Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sun avaama (provo) keskustelu breikannut isosti?

Vierailija
11.07.2020 |

Itse heitin rapalan vesille ja ajattelin että jos muutama viesti tulee ja sitten hiljenee, mutta kun parin päivän päästä käväisin palstalla niin ketjussa oli liekki ja 30 sivua viestejä. Mikä on sun paras?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avannut olen täällä tuhansia keskusteluja mutta aloittanut vain muutamia, eikä ne olleet provoja tai erityisemmin menestyneet.

Vierailija
22/32 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt ainoastaan yhden provon, oli joskus 2006 maissa. Menestyi hyvin, taisi tulla 30+ sivua tekstiä.

Sen sijaan olen tehnyt useamman aloituksen jossa ihan aikuisen oikeasti olen hakenut näkemyksiä ja mielipiteitä vaikeista tilanteista. Näitä kaikkia (ok vain 3 aloitusta) on pidetty provoina. Yhtä jopa sairaana sellaisena. Hmmmm 🤔

AIVAN KAIKKIA kertomusaloituksia syytetään täällä provoiksi. Joka ikistä.

Eli se on totta, että hevostallin pskaperseet häiriköivät myös täällä. Pitihän se arvata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloimmat pierusi

järjetön suosio!

Ajattelinkin että kampaamokatku on varmaan provo

Vierailija
24/32 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Tyttöystävän” painon noususta hassuttelin, tulos 45 sivua.

Vierailija
25/32 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosituin ketjuni on kruununkin saanut "Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?". Jännä, sillä sen peukut ovat tällä hetkellä 74/28, mutta sivuja on 78. Se alkoi jossakin vaiheessa elää ihan omaa elämäänsä, enkä ehtinyt enää seurata sitä. Nyt se on jo jonkin aikaa pysynyt poissa etusivulta, tai ainakaan en ole itse sitä bongannut. Se ärsytti, että asiallisia viestejä poistui satoja siitä ketjusta. Monta omaakin viestiäni.

Vierailija
26/32 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus viime vuonna olin aika ahdistunut yhdestä  jutusta (olin epämääräisessä tapailusuhteessa ja paljastui, että mies tapaili onnellisesti siinä muitakin eikä nähnyt siinä mitään väärää) ja tein tästä aloituksen. En halunnut jutella asiasta kavereideni kanssa kun se tuntui  vähän liian herkältä aiheelta. Sain muistaakseni aika paljon pas*aa niskaan ja tottakai provosyyttelyitä. Nyt kun googlasin ketjun uudelleen, niin oli enemmän yläpeukkuja avausviestillä mitä muistinkaan. Varmaan jonkun 10:n sivun kohdalla en enää jaksanut lukea ketjua. 

Mutta mitä lopulta tapahtui: en alkanut kunnon parisuhteeseen tuon miehen kanssa, erottiin noin kuukausi avausviestin tekemisen jälkeen ja syksystä asti olen ollut vakavassa ja onnellisessa parisuhteessa. :) 

https://www.vauva.fi/keskustelu/3463627/tatako-nykyajan-deittailu-siis-…

Vierailija
27/32 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut täällä, että elämäni on provo ja porvoosta. Eipä käy näitä länkyttäjiä kateeksi kun vanhalla iällä niillä ei ole mitään mitä muistella eikä elämänkokemusta kertynyt.

Vierailija
28/32 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus viime vuonna olin aika ahdistunut yhdestä  jutusta (olin epämääräisessä tapailusuhteessa ja paljastui, että mies tapaili onnellisesti siinä muitakin eikä nähnyt siinä mitään väärää) ja tein tästä aloituksen. En halunnut jutella asiasta kavereideni kanssa kun se tuntui  vähän liian herkältä aiheelta. Sain muistaakseni aika paljon pas*aa niskaan ja tottakai provosyyttelyitä. Nyt kun googlasin ketjun uudelleen, niin oli enemmän yläpeukkuja avausviestillä mitä muistinkaan. Varmaan jonkun 10:n sivun kohdalla en enää jaksanut lukea ketjua. 

Mutta mitä lopulta tapahtui: en alkanut kunnon parisuhteeseen tuon miehen kanssa, erottiin noin kuukausi avausviestin tekemisen jälkeen ja syksystä asti olen ollut vakavassa ja onnellisessa parisuhteessa. :) 

On niin mukava kuulla onnellisia loppuja :) niitä sais olla enemmänkin. Joskus oikein turhauttaa kun ei tiedä miten jutussa kävi!

Vierailija
29/32 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloimmat pierusi

järjetön suosio!

Jostain syystä suomalaiset naiset ovat jumalattoman kovia pieremään. Siksi piti ottaa ulkomaalainen vaimo.

Vierailija
30/32 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harmittaa, kun hauska provo poistetaan jostain käsittämättömästä syystä, vaikka se on lähtenyt pyörimään hyvin.

Vierailija
31/32 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niin mukava kuulla onnellisia loppuja :) niitä sais olla enemmänkin. Joskus oikein turhauttaa kun ei tiedä miten jutussa kävi!

Monesti ketjun aloittaja varmasti turhautuu siihen, että saa provosyyttelyitä tai sitten ihan muuta haukkumista tai tahallista saivartelua/väärinymmärrystä tai sitten ketju alkaa elää omaa elämäänsä. Aloin juuri lukea tuota aloittamaani ketjua ja siinä monet kommentoi, että "mitäs etsit Tinderistä, näin käy kun on Tinderissä". Heheh, nykyinenkin mies (toivottavasti tuleva aviomies) on yhtä lailla Tinderistä. Tuo Tinderiin tarkertuminen monissa viesteissä ärsytti minua jo silloin. 

Vierailija
32/32 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt tasan yhden provon. Siihen tuli vuorokauden aikana 32 sivua vastauksia, jonka jälkeen koko ketju poistettiin.

----

Tämäkin harmiton, mutta vauva.fi-sensuuria  arvosteleva ketju on poistettu:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3139991/vaihdan-kaksplussan-aihe-vapaa-…

"Mä poistun kanssa täältä kohta kanssa, mutta vain siksi että täällä on niin paljon näitä idi*otteja jotka kuvittelee että palstalta jotkut ilkimysmodet poistelee huvikseen kivoja, harmittomia keskusteluja.

Keskustele täällä sitten tällaisten taunojen kanssa kun ei ne edes tajua että täällä on automaattimoderointi!!!!!!!!!!!!!!!!!"

----

Niin, täällä on automaattinen SANAmoderoiti su.vak.ki*-poliittisesti  kielletyille sanoille 😖, aivan tavallisillekin 💩. Ne on kuitenkin helppo kiertää kunhan tuntee nuo sanat ja niiden hyväksyttävät kiertomuodot 😁 (kuten tuossa*).   

Ehdotankin kommentointia helpottavan "Su.vak.ki-sanakirjan" kasaamista ja julkistamista 📙!

Se sisältäisi hyväsyttäviä kiertomuotoja (joita sanautomaatti ei tunnista) kuten

ma . mu / raiz . kaa . ja / h0m0 / ra.ziz.mi /