Voi V.T.U kun voi ärsyttää noi blogit!
Kaikilla tänä päivänä oma blogi, niiltä ei voi välttyä, koko ajan silmillä!!!!! On kakkublogia, vauvablogia, opiskelijablogia, teiniäitiblogia ja kohta varmaan blogi omasta tussusta " tänään tussu oli oikein kuivalla tuulella, ei halunnut leikkiä.."
ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGH
Ja ei, en ole lukenut blogeja, niitä vaan sattuu pompahtamaan silmille facebookin kautta ja täällä keskustellaan jatkuvasti blogeista. Mitään turhempaa elämässä voi olla kuin BLOGIT! Kohta joka ikinen kotirouva kirjoittaa siitä mitenkä nyt meidän pertti osaa jo vetää itse vessanpöntön. Ja mihinkä asentoon on tällä kertaa laittanut astiat kuivumaan. Mihinkä tää maailma menee.
Kommentit (2)
Jaa, minä kyllä luen muutamaa blogia oikein mielenkiinnolla. En tietenkään sellaisia minusta huonoja ja typeriä. Facebookissa en sen sijaan ole ollenkaan, siellä niitä "meidän Pertti osaa vetää vessanpöntön" -juttuja olisi tarjolla. Ei kiinnosta.
Onko se jotenkin sinulta pois jos joku pitää blogia? Tuntuu erikoiselta että aikuisella (?) ihmisellä ottaa noin koville blogit joita ei edes lue.
Ja jos et niitä lue niin vielä enemmän ihmetyttää se että niiden mahdollinen sisältä sinua jollain tavalla häiritsee.
Olisiko tarpeen hankkia jotain keskusteluapua?
Ja ei, en ole blogisti, luen satunnaisia, minun mielestäni mielenkiintoisia blogeja. Jos kohdalle sattuu blogi jonka sisällöstä en välitä niin jätän sen jatkossa lukematta. Simppeliä :) Eikä elämääni jää rassaamaan Pertin vessanpöntön vetämiset ollenkaan.