisi rauhoittua, tai romahdan kokonaan.
Te ette varmaan ole olleet tälläisessa tilanteessa.
ap
migreenin lihasjännitykseen neurologilta
Mitäs jos antaisit itsesi itkeä itkut pois.
Ja jos haluat apua, sinun on pakko sitä pyytä, vaikka itkien. Epäilyttäväähän se olis jos avautuisit ahdistuksesta hymyillen.
no en ole hymyilemään sinne menossa. Voi ei, ehkä se on sitten vana vaikeata ymmärtää että ei kaikki halua itkeä tuntemattomien silmien edessä.
kerään kaikki voimani että yleensä pystyn menemään sinne.
ap
Diapam on tosi vahva lääke. Univaikeuksiin on saatavilla paljon miedompia lääkkeitä, jotka auttavat nukahtamaan eivätkä laita pönttöä sekaisin kuten Diapam, eivätkä aiheuta riippuvuutta.
Nukahtamiseen saa lääkäriltä apua, kun kertoo vaan, että on erittäin stressaava elämäntilanne eikä pysty nukkumaan. Univaikeudet on Suomessa tosi yleisiä ja lääkäreillä on niistä yleensä paljon kokemusta. Itselläni on käytössä Ketipinor 25 mg ja nukun sillä aika hyvin, vaikka mulla on krooninen unihäiriö ja olen kova stressaamaan kaikesta.
Minä sain vakavan syöpäepäilyn takia. Sekä isäni kuoleman.
Minä sain vakavan syöpäepäilyn takia. Sekä isäni kuoleman.
osta reseptivapaata melatoniinia, sillä tulee uni, sitä saa apteekeista ja luontaistuotekaupoista
Mulla oli ihan alkanut vaikea paniikkihäiriö, jouduin siis sairaalaan kohtauksen takia kokonaiseksi yöksi ja seuraavana päivänä heti lääkäriin ja sieltä sain reseptin yhteen pakettiin diapamia ja reseptilääkkeen paniikkihäiriön ja ahdistuneisuuden hoitoon, jonka nimea nyt en muista. Diapamia oli hyvä olla siinä alussa kun tosiaankin sen säännöllisesti otettavan lääkkeen kanssa aluks vaan voimistu paniikit enkä voinut edes kauppaan enää mennä.
Et tule diapamia noihin oireisissi saamaan, ehkä joptain mietoa unilääkettä. Ei kukaan syö diapamia säännöllisesti, se on enemminkin "kohtauslääke".
Hullummaksi vaan menisi tilanne, kun tulisit vielä lääkeriippuvaiseksikin. Diapam saattaa pitkässä juoksussa vaan pahentaa ahdistuneisuutta.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 07:46"]
mitä kerroitte lääkärille, minulla ongelmia avioliitossa ja veljeni sairaalassa pahoinpitelyn vuoksi.. en ole saanut nukuttua kunnolla aioihin.
[/quote]
Olen saanut sitä yliaktiivisen rakon hoitoon.