Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverilla kolmenkympin villitys, Facebookissa

Vierailija
25.06.2013 |

jatkuvasti bilepäivityksiä. Kyseessä kahden pienen lapsen äiti.

Tyttöporukalla aina, miestä ei kuvissa näy eikä puhu hänestä mitään. Taitaa parisuhde vedellä viimeisiään.

Menokenkä vipattaa viikolla ja viikonloppuisin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa on niin väärin? Mukavaa kun on lapset sen ikäisiä että uskaltaa jättää kotiin ja viettää tyttöjen iltaa. Ihana mies kun auttaa lastenhoidossa noin paljon. Enpä mäkään paljoa päivittele facebookiin mieheni kuulumisia, hän saa tehdä sen itse. Silti meidän parisuhde kukoistaa paremmin kuin aikoihin.

Vierailija
2/3 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, minusta tuossa nyt näkyy vaan se naisen ystävien välinen minuus. Hän on tehnyt selvän pesäeron sille ettei laita miehestään sinne mitään. Oma mieskään ei kuulu Faceen eikä tahdo itsestään sinne laitettavan. Kertooko se nyt miten huono suhde meillä on? :D

Mitäköhän kaikkea sinä sinne Faceen syötät itsestäsi?

Minulla on ystävä joka päivittää vain parisuhteestaan ja lapsistaan. Onkohan niillä sitten joku kriisi? Tavallaan todistelevat omaa täydellistä elämäänsä joka voi olla vaan julkisivua! :D No tämähän oli vitsi, mutta huomaatko miten asioita voi ottaa juuri niinkuin itse tahtoo?

Se että ei kerro kaikkea Facessa (ainakaan kaikkea kaikille) niin se ei kerro hänen liitosta mitään. Saatat olla vaikka kaverilistalla jolle ei kerrota muuta kuin pinnallisesti biletapahtumaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä laita miehestäni fb:ssa mitään. Mieskin on siellä, mutta ei me koskaan edes kommentoida toistemme juttuja. Onko meillä kriisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän