Onko sun avaama (provo) keskustelu breikannut isosti?
Itse heitin rapalan vesille ja ajattelin että jos muutama viesti tulee ja sitten hiljenee, mutta kun parin päivän päästä käväisin palstalla niin ketjussa oli liekki ja 30 sivua viestejä. Mikä on sun paras?
Kommentit (32)
Ehkä 2% provoistani saa liekkiä alleen ja menestyy. Joskus ei onnistu millään vaikka kuinka yrittää puhaltaa hiiliin liekkiä.
Olen tehnyt tasan yhden provon. Siihen tuli vuorokauden aikana 32 sivua vastauksia, jonka jälkeen koko ketju poistettiin.
Joskus saan kruunuja, usein liekkejä.
Mulla on lähtenyt kaksi ketjua ja kumpikaan niistä ei ollut provo.
Olen tehnyt ainoastaan yhden provon, oli joskus 2006 maissa. Menestyi hyvin, taisi tulla 30+ sivua tekstiä.
Sen sijaan olen tehnyt useamman aloituksen jossa ihan aikuisen oikeasti olen hakenut näkemyksiä ja mielipiteitä vaikeista tilanteista. Näitä kaikkia (ok vain 3 aloitusta) on pidetty provoina. Yhtä jopa sairaana sellaisena. Hmmmm 🤔
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt ainoastaan yhden provon, oli joskus 2006 maissa. Menestyi hyvin, taisi tulla 30+ sivua tekstiä.
Sen sijaan olen tehnyt useamman aloituksen jossa ihan aikuisen oikeasti olen hakenut näkemyksiä ja mielipiteitä vaikeista tilanteista. Näitä kaikkia (ok vain 3 aloitusta) on pidetty provoina. Yhtä jopa sairaana sellaisena. Hmmmm 🤔
AIVAN KAIKKIA kertomusaloituksia syytetään täällä provoiksi. Joka ikistä.
Pic or didn't happen. Poistetuistakin viesteistä pitää laittaa muistilinkki.
Muuten en kerro omaani.
Kyllä ..se että JOOSEPPI PANI MARIAA PERÄSUOLEEN..oli suosittu
Samoin keskustelut siitä että MARIA NUOLI JOOSEPIN PALLEJA JA SORMETTI ITSEÄÄN oli menestys
No yleensä aina joku hoksaa, että nyt aloittaja ei ole täysillä liikenteessä, ja torppaa koko homman.
Joskus monetkin tietävät että provosta on kysymys, mutta haluavat silti kirjoitella kommentteja, koska aihe on mehukas ja he haluavat saada mielipiteensä julki.
:sta?JUMALA HUK UTTI KAIKKI IHMISET..koska katui että oli hommaan ryhtynyt
meni PIKKULINNUTKIN siinä sivussa..
tää herätti myös kysymyksiä ..onko JUMALA LUONUT COVID-19:sta?
Noloimmat pierusi
järjetön suosio!
ÄITIHULLU ON KLASSIKKOJEN KLASSIKKO
...Breikannut? Olenko ihan kalkkis kun tuohan on sellainen heilumistanssi...?
Mun tekemän aloituksen joku on tuonnut esille
(Mieleen painuneet repliikit elokuvissa)
Vähänkö hyvä mieli tuosta tulee, kun jotkut näyttää tykkäävän aloituksestani.
Viisi ketjua olen aloittanut, näistä kolme sai kruunun. Mitä saan palkinnoksi?
Vierailija kirjoitti:
Hyvän mielen🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän mielen🙂
No ei täältä kyllä sitä saa... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän mielen🙂
No ei täältä kyllä sitä saa... :D
Voihan siitä iloita, että oma aloitus on saanut suuren suosion.
En tee provoja (vaikka siitä aina syytetäänkin). Paras mun aloittama ketju kasvoi monen sadan sivun mittaiseksi :)