Hiusten liukuvärjäys 11 veelle
Saako/kannattaako 11 veelle tytölle laittaa liukuvärjäystä hiuksiin?
Kun tyttö niin kovasti haluaisi..
Kommentit (40)
ne on myrrkyjä. ehtii ihan hyvin 15 vuoden jälkeen?
ne on myrrkyjä. ehtii ihan hyvin 15 vuoden jälkeen?
mun hiukset on värjätty ekaa kertaa kun olin 11v ja tais olla monella kaverillakin värjätty tukka sillon.. :) se oli 90-luvulla..
Ootko sama henkilö joka joku aika sitten kyseli tätä Twitterissä tai hänen vaimonsa? :)
Jos värjätään vain latvat, ei myrkkyjä mene päänahkaan
Mun kampaamoni seinällä on kyltti, että alle 16v hiuksia ei värjätä. Jotain siitä viimeksi juteltiin, oliko se nyt laki, asetus vai suositus, mutta he ottivat tosissaan. Taisi olla vielä niin, että on koko alan yhteinen linjaus.
Mul on värjätty liukuvärjäys kampaamos 11 veen
Vain wt-sakki antaa lastensa värjätä hiuksiaan alle 16-vuotiaina.
Seuraavaksi ostatkin sitten silikonit hänelle kun hän täyttää 18, niinkuin marianne kallion äiti.
ei alle 14 vuotiaille kampaaja edes saa laittaa. joten ei tod.
Viroon vaan! Siellä eivät kysy ikää. Sitäpaitsi ulkolaiset kampaamot suomessa värjää
Pää täyteen raitoja, niin kaikki on tyytyväisiä!
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 21:39"]
Viroon vaan! Siellä eivät kysy ikää. Sitäpaitsi ulkolaiset kampaamot suomessa värjää
[/quote]
Noi ulkolaiset kampaamot ovat kuulemma halvempia muutenkin. Kolmasosan tai neljäsosan suomenkielisten kampaamojen hinnoista
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 16:13"]
Mun kampaamoni seinällä on kyltti, että alle 16v hiuksia ei värjätä. Jotain siitä viimeksi juteltiin, oliko se nyt laki, asetus vai suositus, mutta he ottivat tosissaan. Taisi olla vielä niin, että on koko alan yhteinen linjaus.
[/quote]
Kähertäjäliiton suositus.
Eipä ole alan yhteinen linjaus, kyllä niitä muksuja istuu penkeissä päivittäin. Olen pa-ka liikkeen naapurissa Helsingissä töissä ja nuorta on porukkaa pävittäin näkee vaihtamassa väriään ja vielä suht usein.
Latvoihin jokin kevytväri tai sävytys niin en näe ongelmaa :) Kestovärit olisivat vähän liian vahvoja.
No on se kumma, ettei alle 16-vuotiaiden päitä värjätä, mutta silti alaikäiset pääsevät K-18 solariumiin! Jopa 13-vuotiaita käy niissä.
Nykyisin ei taida kampaamot värjätä noin nuorten hiuksia kemikaalien vuoksi. Ja onko järkevää jo tuossa iässä aloittaa juurikasvun värjäyskierre..??
Latvoihin ehkä jotain kevytväriä mutta ei kannata ihan juuresta asti värjätä kun sitä väriä kuitenkin aina menee päänahkaan ja on haitallista noin nuorelle.
Saatavillahan on noita 4-12 pesun kestäviä kevyt värejä, sekä jos on vaaleat hiukset niin voihan noita värjääviä hoitoaineitakin kokeilla.