Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä kampaamo Riihimäellä?

Vierailija
22.08.2013 |

Tervehdys!

Nyt olisi hakusessa hyvä kampaamo Riihimäeltä, ehkä jopa "vakkari" kampaajakin :) Osaatteko suositella jotain mukavaa ja kohtuuhintaista paikkaa? Hiukseni ovat puolipitkät/pitkät ja tarkoituksena olisi laitattaa monisävyvärjäys ja leikkauttaa latvat.

Kiitos jo etukäteen :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, entä muita?

Vierailija
2/10 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ainakaan suosittele Riihimäeltä Hiuspalvelu Oy Raija Juvosen Elinaa... Kävin useita kertoja leikkauttamassa ja vaalentamassa hiuksiani ilman mitään ongelmia ja tulos oli aina kauniin vaalea ja kirkas, mutta nyt viimeisellä kerralla hän päättikin sitten jostain syystä värjätä juurikasvuni aivan eri sävyllä kuin millä suurin osa muita hiuksiani oli vaalennettu ja lopputulos oli sitten koko ajan tummeneva pissankeltainen, oranssi ja se entinen kunnon kirkas vaalea (ja kun kampaaja tietää asiakkaalla olevan runsaasti punapigmenttejä hiuksissa, niin kullanvaalea sävy on vihonviimeinen). Kaiken huipuksi Elina väitti minulle värjänneensä aina hiukseni aivan samalla vaalealla sävyllä kun asiasta valitin (kumma kyllä hiukseni olivat aina ennen kirkkaan vaaleat eivätkä pissankeltaiset ja oranssit ja kumma kyllä hän ennen värjäystä tuli kokeilemaan keltaista hiustupsua kasvoihini ja vakuutti värin kyllä kirkastuvan ja tulevan samanväriseksi....). Eli jos huono pissankeltaisen ja oranssin kotivärjäyksen yhdistelmä ei houkuttele, niin kannattaa kyseinen kampaaja kiertää kaukaa. Halvemman ja paremman lopputuloksen saa itse asiassa värjäämällä kotona itse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei tuosta Hiuspalvelun Elinasta ole kovin hyvää kokemusta... Leikkaus oli nopeasti hutaistu ja värikään ei ollut ihan sitä mitä halusin. Rahat kyllä kelpasivat hyvin, suorastaan temmattiin kädestä lähtiessä. 

Vierailija
4/10 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt pari viimeistä kertaa Riihimäellä Glitzissä ja voin suositella. :) Osaava ja mukava kampaaja, hinta kohdillaan.

Vierailija
5/10 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei missään tapauksessa Raija Juvosen Elina Sorvarille.... Mikäli lopputulos kiinnostaa.

Vierailija
6/10 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nostelen tätä keskustelua, kun itsekin kaipailen vinkkiä hyvästä kampaamosta?

kiitos :)

Vierailija
7/10 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn Hyvinkään Fedelessä, ja riksulainen työkaveri sanoo, että sikäläinen Fedele on ihan yhtä hyvä.

Vierailija
8/10 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, oisko tuoretta tietoa Riihimäen kampaajista?

Vierailija
9/10 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glitz

Vierailija
10/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko päivitettyä tietoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän