Toni ja Heidi Niemisen jännä ratkaisu
Vissiin lapset on viikko-viikko. Eli se 1v Elsa ja pikku Topias menevät Vihdissä päiväkotiin ja sitten taas viikoksi Ouluun.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Liian rankkaa lapsiparoille. Joku 1-vuotias menee täysin sekaisin.
Tonin instasta tämän saa selville.
Mä olisin aivan puhki jos joutuisin viikon välein kulkemaan tuota matkaa. Olen 32v. Joskus voisi ajatella vähän lapsiakin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin aivan puhki jos joutuisin viikon välein kulkemaan tuota matkaa. Olen 32v. Joskus voisi ajatella vähän lapsiakin.
Heidi ei halunnut jäädä yksin lasten kanssa. Toni vielä sanoo että johtuu heistä vanhemmista eli syyttää erosta myös Heidiä.
Nämä kaksi ovat kyllä niin turhakkeita kuin olla ja voi.
Vanhemman pitää tulla 1 v luo. Liian pieni olemaan äidistä erossa.
Jotenkin järkyttävää. Tuollainen välimatka, Elsa sairas, molemmat noin pieniä ja äiti terveydenhoitaja. Eivät kyllä yhtään ajattele lasten etua.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin järkyttävää. Tuollainen välimatka, Elsa sairas, molemmat noin pieniä ja äiti terveydenhoitaja. Eivät kyllä yhtään ajattele lasten etua.
Elsa sairas? On kyllä järkky ratkasu. Ymmärrän sinänsä, että Heidi vastuuttaa myös Tonia, mutta itse en silti voisi tehdä tuota lapsille. Aivan liian raskasta ja sekavaa ja lapset liian pieniä tuollaiseen ratkaisuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elsa sairas? On kyllä järkky ratkasu. Ymmärrän sinänsä, että Heidi vastuuttaa myös Tonia, mutta itse en silti voisi tehdä tuota lapsille. Aivan liian raskasta ja sekavaa ja lapset liian pieniä tuollaiseen ratkaisuun.
Kärsii jostain lyhytkasvuisuusairaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärsii jostain lyhytkasvuisuusairaudesta.
Aa, ok.
Ymmärtäisin jos asuisivat samassa kaupungissa, mutta eihän tuo tule toimimaan kun välimatka on iso. Lapsi raukat.
Okei, mulla ei ole lapsia mutta tässä olen kyllä Heidin puolella. Siis ehdottomasti isäpappa-Tonille nyt vaan vastuuta. Tonihan on tässä se, joka laittoi lapsiperhekuviot pas*aksi. Ensin uuden naisen helmoihin ja sitten karataan toiselle puolelle Suomea suojatyö-kesätyöpaikkaan, joka sopisi enemmänkin jollekin 16-vuotiaalle. On perheensä hylänneen osapuolen eli tässä tapauksessa Tonin velvollisuus järjestää elämänsä siten, että pystyy hoitamaan pienet lapsensa. Ymmärrän, että Tonin on vaikea työllistyä mutta miksi ei meneisi vaikka oppisopimuksella opiskelemaan lähihoitajaksi Oulussa, varmasti töitä riittäisi sillä alalla etenkin fyysisesti hyväkuntoiselle miehelle. Oppisopimusajalta saisi myös jonkunsortin palkkaa ja nopea koulutus valmiiseen, hyvin työllistävään ammattiin.
Pääasia että päästään näpäyttää! Hähää, siitä saa kun lähti. Siitä toisellekin kun oli perseestä. Kostetaan. Onneks on kostovälineitä, hähähää......
Liian rankkaa lapsiparoille. Joku 1-vuotias menee täysin sekaisin.