Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~HELMIKUISET 2014~~

13.05.2013 |

Tässäpä tulisi sitten uusi ryhmä tammikuisista tippuneille ja muille, jotka helmikuun vauvasta haaveileepi=)

Minulla on menossa jo kp 12, jos lasken alkaneeksi siitä niukemmasta vuodosta, mutta kp 10, jos vasta ihan niagara-ilmiöstä aloitetaan laskeminen. Ensiviikolle tai viikon vaihteeseen siis taitaa ovis osua. En usko tikuttavani tässä kierrossa, koska tunnen kroppani niin hyvin.

Hyppikäähän mukaan, ettei tarvitse yksi jaaritella ;)

Ja uusille esittely: Olen 33 v. neljän ihanan pojan äiti. Pojat ovat vuosimallia -00, -02, -05 ja -12. Viidennestä ja viimeisestä villahoususta haaveilen vaihtelevalla kuumeen tasolla. Välillä tuntuu, että lapsiluku saa jäädä tähän ja välillä haluan sen viidennen tosi kovalla palolla. Mieheni ei ihan näin kovaa kuumetta pode ja hänen puolestaan lapsiluku saisikin olla tässä, mutta antaa minun kuitenkin höyrytä ja on toisinaan itsekin ihan mukana=)

Kommentit (174)

121/174 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei kaikille

Niinpä siinä sitten kävi että just kun olin ajatellut huomenna mennä testiä ostamaan niin äsken sitten alkoi vuoto joten se siitä raskautumisesta tässä kierrossa. Vähän on pettynyt olo koska olin jo niin toivonut olevani raskaana, vaikka toisaalta yrityskertoja ei montaa ollut ja vähän liian aikaisin. Eilen aamulla kyllä tuli oltua petihommmissa mutta se on auttamatta liian myöhäistä. Nyt tulee pienet paineet yrittää seuraavassa kierrossa oiekaan aikaan koska sitten ensi kuun puolivälissä mies lähtee yli 2 kk:ksi reissuun. Näin kävi meillä. Mutta pysyttelen täällä taustalla ja toivottelen kaikille plussatuulia!

122/174 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taisi sittenkin tulla, ovulaatio nimittäin! Olin aivan varma, että se jäi kokonaan väliin kun ei tullut ajallaan enkä voinut uskoa teidän kommentteja siitä, että päivä saattaa vaihdella. Eilen kuitenkin ainakin tuli limatulppa ja tänään kivisti koko oikeaa puolta. Testit vaan loppuivat.

Kisaväsymystä kyllä on. Talletuksia ei  jaksa joka päivä tehdä. Jaksatteko te? Juttelin tästä muutaman tuttuni kanssa, joilla myös on yritys päällä ja he sanoivat samaa. Ei vaan kumpikaan enää jaksa. Sitten saattaakin mennä ne parhaat päivät ohi.

Puolukka kp 16

Sisältö jatkuu mainoksen alla
123/174 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bellamammalle onnittelut plussasta!  Ja pahoittelut niille jotka tipahtivat :(

).( Seuraavasta kuukaudesta tulee kiireinen. Ehkä se onkin hyvä juttu, ei ehdi niin paljon stressaamaan sitä että tärppääkö vaiko ei. Meillä olisi muutto edessä ja se ei olekkaan mikään pikkujuttu kun tuota tavaraa on vuosien varrella kertynyt. Olen yrittänyt olla miettimättä tulevaa ovulaatiota ja ollaan pyritty heilutteleen peittoa vähintään joka toinen päivä. Toivottavasti ei pakkaushulinoissa väsytä niin paljon ettei jakseta talletella enää ollenkaan. 

124/174 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Helmikuiset 30.5.2013)

Fresca kp 7/27-29 yk 5

RM kp 7/28

Äiti_Espoosta kp 10/28-36 yk 3

Johanna81 kp 11/30-31 yk3

Metsätähti88 kp 13/35-38 yk 6

Jonsteri kp 15/~32

Puolukka kp 16/27

Marjana kp 21/30-34 yk 3v 2kk

Tepsuttelija Kp 23/28-31 yk 2

Tellu kp 26/32

Kirsikkakarkki kp 29/28-33 yk 11

Liinu1983 kp 31/28

Katem kp 38

Kippis kp 40/28-30 yk 10

Mukana myös:

Pihlaja dpo4 yk7

Mussuttaja

Siirinen

Plussanneet <3

Bellamamma

Puolukka, meillä ainakin kisaväsymys ajoittain vaivaa. Ja silloin en vain jaksa, vaikka kuinka olisi tiedossa, että parhaat päivät käsillä. Koitan pitää tämän homman sillä tavalla järkevänä, ettei noista petipuuhista tee ihan mahdotonta pakkopullaa... enkä usko sen plussan oikestaan tulevankaan, jos sitä hampaat irvessä vaan uurastaa talletuksia, vaikkei pätkääkään huvittaisi. Stressihormonien vaikutus on muutenkin tiedossa raskauden alun suhteen. Mutta tiedän, että monet parit ässäilevät, vaikkei se aina niin mukavaa olisikaan. Luulen silläkin olevan vaikutusta, että meillä on kuitenkin jo neljä melko iisisti alkanutta raskautta takana. Ei ole semmoisia paineita vaan tosiaankin tjottaillaan. Jos ei viidettä tule, niin nautitaan näistä neljästä=)

Ovulaation ajankohdasta vielä sen verran, että myöskin kierto on monesti sitä pidempi mitä myöhempään ovis on. Kannattaa muistaa siinä vaiheessa kun aloittaa testailun;D

Johanna, ihanaa varmaan muuttaa... vaikkakin aina melko rankkaa=) Uuteen kotiin muuttaessa tulee yleensä ainakin siivottua kaikkea turhaa nurkista pois. Ja tosiaan kun on muuta ajateltavaa, niin ehkäpä se jymy-yllärikin sieltä tulee samaan syssyyn!

Pahoittelut tipahtaneille=( Mutta onnea sitäkin enemmän uuteen kiertoon=)

Nyt ei ihmeemmin omaa napaa, sillä mitään maata mullistavaa ei ole.

125/174 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yritys on kova, mutta tosiaan vasta toka yrityskk takana. Ollut sen verran kuivaa seksielämää viimeiset vuodet, kun en ole hormonaalista ehkäisyä voinut käyttää ja mies ei ole vielä halunnut lasta. Nyt saa pelehtiä näidenkin aikojen edestä. ;) Katotaan kauan tämä into riittää. Voi kun olisi jo tärpännyt. Tilasin 10iu herkkiä testejä tukkupakkauksen. Jotenkin on vaan semmonen fiilis, että nyt olisi tärppi hyvinkin mahdollista. 

126/174 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tellulle paranemisia poskiontelotulehdusesta. Sitä on ollut yllättävän paljon liikkeellä nyt. Liekkö tämä voimakas allergiakausi nyt sitten osaltaan vaikuttanut noihin poskionteluoireiluihin...

Demi: No kyllä sinun hermoja nyt koetellaan! Yritä keksiä viikonlopulle jotain rentoa tekemistä, että aika menisi nopeammin ultraan saakka. Tulet sitten heti kertomaan kuulumisia maanantaina!

Sarasafya: Pahoittelut!

Puolukka: Meillä on joskus työvuorojen takia kisaväsymystä. Jos tärppipäivät osuu sellaiselle ajankohdalle, että toisen pitäisi olla jo nukkumassa, kun toinen vasta tulee töistä, niin onhan se vähän sellaista suorittamista. Mutta ollaan ratkaistu asia niin, että toinen joustaa sen verran yöunistaan ja hommat hoidetaan nopeasti. Kyse ei kuitenkaan ole siitä, etteikö haluaisi seksiä, mutta yöunikin olisi tärkeää...

Johanna: Otatte vaan välillä ilon irti siellä pahvilaatikoiden päällä. ;)

Tepsuttelija: Voi apua, miten te olette selvinneet oikeasti tuon dilemman kanssa, jos ei voi käyttää hormonaalista ehkäisyä, eikä lasta haluta? Kortsujen kanssa pelaaminen on tietysti aina vaihtoehto, mutta ei ole mukavaa sekään...  

ON: Ensimmäinen piinaviikko pian elettynä. Nyt menossa dpo 6. Eilisestä alkaen on ollut pieniä nippailuja alavatsalla ja valkovuotoa on tullut enemmän. Ihan normaaleja loppukierron oireitahan ne on, mutta kun ei muutakaan kerrottavaa ole. :D

Valkoviiniä tekisi hieman mieli, joten sen aion ainakin korkata viikon päästä, jos se täti yllättää silloin! Tai kuivaa omppusiideriä. Nämä hellekelit saa varmaan tämän aikaan, että hyvä juoma ja esim. grilliruoka tekisi kauppansa. Grillailla aiotaan kyllä jo tänä viikonloppuna, mutta varmuuden vuoksi juomana kuitenkin vichyä tms. :)

Marjana kp 21/29-31 dpo 6 yk 3v 2kk

Vierailija
127/174 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-PU-A!
mun "kuukautiset" alkoi 23.5, kuten niiden pitikin. 2 paivaa ihan kirkasta vuotoa ja 4 paivaa ruskeaa erittain epanormaalia vuotoa. On ollu ihan hirvee nalka jo pari paivaa ja mulle on jopa huomautettu siita et miten paljon haluun ruokaa koko aika.. ei siina sit mitaan.. makoilin sangyssa ja mietin et mul on jaljella yks raskaustesti, tein sen klo 19 pintaan kun oli TAAS hirvee vessahata.. nyt siis kp 7.

tein siis asken raskaustestin ja
sain elamani ensimmaisen haamuviivan!??? kuukautiset tuli normaalisti, oikeelle paivalle, 6 paivaa?? 
aloin jo diettaamaanki ku oli niin hirvee lihava olo koko aika.
Apua, oonko sittenkin raskaana?

Vierailija
128/174 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosi hammentynyt koska en todellakaan odottanut haamuviivaa tai mitaan muutakaan viivaa!!!! testi oli herkkyydeltaan 20.

Vierailija
129/174 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavin sit ostamassa 5 raskaustestia. tein tunnin paasta positiivisesta testista toisen testin ja se oli negatiivinen! positiivisessa testissa viiva jai nakymaan mutta haalistui kuivuessaan mutta kylla sen viela erotti haamuviivaksi. testi haalistui vasta 15 min jalkeen joten en tiia!! apua..
Onneks ostin kaappiin testeja et paasen testaamaan huomenna aamulla :D JANNITTAA!
mulla siis muutamia paivia ennen kuukautisia alkoi nakya viiva ja raskausoireita oli paljonkin. vuoto kuitenkin tuli mutta hieman erilaisena. en malttais nukkua millaan kun tiedan et aamulla testaan uudestaan!! kello on nyt kohta 23.00 hihihi 
ON ON ON ON ON ON ON :DDDD

130/174 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jo aluks ihmettelin noita Frescan kellonaikoja, mutta sinähän asustelit ulkomailla :D Voi jännitys kuulostaa, että plussa tulossa. Minhinkähän se perustuu tuo "kuukautisten" tulo jos onkin raskaana? 

Noista alkoholijuomista. Muistattehan, että valkoviini heikentää naisen kykyä tulla raskaaksi (tästä oli joku tutkimus) eli valitkaa sitä punaista jos otette. Punaviini lisää kohdun verenkiertoa ja lisää alkion kiinnittymismahdollisuuksia. Ja nyt kun mietin minähän join punaviiniä kun tärppi on tapahtunut ;) Nyt on viinit hetkeksi nautittu, raskaana ollessa en ota. Toisin esim. Italiassa ruualla kyllä raskaana olevatkin nauttivat pienen lasin punaviiniä silloin tällöin. 

131/174 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikuiset 31.5.2013)

Fresca kp 8/27-29 yk 5

RM kp 8/28

Äiti_Espoosta kp 11/28-36 yk 3

Johanna81 kp 12/30-31 yk3

Metsätähti88 kp 14/35-38 yk 6

Jonsteri kp 16/~32

Puolukka kp 17/27

Marjana kp 22/30-34 yk 3v 2kk

Tepsuttelija Kp 24/28-31 yk 2

Tellu kp 27/32

Kirsikkakarkki kp 30/28-33 yk 11

Liinu1983 kp 32/28

Katem kp 39

Kippis kp 41/28-30 yk 10

Mukana myös:

Pihlaja yk7

Mussuttaja

Siirinen

Plussanneet <3

Bellamamma

Nyt on niin kiire, että joudun menemään hämmentävistä tilainteista huolimatta (Fresca) suoraan ).(...

Eli täällä on jo menkat alkamassa???? Tosi aikaiseen, mutta se on oikeastaan vain kiva juttu. Inhoan ylikaiken pitkiä kiertoja, joita minulla nykyään on aina!

Tosiaan eilen illalla tuli paeriin jo ihan kirkasta verta, joka tänään on ollut minulle tyypilliseen tapaan sitä rusehtavaa. Kivut ovat laimeita, kuten aina tässä vaiheessa... ne alkavat sitten kuin alkaa "oikea" vuotokin. Toivottavasti tuhruvaihe jää - kuten kiertokin - lyhyeksi.

132/174 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Päivät ovat olleet hyvin valikoituja ja keskeytetty yhdyntä on riittänyt. Varmaankin tästä syystä myös epäilen omaa ja mieheni hedelmällisyyttäni.

Nyt käänty kyllä ajatukset raskautumisesta. Menkka jomotus alkoi. Rinnat on vielä arat, mutta eiköhän se täti kohta tule taas kylään.:( 

133/174 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiin soitti ystävä, joka kertoi olevansa 10vko raskaana. Niin teki mieli sanoa, että NIIN mekin.. KOhta ihan kohta ehkä. Kuulostin kuulemma järkyttyneeltä =) Hirveen iloinen heidän puolestaanhan olen. Osaisinpa vaan välillä ajatella omaa napaa pidemmälle.

134/174 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä mitä pitäisi ajatella. Yhdynnän jälkeen paikkoja siistiessä huomasin että emättimestä tulee verta. Ihan vähän vaan punertavaa. Menkat ei kyllä ikinä ole näin aikaisin alkaneet. Tietty heräs toive että kyseessä on kiinnittymisvuoto, mutta kun oviksesta on jo viikko. Kai se täti ajatteli yllättää mut ajoissa tässä kierrossa kun viimekierrossa tuli niin myöhään.

135/174 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olen taustalla edelleen. Monilla jännät päivät menossa. Pakko oli kirjoittaa kun luin FRESCA:n kirjoituksia. Mulla jatkuu edelleen tämä kamala kuvotus. Eilen jäi töissä aamulla jugurtin syönti kesken enkä koko päivänä/iltana pystynyt syömään mitään kunnon ruokaa. Tänään sain yhden jugurtin aamulla syötyä. Ja kun se täti sillon keskiviikkoiltana päätti tulla niin nyt on loppu jo. En tajua. Muutenkin mulla alkaa vuoto aina pikku hiljaa, eka päivänä tulee ruskehtavaa vuotoa, nyt alkoi heti tulla ihan kirkaan punaista ja sitä se on ollut koko ajan ke-illasta eilisiltaan (jonka jälkeen ei oo ollu mitään). Mä nyt mietin että voisinko sittenkin olla raskaana vai oisko tämä kamala kuvotus jotain vatsatautia?! Ja vielä sitäkin ihmettelen kun ei nyt ole ollut mitään menkkakipuja näiden 3 päivän aikana. Yleensä on vähintäänkin ärtynyt olo, päätä särkee ym. Nyt ei mitään. Ihan sekaisin koko kroppa. Ja jos tämä nyt jäi tähän 3 päivän vuotoon niin sekin kyllä on omituista koska yleensä kestää 5-6pv. Varasin jo tiistaille ajan lääkäriin tämän pahoinvoinnin takia. Ehkä käyn kuitenkin ennen sitä ostamassa testin...

Kaikille onnea yritykseen ja toivon kaikille plussatuulia!

136/174 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Nyt kiireesti vain ON ennen juhliin lähtöä. Täällä siis dpo10 ja minä pöllö testasin nyt päivällä pregcheckin testillä kun ajattelin että jos oiskin tärppi käynyt ja kun syön noita kolmiolääkkeitäkin niin hyvä ois ne lopettaa sitten. No testiajalla nega, mutta noin puolen tunnin päästä siihen oli ilmestynyt paksu viiva missä mun mielestä väriäkin on..voi elämän kevät. Tiedän että ei ikinä pitäis enää katsoa testiajan jälkeen ja negaksihan tuo tulkitaan. Ehkäpä uusi testi vasta parin päivän päästä niin selkiää tuo homma.

Plussatuulia kaikille!

Pihlaja

137/174 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alko taas, no ei voi mitään. Nautitaan kesästä sitte!

Kirsikkakarkki kp. 3 yk 12

138/174 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille! Mä oon taas vaan taustaillut, kun ei aika riitä kirjoittamiseen. 

Täällä on monella nyt jännittävät ajat käsillä! 

Bellamamma: Onnittelut! :)

Ja kaikille muille piinaileville ja haamutestaajille hirmuisesti tsemppiä matkaan!!!

) . (  Menkat alko viime torstaina ihan odotetusti eli nyt mennään jo uutta kiertoa kp 3. Toivottavasti tässä kierrossa oltaisiin molemma kotona oviksen aikoihin :)...

Täällä juteltiin siitä kisaväsymyksestä niin meillä se on kyllä ollut ihan oikea ongelma. Mies on sitä laatua, että  jos ei oikeasti haluta tai väsyttää liikaa niin seksi ei vaan onnistu. Sen verran hyvin tuon tunnen, että jos ei normaalilla houkuttelulla lämpene niin on parempi unohtaa koko juttu, muuten tulee vaan paha mieli molemmille. 

Nyt vaan odotellaan vuodon loppumista ja nautitaan alkaneesta kesästä:).

Kippis kp3/30 yk11

PS. Ei tullut meillä talokauppoja. Liikaa oli kosteutta ja hirsissäkin lahoa:(. Huomenna katsomaan seuraavaa kohdetta.

139/174 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Enhän mie malttanu olla testaamatta aamulla! Ja pieni vaaleanpunainen haamulainen testiajalla tuli testiin <3 Toki on vielä tosi aikaiset päivät, mutta toivotaan että pysyy kyydissä :)

Oireina ollut ruokahaluttomuus, pientä etovaa oloa ja rinnat kipeät poikkeuksellisesti jo oviksesta lähtien.

Toivon kaikille plussaonnea ja Marjanalle erityistsempit :)

Pihlaja

140/174 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp26 negaa näyttää 10iu testi... kai se pitää uskoa, että täti tulee ensiviikolla kylään. Oli tuossa kp24 ihme vuotoa yhdynnän jälkeen. Muutama tippa vaan ja eilen pari ilmestyi paperiin. Tänään ei taas mitään. Valkovuotoa on kuitenkin niin niukasti, etten usko sittenkään tärpänneen. Veljen ylppärit oli yhtä helvettiä. Joka toinen kyseli "no millois teette niitä lapsia". Yhdelle utelialle lopulta tiuskasin, ettei niitä vaa yksinkertaisesti tehdä. Äitini aloitti taas tänään kiukuttelemisen samasta aiheesta. "Mä olen ekasta yrityksestä teidät kaikki 3 saanu joten ettekö vois jo aloittaa yrittämistä." En siis hänelle ole kertonut... Teki kyllä mieli sanoa, että yritys on kova, mutta ei kyllä meillä ekasta onnistunut...