Mitä vikaa on tunikoissa ja legginseissä, frillamekoissa ja kapeissa farkuissa?
Uusi ketju kun aiempi on näköjään poistettu, varmaan jotkut intoutuivat haukkumaan tyyliäni oikein kunnolla. :D
Mutta, itse käytän noita paljon, nytkin päällä tekonahkaiset legginsit ja kiva mustavalkoinen neuletunika, tai lyhyt mekko.
Käytän paljon mustaa ja valkoista. En käytä mitään venyneitä ja virttyneitä kaapuja vaan minusta ihan kivoja ja uudenaikaisia tunikoita, kun niitä kerran nyt kaupoista löytyy, kuten legginsejäkin. En sentään käytä legginsejä lyhyiden yläosien kanssa, myös joku minipituinen frillamekko on tunikan lisäksi niille minusta kiva yläosa. :)
Kommentit (34)
Sopii hyvin viisikymppiselle miehelle.
No kato kun ne ei ole tarpeeks muodikkaita. Pitää mennä massamuodin mukaan. Se on niin hirveen noloo, jos ei näytä just samalta kuin muutkin.
Itse pidän siitä että ihmiset uskaltavat pukea päälle sen, mitä haluaa eivätkä juokse automaattisesti trendien perässä. Sä varmasti rokkaat hyvin omaa tyyliä. En mä ainakaan ajattele kenestäkään muusta, että onpa kamalaa kun sillä on tuollaiset ja tuollaiset vaatteet vaikka en itse välttämättä pukisikaan samanlaisia kuteita.
Tunika, legginsit, villasukat, 25 kg ylipainoa ja kreppiraudalla kärvennetty porkkananvärinen tukka 😍
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän siitä että ihmiset uskaltavat pukea päälle sen, mitä haluaa eivätkä juokse automaattisesti trendien perässä. Sä varmasti rokkaat hyvin omaa tyyliä. En mä ainakaan ajattele kenestäkään muusta, että onpa kamalaa kun sillä on tuollaiset ja tuollaiset vaatteet vaikka en itse välttämättä pukisikaan samanlaisia kuteita.
varsinkin nuorisolla tuntuu olevan joku tarve käyttää pakettiautoja tyyliin "hei olen robotti"
Olen 66 vuotias mummo. Skinnyt on tyylikkäät. Korkkareista olen aina pitänyt sekä jakuista. Aika perusasujani.
Nykyisin mekot kuuluvat myös kuvioon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi välität siitä, mitä muut ajattelevat vaatteistasi? Viisikymppisenä minulle on ihan se ja sama.
Tunika koitui työsuhteeni kohtaloksi. Onnitelin pomoa pikkujouluissa raskaudestaan. Ups. Katkerana totesi, että hänen pitää laihduttaa.
Mulla on just sama tyyli. Ihmiset sanovat että olen aina niin kauniisti pukeutunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tussu hiostu muovipöksyissä?
Pvc-housut on hot 😍
Tuohan on just niitä mpäristön kannalta pahimpia muoveja, kun niitä ei voi oikein kierrättää...
PVC on muovi joka sisältää klooria. Eli se on vaarallista sekä mikromuoviksi jauhaantuneena luonnossa että polttolaitoksissa, koska kaasuuntuva kloori on paitsi syövyttävää myös äärimmäisen myrkyllistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ekologisuutta voi silti ajatella.
Ja joissain ketjuissa valiteltu että maailma hukkuu muoviin...
Vierailija kirjoitti:
No kato kun ne ei ole tarpeeks muodikkaita. Pitää mennä massamuodin mukaan. Se on niin hirveen noloo, jos ei näytä just samalta kuin muutkin.
Ihan massamuotikaupasta ostin farkut, kolme viikkoa sitten, kyllä joka liikkeessä kapeita farkkuja on. :)
Ei kai niissä vikaa jos ei reikiintyneet ole.
Frillamekot on useimmiten vähän hassuja, varsinkin minimekkoina, mutta jos on tosi hillityt frillat niin sitten voi olla kivakin. Noin niinkuin muuten tyylisi kuulostaa ihan kivalta, ei mitenkään erikoiselta. Ehkä muutama vuosi sitten tuota tyyliä näki enemmänkin, että ei kai ihan kuuminta muotia, mutta eipä sitä tarvitse muodin perässä juostakaan jos ei tahdo.
Se vika, että ne on rumia ja tyylittömiä. Leggingsit = pitkät kalsarit. En ikipäivänä suostuisi pitämään moisia. Ja tunikat taas ovat vaan kaapuja. Mutta pue sinä toki päällesi mitä haluat, niin minäkin teen.
vierailija ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on just sama tyyli. Ihmiset sanovat että olen aina niin kauniisti pukeutunut.
Mulle sanottiin viime lauantaina nelikymppisillä että olen tyylikkäästi pukeutunut. Yllä oli NewYorkerin leopardikuvioinen tunika/lyhyt mekko sekä ne mun keinonahkaiset legginsit. Siihen korut, kampaus ja meikki päälle niin omasta mielestänikin ihan kiva tyyli. :) ap
Ja ne kirkkaan punaiset hiukset? Tiedän paljon naisia, joilla on tuo tyyli. Kaipa siitä tietyn ikäiset ihmiset tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Se vika, että ne on rumia ja tyylittömiä. Leggingsit = pitkät kalsarit. En ikipäivänä suostuisi pitämään moisia. Ja tunikat taas ovat vaan kaapuja. Mutta pue sinä toki päällesi mitä haluat, niin minäkin teen.
En pysty pitämään muuta kuin luomupuuvillaisia legginssejä. Syöpähoidot aiheutti sellaisen ihoaistioireen ja liikahikoilun. Yläosa mahdollisimman kevyt puuvillaa myöskin.
Saatat sinäkin sairastua vaikkapa niin että et enää jalkaasi turpoamisen vuoksi saa mitään vaatetta tai kenkää. Sitten lyllerrät kokovartalokaavussa. Reinotossuissa.
Niin? Haukotus.