Oon pahalla päällä aina pari viikkoa ennen menkkoja..
Onko kellään jotain apuja mikä auttais pitämään pms masennuksen poissa. Luontaistuotteita? Hormoneja en haluaisi syödä
Kommentit (13)
Suklaa on tehokkain lääke. Muu lääkitys on ihan huijausta. Ei siihen mikään muu tehoa.
Luontaistuotekaupasta kannattaa käydä kysymässä, siellä ne yleensä osaavat aika hyvin neuvoa.
Itse jouduin ottamaan PMS-oireiden avuksi masennuslääkkeen, kun 10 päivää ennen menkkojen alkamista alkoi aina niin sietämätön ahdistus ja paniikkikohtaukset.
Urheilu ja suklaan vähentäminen auttoi mulla. Ja nimenomaan säännöllinen kunnon liikunta.
Suosittelen!
Suosittelen kokeilemaan jättihelokkiöljykapseleita. Itsellä ainakin ovat pelastus. Jos tulee pidempi jakso, etten muista niitä syödä, niin oireet palaavat ja olo on taas todella kurja. Aika nopeasti alkoivat vaikuttamaan, muistaakseni jo parissa viikossa.
Mulla on parhaiten auttanut magnesium+b-vitamiini. Myös omegoja syön, ehkä niistäkin apua.
Mun äiti muuten kertoi, että hänelle gyne määräsi 80-luvulla jotain PMS:ään auttavaa lääkettä, jossa oli jotain mietoa rauhoittavaa ja ilmeisesti nesteenpoistajaa. Ei hajuakaan, mikä lääke, mutta oli ilmeisesti auttanut. Mahtaako kyseistä valmistetta enää olla, en ole ainakaan koskaan kuullut, että joku sellaista söisi.
Ymmärtäväinen mies, seksi ja hellyys.
Kahvakuulatunnille mars!
Jos sen jälkeen jaksat vielä kiukutella, palataan asiaan.