Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö teidän muiden miehet hameita?

Ihmettelevä
11.01.2023 |

Mieheni on käyttänyt hametta jo jonkun aikaa, lähinnä lämpimällä säällä. Ei ole kuulemma kuitenkaan transsu tai muu. Mistä tämä voi kertoa ja pitääkö olla huolissaan? Muuten on suhteellisen normaali mies kyseessä, töissä käy jne.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häissä kyllä käytti hametta. Hän on skotti.

En itse kyllä olisi mitenkään huolissani hameen käyttämisestä. Kyllä täällä Helsingissä ainakin näkee katukuvassa ties mitä miehilläkin, niin hameita, helmikaulanauhoja yms. Ei tuollaiset tarkoita että kuuluu johonkin seksuaalivähemmistöön, tai että on jotain ongelmia. 

Vierailija
2/23 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häissä kyllä käytti hametta. Hän on skotti.

En itse kyllä olisi mitenkään huolissani hameen käyttämisestä. Kyllä täällä Helsingissä ainakin näkee katukuvassa ties mitä miehilläkin, niin hameita, helmikaulanauhoja yms. Ei tuollaiset tarkoita että kuuluu johonkin seksuaalivähemmistöön, tai että on jotain ongelmia. 

Hän on ihan suomalainen, emmekä asu lähellekään noin isossa kaupungissa.

Kiitos vastauksestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten tyttömäinen? Tykkääkö olla huomion keskipisteenä? Ihmiset kyllä kiinnittävät huomiota hametta käyttävään mieheen.

Vierailija
4/23 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muuten tyttömäinen? Tykkääkö olla huomion keskipisteenä? Ihmiset kyllä kiinnittävät huomiota hametta käyttävään mieheen.

Ei varsinaisesti, mutta toisaalta ulkoisesti minua itseäni naismaisempi ehkä? Voisiko tämä ollakin jotain protestointia minun epänaisellisuuttani kohtaan? Enpä tullutkaan aiemmin miettineeksi.

Vierailija
5/23 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämökillä on päällä äitvainajaltaan jäänyt 3 julmetun isoa flanelyöpaitaa.. On ihan normaali raksamies. Se on sellainen mökkihuumori. Mies on Tuhti ja iso. Olemme saaneet pitää vieraitten kanssa monet hauskat. Ei silti ole miehuus mennyt. 😂😂

Vierailija
6/23 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesämökillä on päällä äitvainajaltaan jäänyt 3 julmetun isoa flanelyöpaitaa.. On ihan normaali raksamies. Se on sellainen mökkihuumori. Mies on Tuhti ja iso. Olemme saaneet pitää vieraitten kanssa monet hauskat. Ei silti ole miehuus mennyt. 😂😂

Kuulostaa hauskalta. Minun mieheni ei ole kuitenkaan mikään raksamiestyyppinen vaan sirompi ja nörttimäinen. Ja ihan julkisilla paikoilla käyttää.

Vierailija
7/23 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mieskin voi olla hot hameessa ja varsinkin maihareiden kanssa, siihen vielä mielellään karvaiset sääret päälle😜

https://i.pinimg.com/564x/a3/11/d6/a311d63c8bd348b100673cd6715ef896.jpg

Vierailija
8/23 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mies voi pitää hametta. Ei siihen tarvitse olla naismainen. Munat kyllä säilyy hameenkin alla. Ihana että nuoret miehet jo pitää.

Vierailija
9/23 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni aatelinen keskiajalta ja käyttää mekkoa joka päivä.

Vierailija
10/23 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää. Muuten ihan normaali ja kiltti mies.

Vierailija
11/23 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mieskin voi olla hot hameessa ja varsinkin maihareiden kanssa, siihen vielä mielellään karvaiset sääret päälle😜

https://i.pinimg.com/564x/a3/11/d6/a311d63c8bd348b100673cd6715ef896.jpg

Siltsu ei siis vieläkään ole lopettanut roinaamista?

Vierailija
12/23 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi käytti tavallaan joo. Oli hommannut mökilleen ilmeisen pitkiä paitoja armeijan ylijäämävaraston huutokaupasta ja näytti kyllä ihan tunikalta.

Vierailija
13/23 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on rockhenkinen kiltti mitä käyttää välillä kesällä vaikkei oltais edes keikalla.

Vierailija
14/23 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa vaatetus on mennyt munilleen jo alusta alkaen. Anatomian vuoksi naisille housut sopivat paremmin ja miehille taas hame.

Toki oikeasti tiedän, että taustalla on miehen halu liikkua vapaasti ja toisaalta nostaa hametta helposti.

Vierailija
15/23 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on rockhenkinen kiltti mitä käyttää välillä kesällä vaikkei oltais edes keikalla.

Voi ei. Kilttimies. :(

Vierailija
16/23 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aloitusta. Miksi et kysy mieheltäsi asiaa? Sillähän se selviäisi.

Vierailija
17/23 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset käyttävät housuja, niin ei siinä ole mitään ihmeellistä että miehet käyttävät hametta tai mekkoa. Tietääkseni vielä joskus 100-150 vuotta sitten Suomessa ei olisi todellakaan ollut sopivaa, että nainen käyttää housuja.

Vierailija
18/23 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se ap:n oma mies on sanonut syyksi?

Vierailija
19/23 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on Tokmannin paituli. Meidän isi on niin syötävän sööttinen siinä nasu paitulissa.

Vierailija
20/23 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinani löysin autotieltä semmoisen stretch-minihameen ja aloin pitämään sitä ylläni. Miksi?

Koska se tuntui aika hyvältä päällä - jotenkin jämäköitti alaselän ja reisien alueelta silleen sopivasti.

Ei kiinnostanut muiden mielipiteet silloin, eikä kiinnosta nytkään. Pahemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän