Saakohan tähän lainkaan asiallisia vastauksia, mutta mitä päälle terassille/ravintolaan, jos mielessä "miehen saaminen"?
Siinäpä se, olen vuosikausia ollut ilman minkäänlaista flirttiä saati seksuaalista puuhastelua ja aika ruosteessa. Jos ja kun lähtisin tyttökaveriporukalla illanviettoon niin en pahastuisi jonkin asteisesta silmäpelistä tai vähän muustakin...
Mutta millaiset vermeet päälle? Kroppa, muoto ym seikat sivuutetaan nyt, tiedän sitten itse voinko jotain pukea vai kenties en, kunhan nyt saisi ideoita ja vinkkejä aikuisen naisen iltavaatetukseen?!?
Kommentit (81)
Nyt ap on saanut kaipaamansa vastaukset. Miestä etsimään vaan, mammat kannustaa!
Minäkin olen mekon tai hameen kannalla, mutta jos on nätti kroppa, niin moni mies kiinnostuu vaikka kiva toppi + istuvat farkut - yhdistelmästä. Tämä siis miesten suusta kuultuna. Pääasia, että olet iloisella mielellä liikkeellä ja juttelet kaikenlaisten ihmisten kanssa, vastaan voi kävellä hyvinkin mielenkiintoisia tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin hameen (polvipituisen kuitenkin, mini on out) ja jonkin topin, joka voisi olla vaikka punainen tai paljastaa käsivarret (ei kuitenkaan rintavakoa, se on mautonta). Kiharat hiukset, nätti meikki,lakatut varpaankynnet ja kivat sandaalit.
Eli ihan tyylillä voi sen tehdä ja elegantisti!
Miksi alapeukku? Tämä on hyvä tyyli.
"Kiharat hiukset" : mistäs tiedät, saako ap jotain kiharapilveä loihdittua itselleen tai että se pukee häntä? Tai "lakatut varpaankynnet ja sandaalit"? Yhtä hyvin muunkinlaiset kengät ja lakkauksesta miehet viis veisaavat. Kyllä hame myös saa olla lyhyempikin tai yläosa paljastaa muutakin kuin käsivarret, ilman että on mauton.
Hörähdys. Sulla ei ole aavistustakaan mistä miehet tykkää. Kiharat saa kaikille paitsi aivan lyhyille hiuksille. Noin 90 % miehistä huomaa jalat ja lakat, tästä on juteltu paljon. Ja suurin osa pitää lyhyttä hametta ja tis sivakoa täysin no no. Siis silloin kun kyse on aikuisesta naisesta. Nuorisolla toimi vähän mikä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet?
Oma kokemus on se, että mitä huolettomamman näköinen olet, sitä enemmän miehet (ja naiset) kiinnostuu. Siis ainakin ne ihmiset ketkä haluavat kivaa seuraa ja ehkä jotain romanttisempaakin jatkossa. Vähempi meikkiä tai ei ollenkaan, ei paljastavaa pukeutumista, mutta ei liian peittävääkään. Tyylikäs saa olla. Mielenkiintoinen, rento ja helposti lähestyttävä on se avain.
Tämä. Itselläni on yleensä lenkkarit (addun gazellet;)), joku kiva paita (ehkä vähän cropattu) ja midi hame. Tai sit ihan farkut ja toppi, mut lähes aina lenkkarit. Miehiä pörrää..😎 Rentous on se juttu..
N45
Mekko, yksivärinen, erottuva väri mieluiten eli punainen, musta, valkoinen, ehkä sininenkin. Ei pastellivärejä. . Ei mitään kukkakoristeita koska ne ovat varatun naisen merkki. Hiukset irti, ei nutturoita tai ponnareita. Jos oikein paksut hiukset voi letittää. Siistit kengät, ballerinat ja siisti käsilaukku joka sopii asuun. Kesällä ei sukkahousuja, ei ainakaan mustia ellei ole tosi vilukissa. Illalla voi pukea neulepuseron tai bleiserin jos joutuu istumaan ulkona.
Värikästä päälle. Ei mustaa, harmaata, valkeaa tai ruskeaa vaan värikästä. Punainen on ehkä liian aggressiivinen väri isona pintana.
Mekko. Ei liian paljastava tai lyhyt, on liian aggressiivinen, kuten koko punainen
Jos olet kuin liikennemerkki, niin miehet eivät uskalla lähestyä, kannattaa olla ns helposti lähestyttävä näköinen
Korkokengät
Pehmeät hiukset, eli kiharaa tms , mutta ehdottomasti punaista huulipunaa!
Mun kokemuksella mitä vähemmän laitettu, sitä enemmän seuraa tuppaa... näitä "väärässä paikassa" olemisia kun olet farkuissa ja collegessa lopusta yökerhossa koska se tapahtui vähän yllättäin, niin johan on tiskillä juttelijoita..... Sitten kun on viimesen päälle kiharat ja kynsilakat niin eipä lähestytä.
Kukkamekko+ tennarit (farkkutakki/nahkatakki) olis mun valinta, mutta oonkin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet kuin liikennemerkki, niin miehet eivät uskalla lähestyä, kannattaa olla ns helposti lähestyttävä näköinen.
Aivan samaa mieltä.
Mahdotonta sanoa mitään, kun ei tiedä sun tyylistä ja mieltymyksistä. Tärkeintä on nimittään näyttää siltä, että on itsevarma ja viihtyy! Tekemällä tehdyt tyylit tunnistaa, itsevarmuus taas on kaunista. T. Vuosia baarissa töissä ollut :D
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään väliä. Ehdotat vaan suoraan seksiä ja onnistuminen on lähes täysin varmaa. Jos ei ensimmäiseltä niin viimeistään toiselta..
Todennäköisenä tuloksena joku humalassa puolihölmöllä turhaan yrittävä ja aamulla surkeaa suoritustaan häpeävä seuralainen. Ei toimi kuin ihan pienellä osalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin hameen (polvipituisen kuitenkin, mini on out) ja jonkin topin, joka voisi olla vaikka punainen tai paljastaa käsivarret (ei kuitenkaan rintavakoa, se on mautonta). Kiharat hiukset, nätti meikki,lakatut varpaankynnet ja kivat sandaalit.
Eli ihan tyylillä voi sen tehdä ja elegantisti!
Miksi alapeukku? Tämä on hyvä tyyli.
"Kiharat hiukset" : mistäs tiedät, saako ap jotain kiharapilveä loihdittua itselleen tai että se pukee häntä? Tai "lakatut varpaankynnet ja sandaalit"? Yhtä hyvin muunkinlaiset kengät ja lakkauksesta miehet viis veisaavat. Kyllä hame myös saa olla lyhyempikin tai yläosa paljastaa muutakin kuin käsivarret, ilman että on mauton.
Hörähdys. Sulla ei ole aavistustakaan mistä miehet tykkää. Kiharat saa kaikille paitsi aivan lyhyille hiuksille. Noin 90 % miehistä huomaa jalat ja lakat, tästä on juteltu paljon. Ja suurin osa pitää lyhyttä hametta ja tis sivakoa täysin no no. Siis silloin kun kyse on aikuisesta naisesta. Nuorisolla toimi vähän mikä vaan.
Horahdus itelles. Joku varpaankynsien väri nyt ei todellakaan ole ratkaiseva asia kenenkään viehättävyyden kannalta, gallupeistasi huolimatta. Itselläsi ei ole aavistustakaan miehistä, jos luulet ettei tissivako toimi.
Punainen mekko ja kukka tukassa on harvalle oma ja luonteva tyyli. Se ei ainakaan ole seksikästä ja houkuttelevaa jos nainen on epävarma itsestään ja joutuu miettimään että olenko naurettava näissä vermeissäni.
Nimenomaan ei liian laitettu eikä rinnat puoliksi esillä tai joku liian pieni nakin kuori päällä. Miehet ei tykkää paksusta meikistä tai tahmeista ja kovista hiuksista, ainakaan suurin osa. Oman vartalon hyviä puolia korostavat vaatteet, rennohko tyyli, iloinen ilme ja hymy. Ole lähestyttävän näköinen, älä yritä näyttää miltään vampilta.
Siis ihanko tosissaan vaatteilla on näin suuri merkitys miehen kiinnostumisen kannalta? Itse olen ajatellut aina että mies kiinnostuu minusta eikä vaatteistani, ellen nyt aivan variksenpelättimeltä tai huorulilta näytä. Ei ole käynyt mielessäkään, että vaatevalinnasta voisi seurata, ettei joku mies kiinnostuisikaan minusta.
En myöskään ymmärrä miksei aikuinen nainen saisi käyttää minihametta. Jos on hyvä kroppa niin miksi ei? Itse ainakin aion päälle kolmekymppisenä käyttää vielä minihameita, samoin käytän kireitä farkkuja koska olen hoikka ja peppu on paras puoleni. Jos joku mies ei tätä suvaitse niin näkeepähän ainakin heti pukeutumistyylini ja voi etsiä naisen, joka pukeutuu "aikuisemmin".
Vierailija kirjoitti:
Siis ihanko tosissaan vaatteilla on näin suuri merkitys miehen kiinnostumisen kannalta? Itse olen ajatellut aina että mies kiinnostuu minusta eikä vaatteistani, ellen nyt aivan variksenpelättimeltä tai huorulilta näytä. Ei ole käynyt mielessäkään, että vaatevalinnasta voisi seurata, ettei joku mies kiinnostuisikaan minusta.
En myöskään ymmärrä miksei aikuinen nainen saisi käyttää minihametta. Jos on hyvä kroppa niin miksi ei? Itse ainakin aion päälle kolmekymppisenä käyttää vielä minihameita, samoin käytän kireitä farkkuja koska olen hoikka ja peppu on paras puoleni. Jos joku mies ei tätä suvaitse niin näkeepähän ainakin heti pukeutumistyylini ja voi etsiä naisen, joka pukeutuu "aikuisemmin".
Samoilla linjoilla, kyllä minihame on aivan hyväksyttävä asuste aikuisemmallekin naiselle (ajatellaanpa vaikka Aira Samulinia).
Vuosien kokemuksella (olin pitkään aktiivinen sinkku) tässä vinkit:
-Asun ei tarvitse olla överi. Suurin osa miehistä kavahtaa esim leopardikuosia (vaikkakin tämäkin voi jollekin harvalle sopia luontevaksi osaksi asua).
-Ei myöskään juhlamekkoa. Jotkut keski-ikäiset sortuvat tähän kukkamekko + hiuskoriste + juhlakengät ja laukku -linjaan. Ei houkuttele miehiä.
-Hieman riippuen paikasta (onko yökerho, fiinimpi paikka, terassi vai mikä): tiukat housut jotka korostaa takapuoltasi, vähän naisellisempi tai juhlavampi yläosa (jos käsivarret hyvässä kunnossa niin hihaton, jos ei niin esim satiinimaista kangasta oleva pusero). Vaihtoehtoisesti mekko (tai hame) toimii kesällä, tällöin vältä makkarakuorta sekä juhlamekkoja.
-Oman kokemukseni mukaan miehet kiinnittävät jonkin verran huomiota korvakoruihin. Ainakin niistä saa usein kommenttia. Niillä saa myös asuun iltalookia, jos asu muuten menisi työvaatteista. Jos on näyttävät korvikset, niin jättäisin kuitenkin muut korut pois. Se joulukuusi-efekti pelottaa miehiä.
-Korkkarit! Toimii, ellet ole valmiiksi kovin pitkä. Kysymys ei ole pituudesta vaan siitä, että ne on naiselliset ja moni mies kiinnittää alitajuisesti huomiota naisen nilkkoihin vaikkei tätä itse huomaakaan. Korkkareissa nilkat näyttää hyvältä.
-Musta mekko toimii aina, mutta varsinkin kesällä ehkä vähän tylsä valinta. Itse suosin neutraaleja värejä jotten ole huutomerkki, mutta vältän silti kokomustaa kesällä ellei vaate ole muutoin huomiota herättävän näyttävä (esim musta haalari voi toimia).
-Paljasta pintaa harkitusti. Jos on selästä avoin asu niin älä paljasta muualta pintaa jne. Yhdestä kohtaa hyvän maun rajoissa paljastava asu toimii, liian paljastava tai täysin peittävä ei.
-Älä ainakaan pue mitään mitä kutsutaan tunikaksi. Ei toimi miehen iskemisessä, vaikka töissä menisikin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä puhutaan vaatteista, koska aapee kysyi vaatteista. Se on siis vähän niin kuin ketjun aihe...
ja kyllä sillä on merkitystä miltä näytät, tervetuloa maailmaan.
Juttelin oman mieheni kanssa tästä ja hänen mukaansa liika yrittäminen eli näkyvä laittautuminen terdellä tai yöelämässä on huono juttu. Jos naisella on liikaa meikkiä, hiukset liian laitetut ja vaatteet liian tyrkyt tai juhlavat, miestä ei nappaa. Kuulemma näkyy liikaa se yliyrittäminen.
Hänen mukaansa miehiä ei niinkään kiinnosta naisen vaatteet, vaan olemus...(hah, sanon vaan. Kyllä sillä meikillä ja vaatetyylilläkin vaikutetaan. Ne ei vaan tajua, että mikä siinä tyrmäsi!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas sitten minkälainen asenne ja käytös on hyvästä jos mielii miesseuraa löytää?
Tehdäänkö heti selväksi että ollaan seuraa hakemassa vai esitetäänkö jotain ujon neidon roolia?Mene baaritiskille tai tanssilattialle tai mistä nyt on paras näkyvyys. Silmäile kaikki baarin miehet läpi ja jätä katse kiinnostavimpaan kunnes se katsoo takaisin. Hymyile ja katso sitten pois. Katso vähän ajan kuluttua uudestaan ja kun taas saat katsekontaktin, hymyile ja katso pois. Toista tarvittavan monta kertaa, eli kunnes mies tulee sun luokse. Anna sen jututtaa jotain, ole hymyileväinen ja katsele silmiin ja vastaile mitä vaan bimboa kika-kika. Ei tarvitse kauan pelleillä kun voitte poistua baarista.
Tämä siis, jos etsit pelkkää kullia. Jos kiinnostaa se mieskin siinä, sitten menee ihan eri lailla.
Wtf, toimiiko tällainen oikeasti? Ehkä jos on kaunis nainen kyseessä? Mulla taviksella/keskivertoa jnkv rumemmalla jos katse kohtaa jonkun miehen kanssa ihan vahingossakin niin ne vaan kääntää pään nopeasti pois. Tai jos baaritiskillä sanon yhtään mitään ("sori mä otan tän tästä" kurottaessani vaikka pilliä) niin hätkähtävät ja siirtyvät useamman askelen verran sivuun.
Toimii, sillä kyllä minulla mielenkiinto heräisi jos huomaan kivan oloisen/näköisen (riippuu ihan oikeasti monesta eri asiasta) naisen tuijottavan minua ja hymyilevän (varsinkin jos se on pitkäkestoista ja toistuvaa). Ero tosin on siinä että olen ihan itse sen verta ujo ja skeptinen että alan pohtia onko se nyt ihan oikeasti juuri minusta kiinnostunut vai muuten vain etsii sieltä ns. "kenet tahansa" ja loppujen lopuksi mitään ei tapahdukaan kun en saa itseäni irti penkistä vaikka kiinnostaisikin. Syy siinä että en keksi mitään sanottavaa ja ne kerrat kun olen uskaltautunut, niin sitten kiinnostus onkin naisilla lopahtanut noin minuutin jälkeen ja eivät edes yritä jatkaa keskustelua kuten normaalit ihmiset vaan alkavat katsella ympäri huonetta ja jos keskustelua haluaa jatkaa niin sitten minun tulee sitä kantaa ja se taasen ei minua kiinnosta koska huomaan että toista ei kiinnosta.
Jos sinä tulisit minun viereen tiskillä ja repliikki on tosiaan tasoa "sori otan pillin", niin otan sen suoraan ns. at face value, eli oletan sinun oikeasti tulleen hakemaan pilliä eikä sillä ole mitään tekemistä minun kanssani ja tottakait siirryn hieman että en ole tiellä. Jos taas katsoisit minua sen jälkeen silmiin, hymyilisit ja sanoisit jotain kivaa ulkonäöstä tai muusta vastaavasta etkä olisi ihan ympäri päissäsi tai en tulkitse sitä vittuiluna, niin silloin ymmärtäisin pillikommentin olleen aloite minun suuntaani.
tuulipuku 1990-luvulta
🙂