Vauva (sikiö) ei liiku öisin
Onko tämä normaalia? Olen lukenut, että vauvan oitäisi potkia yöllä kun minä nukun, mutta tämä liikkuu paljon päivällä ja hyvin vähän yöllä? Rv 33 menossa.
Kommentit (8)
Meidänki tytskä oli tooooosi hiljanen öisin (no eipä se päivisinkään kamalasti liikuskellut, onneksi), mikäs sen kivempaa kun saa nukkua rauhassa (kaveri kerto joskus että rv 28 jälkee nukkunu enää kunnolla ku toinen tuli kyljistä läpi) .. ja meidän likka sit alko nukkuu kokonaisii öitä jo 2kk ikäisenä (siihenki asti yhdellä syötöllä pärjänny). kaverin lapsi ei nuku edelleenkään vaikka on jo vuoden.
Eli pientä osviittaa saattaisit saada näistä mun kokemuksista ;)
Ihanaa loppuodotusta sinulle, mulla on kamalankamala raskaus- ja vauvakuume! :P
Kyllä se vauvakin joskus nukkuu. Ole iloinen, että rytmi on sama kuin sinulla eikä päinvastainen.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 07:49"]
Meidänki tytskä oli tooooosi hiljanen öisin (no eipä se päivisinkään kamalasti liikuskellut, onneksi), mikäs sen kivempaa kun saa nukkua rauhassa (kaveri kerto joskus että rv 28 jälkee nukkunu enää kunnolla ku toinen tuli kyljistä läpi) .. ja meidän likka sit alko nukkuu kokonaisii öitä jo 2kk ikäisenä (siihenki asti yhdellä syötöllä pärjänny). kaverin lapsi ei nuku edelleenkään vaikka on jo vuoden.
Eli pientä osviittaa saattaisit saada näistä mun kokemuksista ;)
Ihanaa loppuodotusta sinulle, mulla on kamalankamala raskaus- ja vauvakuume! :P
[/quote]
^Meillä ihan samanlainen kuopus. 2kk yhdellä syötöllä, sitten nukkui yöt läpi. Oli ihanaa nukkua itsekin. Varsinkin kun esikoinen heräisi vauvana 20min välein ja nukkuminen oli hankalaa vielä 2-vuotiaana.
Minäkin sain nukkua yöt rauhassa loppuun asti, ja tyttö nukkuu yöt hyvin. Nyt 8kk ja ei ole aikoihin heräillyt enää öisin, aluksikin söi vain kerran yössä. Eli tuo masukäyttäytyminen voi hyvinkin kieliä jotain siitä millainen vauva on tulossa :)
Minun liikkui lähinnä vaan öisin ja sama rytmi on jatkunut myös syntymän jälkeen :) Ikä kohta kolme ja edelleen yökukkuja.
hyvä kuulla, että tämä on normaalia. Tuntuu kivalta kun vauva liikkuu nyt kun minäkin olen hereillä. Olen lukenut, että vauvan pitäisi nukkua silloin kun minä liikun ja että sams jatkuisi sitten kun hän syntyy eli vaunuissa nukkuisi liikkeessä paremmin.
Kai sinä nukutkin öisin ? Vauva liikuskelee varmasti myös yöllä, mutta et sinä varmasti pieniin liikkeisiin herää.
Ei meidänkään poika masussa paljon meteliä itsestään pitänyt. Ihan fiksu kaveri sieltä silti maailmaan putkahti.