Olen lähes kokonaan luopunut kahvista. Tsemppaa mua!
Onko kuinka hyvä juttu, että näin olen luopunut?
Kommentit (9)
Miksi? Kahvi on terveysjuoma, hyvää ja ihmisiä yhdistävä tekijä. Miks sellaisesta luopumista tarvii tsempata?
En ole ehkä paras tsemppaaja, kun juuri juon ihanan suklaista cappuccinoa croissantin kera, nam!
Mikäs siinä, jos oot luopunut. Kaikille ei kahvi sovi, sillä se voi aiheuttaa närästystä ja vatsa ei välttämättä kestä. Lisäksi kahvi värjää hampaat. Ei kahvinjuonti ole ollenkaan välttämätöntä.
Luin jostakin englanninkielisestä lähteestä netissä, että jos on ongelmia saada lapsia eli lapsettomuusongelmaa, ei suositella hirveitä kahvimääriä. Itse asiassa siinä oli, että yksikin kuppi per päivä voi vaikuttaa asiaan. Itse juon edelleen seurassa, mutta hirveä litkiminen töissä on seis ja aamukahvin tilalla on tuoremehu. ap
En tiedä miksi olet kahvista luopunut, on nimittäin terveellinen juoma, joka suojelee mm. maksaa taudeilta. Verenpainettahan se nostaa, mutta niin nostaa teekin. Mitä taas tulee hampaiden värjääntymiseen... Verratkaapas Brittiläisten kusenkeltaisia hampaita esim. meidän hampaisiin. Kumpikohan värjää enemmän hampaita kahvi vai tee?! :D
Näitä eri aineiden haitta artikkeleita on jokaisesta aineesta, porkkanasta lähtien. Siirry vähään mutta parempaan kahviin osta kahvimylly ja pressopannu. Kahviksi tummapaahtoista, ei vaivaa närästykset.
Miksi kahvista pitäisi luopua?