Suomalaiset taas "ilta-lenkillä"
Kommentit (13)
Ja sinä ajelit ohi koirien sotkemalla, 20 vuotta vanhalla, citikalla auton oikean puolen ollessa alempana, koska olet niin lihava? Nauroit, hikoilit ja välillä raavit mahan alle tulleita hautumia?
Yksi vanhempi sauvakävelijämies yritti saavuttaa ja ohittaa nuoren timmin neitokaisen.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 19:17"]
Ja sinä ajelit ohi koirien sotkemalla, 20 vuotta vanhalla, citikalla auton oikean puolen ollessa alempana, koska olet niin lihava? Nauroit, hikoilit ja välillä raavit mahan alle tulleita hautumia?
[/quote]
Miksi alempana oli oikea puoli?
Huvittavimpia nuo joilla oikein "ykköset" päällä iltalenkillä.
Monella lenkkeilijällä on koira mukana.
Ovatko nimenomaan tuollaisella yhdys-sana-virhe Ilta Lenkillä? Miten sen erottaa oikeasta iltalenkistä?
On siis olemassa iltalenkkejä ja "ilta-lenkkejä" ?
Vedetäänköhän "ilta-lenkki" Marimekko kuosissa, välikausi haalarissa vai tennis sukissa? Vermeet pitää varmaan kuitenkin hankkia Huuto Netistä ja lastenvaate kirppu-torilta.
Mä lähinnä ajattelin, että puhutaan noista "iltalenkkeilijöistä" jotka pistävät lenkkivaatteet päälle ja lähtevät "lenkille" ja salaa lähimmälle terassille vetän yhden-kaksi ja kiireellä kotiin puhkumaan kuinka olikaan hyvä lenkki
[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 19:51"]
Mä lähinnä ajattelin, että puhutaan noista "iltalenkkeilijöistä" jotka pistävät lenkkivaatteet päälle ja lähtevät "lenkille" ja salaa lähimmälle terassille vetän yhden-kaksi ja kiireellä kotiin puhkumaan kuinka olikaan hyvä lenkki
[/quote]
Minä en tunne tuollaisia. Onko tuo maan tapa jossakin ihan tietyssä kaupungissa tai asuinalueella?
Joo, onhan se tosi huvittavaa että joku pitää huolta terveydestään? Jos itse kattelet koneen äärestä ikkunasta ja kyrsii ettet jaksa omaa persettä nostaa, tee asialle jotain muuta kuin iniset nettiin :)