Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

parisuhteesta.

Vierailija
13.05.2013 |

Onko mahiksia löytää vielä hyvä puoliso yli 30v ikäisenä jos on 2 lasta?

Vaatimuksena olisi hyvä luonne, itsestään huolehtiva, oma-aloitteinen, suht. ahkerakin, jonkin verran sosiaalinen, hyvässä ammatissa, lapsiystävällinen niin ja ei mielellään saisi olla masennusta tms.

Itse olen koulutettu, työelämässä, pidän huolta itsestäni (tosin en ihan ole mallimitoissa) ahkera, oma-aloitteinen, sosiaalinen, tosin masennuksen olen sairastanut.

Tällä hetkellä olen suhteessa joka ei tyydytä minua kaikella tavalla, ollaan liian erilaisia. Yrittänyt monta vuotta jo mutta olisiko tappio jo myönnettävä että ihminen tekee virheitä. =( Toisaalta on niitä todella onnellisiakin hetkiä mutta tuntuu kuin minun olisi kannateltava koko pakettia ja vedettävä perässä sitä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/4 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kumman syystä tunnen ihmisiä jotka ovat pariutuneet toistensa kanssa vasta viisikymppisinä? Ja uskon, että tulee vielä uusia romansseja ja suhteita. Ovatko yli kolmekymppiset jo niin elämään kylläntyneitä ikäloppuja ettei niistä heru hyvää kumppania? Uskon, että ikä ja kokemus tuo vain plussaa. Sitä oppii elämään helpommalla ja tekemään kompromisseja paremmin, hyväksymään kumppaninsa erilaisuutta ja ajattelemaan pitkässä kaaressa. Ainakin minun piireissäni ihmiset ovat humaanimpia ja kärsivällisempiä ikäännyttyään. Viisaampia

Oletko sinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, pitäisikö sitä kuitenkin erota ihan vaan siksi, että suhde on huono eikä pelastettavissa. Opetella olemaan yksin ja onnellinen. SITTEN katsoa, että löytyykö sitä uutta suhdetta. Vai roikutko nyt huonossa suhteessasi vain siksi, ettet osaa/uskalla olla yksin? Kenties katselet jo parempaa, että voit vaihtaa lennossa?

Vierailija
4/4 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, pitäisikö sitä kuitenkin erota ihan vaan siksi, että suhde on huono eikä pelastettavissa. Opetella olemaan yksin ja onnellinen. SITTEN katsoa, että löytyykö sitä uutta suhdetta. Vai roikutko nyt huonossa suhteessasi vain siksi, ettet osaa/uskalla olla yksin? Kenties katselet jo parempaa, että voit vaihtaa lennossa?