Onko sulla ollut koskaan oikeaoppista yhden yön juttua
Kommentit (54)
Yksi. Ja sellainen, että vielä 15 vuoden kuluttua muistan käsittämättömällä kaiholla. Elämäni paras mies. Onneksi jonkun toisen, jotta ei tarvinnut koskaan miettiä muuta kuin sitä yhtä ainoaa hetkeä.
Nuoruudessa aika hmmetin monta ;)
Muutamia on, juu. Nimiäkään ei aina ole vaihdettu.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 23:19"]
11 jatkaa....
Oli yksi sellainenkin, jolta lähellä valomerkkia vain kysyin "teille vai meille"... ei siis oltu koko iltana juteltu mitään :)
[/quote]
... ja tällaiselle annoit?
Kyllä se totta taitaa olla, mitä maailmalla suominaisista sanotaan. Rahaakin voisi tuosta toiminnasta muuten ottaa.
On. Yksi. Tosin mies sanoi että oli nähnyt minut monta kertaa aiemmin, minä en ollut huomannut häntä. Olin lähdössä baarista ja hän oli tulossa sisään, katsemme kohtasivat ja ihan sanattomasti menimme yhdessä taksitolpalle.
Ei kyllä kuin pari, kolme. Yleensä niistä on useampi yö sitten seurannut ellei vallan seurustelusuhde. Elämäni mies oli ensimmäisenä yönä tuntematon ja ihana yhdenyönhoito...luulin, mutta olikin sit paljon enemmän.
On, mutta soitteli kyllä perään muutaman päivän ajan, ei nähty uudestaan.
Ei yhtään. On toki ollut sellaisia kenen kanssa olen harrastanut vain yhden kerran seksiä, mutta ollaan käyty ennen muutamilla treffeillä. Seksillä ei ole yksikään juttu alkanut, mutta seksiin on moni loppunut.
Kaksi kertaa ja ne on olleet ne ainoat kerrat, kun olen yhdenillan juttua kokeillut.
Ekalla kerralla lähdin miehen nukahdettua lumituiskussa kävelemään takaisin baariin. Toisella kerralla nukuttiin kapoisella kaverin sohvalla. Minä olin jossakin vaiheessa seksin jälkeen pukenut nolon nallepyjaman päälleni (oli kylmä, eikä ollut muutakaan) ja aamulla mies lähti melko vähäsanaisena pois. Minä esitin muistaakseni nukkuvaa.
Noiden jälkeen totesin, ettei yhdenyön jutut ole mua varten.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 19:05"]
Toisella kerralla nukuttiin kapoisella kaverin sohvalla.
[/quote]
Siis minä ja se mies nukuttiin mun kaverin luona sohvalla. En tuntenut miestä.
Ei, koska jokaisesta niistä kolmesta yhden yön suhteeksi aiotusta baaripokauksesta joita mulla on ollut, on tullut useampivuotinen seurustelukumppani. Sellaiseen siiis ei ole ollut mitään aikomusta mutta miehet on vaan alkaneet pitää yhteyttä ja sitten on alettu seukata.
oli niita muutamia. taitaa olla 2 joiden nimean en edes tieda.
Onhan noita ollut... useamman vuoden olin seurustelujen välillä sinkkuna.
Yhdestä tuli mun bestis, siis paras ystävä, eli ei jäänyt yhden yön jutuksi...ollaan jo 16 vuotta pidetty yhteyksiä. Toisesta tuli mun nykyinen mies ja lapsukaisen isi, ei kyllä ollut takoitus tavata häntä uudelleen kun kämpiltään seuraavana aamuna tallustelin kotiin päin...mutta puoli vuotta myöhemmin muutin mieltäni.
Aika monta on ollut, moni on kyllä jatkunut pidenpäänkin.
Monta. Useimpien nimiä en edes muista... Mulla oli villi nuoruus, mutta ne vuodet on (onneksi!!) jo takanapäin. Ja todella toivon, ettei mun tyttäret tee samoin.
11 jatkaa....
Oli yksi sellainenkin, jolta lähellä valomerkkia vain kysyin "teille vai meille"... ei siis oltu koko iltana juteltu mitään :)
Ei koskaan:) Mulla on aina tunteet pelissä sängyssä joten ei vaan luonnistu. Nyt tosin ollut parisuhteessa jo lähes 20v joten ei ole tarvettakaan
n53v