Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saakohan tähän lainkaan asiallisia vastauksia, mutta mitä päälle terassille/ravintolaan, jos mielessä "miehen saaminen"?

Vierailija
10.07.2020 |

Siinäpä se, olen vuosikausia ollut ilman minkäänlaista flirttiä saati seksuaalista puuhastelua ja aika ruosteessa. Jos ja kun lähtisin tyttökaveriporukalla illanviettoon niin en pahastuisi jonkin asteisesta silmäpelistä tai vähän muustakin...

Mutta millaiset vermeet päälle? Kroppa, muoto ym seikat sivuutetaan nyt, tiedän sitten itse voinko jotain pukea vai kenties en, kunhan nyt saisi ideoita ja vinkkejä aikuisen naisen iltavaatetukseen?!?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tehän menette vain tyttöjen kanssa pitämään hauskaa niin turha siihen kenenkään miehen on yrittää änkeä väliin.

Vierailija
2/81 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään "antakaa anteeksi että olen olemassa" - vaatetusta. Tärkeintä on on ryhti ja ilme. Pää pystyyn ja hymy huulille! Jos joku katsoo silmiin, älä käännä katsetta varpaisiisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinkuosi ja roiskeläppä. Voi tienata samalla.

Vierailija
4/81 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat tiskiin😉

Mika46😘

Vierailija
5/81 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljasta pintaa ja punaista. 

Vierailija
6/81 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on helppo:

Punainen liehuvahelmainen mekko ja isohko kukkakoriste tukkaan. 

Punainen erottuu ja on eroottinen, mekko on naisellinen ja heiluva helma kerää katseet. Kukasta miekkonen saa ensimmäisen lauseensa helpolla: "onpa hieno kukka" tai muuta nerokasta. Siitä se lähtee.

Vierailija
7/81 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa, muoto ym seikat ovat kyllä aika oleellisia reunaehtoja siinä mitä kannattaa pukea päälleen.

Vierailija
8/81 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mennä baariin asti kun täältä vauva-palstalta löydät parhaat miehet, perustietoja vaan jakoon ja anonyymi sähköpostiosoite.

Vierailija
9/81 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää Milliin. Ihan sama mitä puet päälle, sieltä saa aina.

Vierailija
10/81 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti mekko, minäkin suosittelen. Iloinen mieli ja vähän punaa huuliin.

Vierailija
11/81 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko tuollaista todella kysyä? Enemmän kuin pukeutumisella, merkitystä on kuitenkin asenteella ja käytöksellä.

Vierailija
12/81 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain naisellista laittaisin itse, kiva polvipituinen kesämekko ehkä? Ja siihen sopivat kengät.

Vierailija
13/81 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tehän menette vain tyttöjen kanssa pitämään hauskaa niin turha siihen kenenkään miehen on yrittää änkeä väliin.

Onko vaikeuksia lukea? Ap haluaa huomiota miehiltä. Jotkut muut eivät halua, ei nämä ole mitenkään ristiriidassa keskenään.

Vierailija
14/81 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkahousut ja naisellinen kukkakuosinen paita.

Vierailija
15/81 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset vaatteet, joissa itse viihdyt ja jotka kertoo ainaki vähän, millainen ihminen olet.

Onnea saalistukseen!

T. M45

Vierailija
16/81 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen liehuvahelmainen mekko ja isohko kukkakoriste tukkaan.

Punainen erottuu ja on eroottinen, mekko on naisellinen ja heiluva helma kerää katseet. Kukasta miekkonen saa ensimmäisen lauseensa helpolla: "onpa hieno kukka" tai muuta nerokasta. Siitä se lähtee.

:'DDDDD Miehen unelmaa:D

Vierailija
17/81 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt olla hymyilevä ja reipas ja aloitella keskustelua siellä sun täällä. Pukeutunut mielestäni nätisti ja meikannut hillitysti, miehet eivät vaan kiinnostu minusta, olen ikäänkuin näkymätön.

Vierailija
18/81 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas sitten minkälainen asenne ja käytös on hyvästä jos mielii miesseuraa löytää?

Tehdäänkö heti selväksi että ollaan seuraa hakemassa vai esitetäänkö jotain ujon neidon roolia?

Vierailija
19/81 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas sitten minkälainen asenne ja käytös on hyvästä jos mielii miesseuraa löytää?

Tehdäänkö heti selväksi että ollaan seuraa hakemassa vai esitetäänkö jotain ujon neidon roolia?

No ei ainakaan esitetä yhtään mitään roolia.

Vierailija
20/81 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko tai hame ja korkkarit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme