Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ninja Sarasalo & co 4-tähden talkoot

Vierailija
13.05.2013 |

Hesalaiset tulee töihin aina korkkareissa ja ykköset päällä. Hyvin näkee ettei ole koskaan tarvinnut tehdä oikeita töitä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninja on kalanaama

Vierailija
2/9 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samilta hyvää settiä noiden laiskojen työhaluista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vittu teitä maalaisia oikee vaivaa? Ärsyttää tämä jokapäiväinen palstadissaus. Ollaan kuitenkin kaikki saman pikkumaan kansalaisia. Mitä tahansa tulee mediassa esille joku stanan pikkusielu alkaa sen vakinarinan. 

Vierailija
4/9 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin katsoin et kyllä on onnetonta porukka. Kiva kun omalle mökille tulee tollasta lusmuporukkaa vaan syömään ja juomaan. 

Molemmat naiset täysin turhia.

Vierailija
5/9 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mulla alko kiehumaan tuota kahtoessa!!  Miten voi olla aikuinen nainen noin onneton?! Kyllä olin onnellinen kun se Hessu piti päänsä eikä antanu sille niitä hanskoja :P 

Ja se Jonsu... Luulin, että se on tekevä ja kykevä ihminen, mutta paskat... Laski pisteet niin että ropina kävi :D

Vierailija
6/9 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/9 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/9 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pätkän sellaista jaksoa, jossa ne pykäsivät jotain kukkamaata (mun mielestä tulia aika ruma, mutta nää on makuasioita!), musta se äiti maa-joogaus tai joku sellainen oli kyllä jokseenkin noloa.... 

Vaatteet ei oikein näyttänyt sellaisilta, joita olen tottunut ajattemaan pihatöihin sopiviksi, mutta kukin tyylillään ;)

Vierailija
9/9 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää Ninjan ja Jonsun puolesta. En kyllä kehtaisi itseäni telkkarista katsoa, jos olisin tuollainen laiskuri. Kannattaako ottaa osaa ohjelmaan, jossa on tarkoitus tehdä hommia, jos ei mikään fyysinen rasitus nappaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi