Keitä ovat Emily ja Gordon Binning?
Ystäväni suositteli minulle Emily ja Gordon Binningin kirjaa. Se on mielestäni kuitenkin todella outo ja jopa pelottava. Keitä nämä kirjoittajat oikein ovat?
Kommentit (7)
Liekkö jotakin ihme jeesustelijoita.
No se heidän kirjansa oli todella pelottava. Ystäväni vetää jotain hengellisiä piirejä ja nyt minua huolestuttaa, toimiiko hän kirjan ohjeiden mukaan... Miksi hän minulle tuollaista kirjaa suositteli?!
[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 14:38"]
No se heidän kirjansa oli todella pelottava. Ystäväni vetää jotain hengellisiä piirejä ja nyt minua huolestuttaa, toimiiko hän kirjan ohjeiden mukaan... Miksi hän minulle tuollaista kirjaa suositteli?!
[/quote]
Hihhulit hihhuloivat. Haluavat vetää mukaan mahdollisimman paljon muita joiden kanssa viettää hihhuli-iltamia.
Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi; sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan. Matt 7:1-2
Heidän kirjassaan on paljon viisautta ja ymmärrystä hengellisestä todellisuudesta.Kuitenkin mielestäni tärkeintä on ymmärtää,että ihmisellä on oltava henkien erottamisen armolahja,jottei toiminta mene amatöörimaiseksi puoskaroinniksi. Kaikkia ei ole kutsuttu vapautusrukoilijoiksi.
Binningien pauloissa oli Markku G-Mies Koivisto ja sen mukaista oli lopputulos... Roviolle Binningien satukirjat ja heti!
Katsoitko jo googlesta? Äkkisiltään näytti kyllä hakutuloksia tulevan.