Onko sulla ollut koskaan oikeaoppista yhden yön juttua
Kommentit (54)
Monenlaisia virityksiä on ollut, mutta yhden yön suhteita oikeastaan vain yksi, eikä sekään ehkä ihan oikeaoppinen. Suostuin tapaamaan myös päivänvalossa, mutta lopetin ne treffit lyhyeen, kun mitään muuta yhteistä ei tuntunut olevan eikä seksi juuri silloin maittanut.
Ei koskaan:) Kerran tarjosin yösijan yhdelle kaverille mutta me vain nukuimme yhdessä, mitään ei tapahtunut.
n 53v
Ei tulisi mieleenikään. Kaikenlaisia hulluja liikenteessä. Riskiä bisnestä.
T: 11cm mies
Monen monta ikävuosien 17- 22 aikana koettua. Osaa muistelee mielelläänkin, ja osan antaa unohtua mieluummin ;D
On. Siitä yöstä esikoisenikin sai alkunsa.
Onhan noita pari ollut, siis ihan "oikeaoppisia" yhdenyönjuttuja. Eka oli, kun piti mennä baarista työkaverin luo yöksi, eksyttiin toisistamme, eikä ollut numeroita vaihdettu. Toisen kaverin tuttu sitten tarjosi yöpaikkaa, ja lähdin hänen luokseen. Sanoi vielä nukkumaan käydessä, että ei tarvi ottaa paineita, ei odota mitään jos en halua muuta kuin nukkua. Eihän mulle se nukkuminen riittänyt :D Nimen luin seuraavana aamuna jstain työpaikan henkilökortista, numeroita ei vaihdettu.
Toinen oli muusikko, jota olin fanittanut joitain vuosia. Kaverini vanhemmat tunsivat hänen perheensä, ja kaverinikin siis jollain tavalla. Ja kaverini oli jo pitkään ollut kauhean ihastunut mieheen, ja oli myös ihastumisestaan mulle puhunut useasti. Oltiin vähän päälle pariymppisiä silloin. Kerran sitten osuin samaan baariin miehen kanssa, kerran katsottiin silmiin, ja se oli siinä. Ilta vietettiin yhdessä, ja miehen luo lähdettiin yöksi. Mulla ihan alusta asti oli tarkituksenakin vain yhden yön juttu. Ei vaihdettu numeroita, ei sovittu jatkoista eikä mitään. Ei oikeastaan edes moikkailtu kun jälkeenpäin muutaman kerran kaupungilla törmättiin. En tiedä, mikä mulle tuli, mutta kun aamulla sitten bussia odottelin, en voinut olla soittamatta mieheen ihastuneelle kaverilleni, että "Et arvaa, missä olin yötä". Ei olla enää vuosiin pidetty yhteyttä...
Aika monta, olin nuorena monta vuotta epätoivoisen ihastunut ja halusin kuitenkin seksiä, läheisyyttä ja hyväksyntää. Varmaan ensimmäiset 8 kertaa olivat yhden yön juttuja, kunnes yhdestä tulikin poikaystävä ja sillä kertaa vain tyypin sinnikkyyden ja minun tylsistymiseni johdosta. Pari oli ihan mukavia ja olen myöhemmin miettinyt, miksi en voinut alkaa niiden kanssa seurustella tai edes käydä treffeillä, mutta kai se olisi nuoren logiikalla tuntunut aika petolliselta.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 10:39"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 23:19"]
11 jatkaa....
Oli yksi sellainenkin, jolta lähellä valomerkkia vain kysyin "teille vai meille"... ei siis oltu koko iltana juteltu mitään :)
[/quote]
... ja tällaiselle annoit?
Kyllä se totta taitaa olla, mitä maailmalla suominaisista sanotaan. Rahaakin voisi tuosta toiminnasta muuten ottaa.
[/quote]
"annoit"? kirjottahan se kysyi ? Ja miksei näin, jos vain seksiä haluaa
Nuorempana oli useampia ja kumma kyllä kaikille miehille ei säännöt olleet selvät eli tonkivat yhteystiedot ja soittelivat perään vakavammassa mielessä.. huoh.
On ollut muutaman. Ei vaihdeltu puh. numeroita, eikä olla nähty sen jälkeen.
Yksi kokemus joo. Lähdin tapojeni vastaisesti yksin liikenteeseen. En kuitenkaan kehdannut jäädä sisään mihinkään baariin, kun no, olin yksin. Oli kaunis kesäyö ja en vain halunnut mennä kotiin. Törmäsin ulkona tähän ihmiseen ja se tapa oli ihan jees, kun jotain selvästi hain, vaikken tiennyt itsekään mitä, enkä uskaltanut edes yksin mihinkään sisään mennä. Helsingissä siis. Hänen kanssan kierrettiin sitten jonkun paikan kautta ja sitten hänen luokseen. Sain sitten kuitenkin seikkailun.
Ihan lämmöllä muistelen tilannetta, enempää en noita kaipaile. Tyyppi ei ollut muuten samalla aaltopituudella.