Saakohan tähän lainkaan asiallisia vastauksia, mutta mitä päälle terassille/ravintolaan, jos mielessä "miehen saaminen"?
Siinäpä se, olen vuosikausia ollut ilman minkäänlaista flirttiä saati seksuaalista puuhastelua ja aika ruosteessa. Jos ja kun lähtisin tyttökaveriporukalla illanviettoon niin en pahastuisi jonkin asteisesta silmäpelistä tai vähän muustakin...
Mutta millaiset vermeet päälle? Kroppa, muoto ym seikat sivuutetaan nyt, tiedän sitten itse voinko jotain pukea vai kenties en, kunhan nyt saisi ideoita ja vinkkejä aikuisen naisen iltavaatetukseen?!?
Kommentit (81)
Ihan perusnaisen kannattaa varata paljon rahaa mukaan jotta pystyy juottamaan miehen näkemään hänet kauniina ja haluttavana
Ap on mies. Kirjotustyylistä päätellen. Eli vaatetuskysymys on toissijainen, isket vain silmää potentiaaliselle.
Nainen ei tarvitse mitään erikoishepeneitä, nainen osaa vietellä jos se sille päälle sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Värikästä päälle. Ei mustaa, harmaata, valkeaa tai ruskeaa vaan värikästä. Punainen on ehkä liian aggressiivinen väri isona pintana.
Mekko. Ei liian paljastava tai lyhyt, on liian aggressiivinen, kuten koko punainen
Jos olet kuin liikennemerkki, niin miehet eivät uskalla lähestyä, kannattaa olla ns helposti lähestyttävä näköinen
Korkokengät
Pehmeät hiukset, eli kiharaa tms , mutta ehdottomasti punaista huulipunaa!
Tässä on taas joku mies neuvomassa. Jos jolle kulle sopii punainen niin se ei ole aggressiivinen sille.
Mutta huulipunan kuitenin pitää olla ehdottomasti punainen... kelle se sopii...
Vierailija kirjoitti:
Menkää Milliin. Ihan sama mitä puet päälle, sieltä saa aina.
Nainen saa ravintolasta aina halutessaan miehen. Aivan sama mitä on päällä, tai vaikkei olisi mitään.
Mä olisin usean kirjoittajan kanssa samoilla linjoilla, että pue sellasta joka korostaa parhaita piirteitä, vaikkei olisikaan maailman huumaavin bileasu. Tärkeää myös että asu on sulle tuttu, sillä usein jos pukeutuu itselleen epätyypilliseen tapaan se näkyy pienenä epävarmuutena käytöksessä, kun on vähän vieras olo itsensä kanssa.
Itse esim tänään kun lähden terassille ja illanviettoon, laitan tuttuun tapaan vain farkut, mustan vähän "hienomman" topin päälle mustan nahkatakin ja matalahkot korkkarit, sekä tietysti vähän arkea näyttävämmät meikit ja korut. Tosi "tylsä" asu mutta ne vaatteet vaan sopivat mulle tosi hyvin koska korostavat pitkiä jalkojani ja hyvää lantio-vyötärösuhdetta :D Olen kasvoiltani semiruma mutta silti useinkin tulee kiinnostuneita miehiä juttelemaan, varmaan johtuu juuri siitä pienestä itsevarmuudesta jonka jopa tylsä mutta tuttu ja omannäköinen vaatetus tuo, ja siitä kun osaa just korostaa niitä viehättävinä pidettyjä ulkonäköseikkoja itsessään.
Vit
tu näkyviin tai tissit.
Voit myös ilmaista unelmasi pokelle. Pano vessassa tulee nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää Milliin. Ihan sama mitä puet päälle, sieltä saa aina.
Nainen saa ravintolasta aina halutessaan miehen. Aivan sama mitä on päällä, tai vaikkei olisi mitään.
Mutta minkälaisen miehen? En kelpaa hyvännäköisille suomalaisille miehille. Aivan sama mitä on päällä, tai vaikkei olisi mitään. Ainoastaan rumat ja ulkikset ovat minusta kiinnostuneita :(
Vierailija kirjoitti:
Vuosien kokemuksella (olin pitkään aktiivinen sinkku) tässä vinkit:
-Asun ei tarvitse olla överi. Suurin osa miehistä kavahtaa esim leopardikuosia (vaikkakin tämäkin voi jollekin harvalle sopia luontevaksi osaksi asua).
-Ei myöskään juhlamekkoa. Jotkut keski-ikäiset sortuvat tähän kukkamekko + hiuskoriste + juhlakengät ja laukku -linjaan. Ei houkuttele miehiä.
-Hieman riippuen paikasta (onko yökerho, fiinimpi paikka, terassi vai mikä): tiukat housut jotka korostaa takapuoltasi, vähän naisellisempi tai juhlavampi yläosa (jos käsivarret hyvässä kunnossa niin hihaton, jos ei niin esim satiinimaista kangasta oleva pusero). Vaihtoehtoisesti mekko (tai hame) toimii kesällä, tällöin vältä makkarakuorta sekä juhlamekkoja.
-Oman kokemukseni mukaan miehet kiinnittävät jonkin verran huomiota korvakoruihin. Ainakin niistä saa usein kommenttia. Niillä saa myös asuun iltalookia, jos asu muuten menisi työvaatteista. Jos on näyttävät korvikset, niin jättäisin kuitenkin muut korut pois. Se joulukuusi-efekti pelottaa miehiä.
-Korkkarit! Toimii, ellet ole valmiiksi kovin pitkä. Kysymys ei ole pituudesta vaan siitä, että ne on naiselliset ja moni mies kiinnittää alitajuisesti huomiota naisen nilkkoihin vaikkei tätä itse huomaakaan. Korkkareissa nilkat näyttää hyvältä.
-Musta mekko toimii aina, mutta varsinkin kesällä ehkä vähän tylsä valinta. Itse suosin neutraaleja värejä jotten ole huutomerkki, mutta vältän silti kokomustaa kesällä ellei vaate ole muutoin huomiota herättävän näyttävä (esim musta haalari voi toimia).
-Paljasta pintaa harkitusti. Jos on selästä avoin asu niin älä paljasta muualta pintaa jne. Yhdestä kohtaa hyvän maun rajoissa paljastava asu toimii, liian paljastava tai täysin peittävä ei.
-Älä ainakaan pue mitään mitä kutsutaan tunikaksi. Ei toimi miehen iskemisessä, vaikka töissä menisikin.
Miehenä allekirjoitan varsinkin tuon korvakoru- ja korkkariosuuden. Nainen jolla on näyttävät korvikset ja joka kävelee luontevasti korkkareilla kiinnittää kyllä minun ja monen muun huomion. Ja tunikan epäseksikkyyskin on varsin totta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin usean kirjoittajan kanssa samoilla linjoilla, että pue sellasta joka korostaa parhaita piirteitä, vaikkei olisikaan maailman huumaavin bileasu. Tärkeää myös että asu on sulle tuttu, sillä usein jos pukeutuu itselleen epätyypilliseen tapaan se näkyy pienenä epävarmuutena käytöksessä, kun on vähän vieras olo itsensä kanssa.
Itse esim tänään kun lähden terassille ja illanviettoon, laitan tuttuun tapaan vain farkut, mustan vähän "hienomman" topin päälle mustan nahkatakin ja matalahkot korkkarit, sekä tietysti vähän arkea näyttävämmät meikit ja korut. Tosi "tylsä" asu mutta ne vaatteet vaan sopivat mulle tosi hyvin koska korostavat pitkiä jalkojani ja hyvää lantio-vyötärösuhdetta :D Olen kasvoiltani semiruma mutta silti useinkin tulee kiinnostuneita miehiä juttelemaan, varmaan johtuu juuri siitä pienestä itsevarmuudesta jonka jopa tylsä mutta tuttu ja omannäköinen vaatetus tuo, ja siitä kun osaa just korostaa niitä viehättävinä pidettyjä ulkonäköseikkoja itsessään.
Tuo on totta että jos pukeutuu itselleen epätyypilliseen tapaan eikä tunne oloaan kotoisaksi niin asiat menee päin seiniä.
Mutta kuka kutsuu itseään semirumaksi? Ei noin saa puhutella itseä, pitää puhua nätisti itsestä. Se on kehopositiivisuutta se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihanko tosissaan vaatteilla on näin suuri merkitys miehen kiinnostumisen kannalta? Itse olen ajatellut aina että mies kiinnostuu minusta eikä vaatteistani, ellen nyt aivan variksenpelättimeltä tai huorulilta näytä. Ei ole käynyt mielessäkään, että vaatevalinnasta voisi seurata, ettei joku mies kiinnostuisikaan minusta.
En myöskään ymmärrä miksei aikuinen nainen saisi käyttää minihametta. Jos on hyvä kroppa niin miksi ei? Itse ainakin aion päälle kolmekymppisenä käyttää vielä minihameita, samoin käytän kireitä farkkuja koska olen hoikka ja peppu on paras puoleni. Jos joku mies ei tätä suvaitse niin näkeepähän ainakin heti pukeutumistyylini ja voi etsiä naisen, joka pukeutuu "aikuisemmin".
Täällä puhutaan vaatteista, koska aapee kysyi vaatteista. Se on siis vähän niin kuin ketjun aihe...
ja kyllä sillä on merkitystä miltä näytät, tervetuloa maailmaan.
Totta kai sillä on merkitystä miltä näyttää, mutta lähteekö muut sitten täysin homssuisena joissain tätivaatteissa ulos, jos ei ole tarkoituksena iskeä miestä? Itselläni hyvältä näyttäminen on automaatio joka kerta kun lähden roskista pidemmälle, toki jonnekin baariin voi panostaa enemmän kuin lähikauppaan.
Mutta tarkoitin sitä, että jos nyt vaikka mietin ulos lähtiessä että laitanko kireät farkut ja topin, kukkakuvioisen playsuitin vai mustan jumpsuitin niin vaikuttaako tuo asuvalinta oikeasti siihen kiinnostuuko joku mies minusta? Tuntuu oudolta ajatukselta, en osaa kuvitella että mikään oma kiinnostumiseni olisi ollut siitä kiinni minkä värinen paita tai millaiset kengät miehellä on, nuo ovat itselleni täysin merkityksettömiä asioita kiinnostumisen kannalta.
Olenkohan sitten jotenkin poikkeava ja on yleistäkin että miehen kiinnostus on siitä kiinni onko minulla farkut vai playsuit, korkkarit vai ballerinat ja lakatut vai lakkaamattimat varpaankynnet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosien kokemuksella (olin pitkään aktiivinen sinkku) tässä vinkit:
-Asun ei tarvitse olla överi. Suurin osa miehistä kavahtaa esim leopardikuosia (vaikkakin tämäkin voi jollekin harvalle sopia luontevaksi osaksi asua).
-Ei myöskään juhlamekkoa. Jotkut keski-ikäiset sortuvat tähän kukkamekko + hiuskoriste + juhlakengät ja laukku -linjaan. Ei houkuttele miehiä.
-Hieman riippuen paikasta (onko yökerho, fiinimpi paikka, terassi vai mikä): tiukat housut jotka korostaa takapuoltasi, vähän naisellisempi tai juhlavampi yläosa (jos käsivarret hyvässä kunnossa niin hihaton, jos ei niin esim satiinimaista kangasta oleva pusero). Vaihtoehtoisesti mekko (tai hame) toimii kesällä, tällöin vältä makkarakuorta sekä juhlamekkoja.
-Oman kokemukseni mukaan miehet kiinnittävät jonkin verran huomiota korvakoruihin. Ainakin niistä saa usein kommenttia. Niillä saa myös asuun iltalookia, jos asu muuten menisi työvaatteista. Jos on näyttävät korvikset, niin jättäisin kuitenkin muut korut pois. Se joulukuusi-efekti pelottaa miehiä.
-Korkkarit! Toimii, ellet ole valmiiksi kovin pitkä. Kysymys ei ole pituudesta vaan siitä, että ne on naiselliset ja moni mies kiinnittää alitajuisesti huomiota naisen nilkkoihin vaikkei tätä itse huomaakaan. Korkkareissa nilkat näyttää hyvältä.
-Musta mekko toimii aina, mutta varsinkin kesällä ehkä vähän tylsä valinta. Itse suosin neutraaleja värejä jotten ole huutomerkki, mutta vältän silti kokomustaa kesällä ellei vaate ole muutoin huomiota herättävän näyttävä (esim musta haalari voi toimia).
-Paljasta pintaa harkitusti. Jos on selästä avoin asu niin älä paljasta muualta pintaa jne. Yhdestä kohtaa hyvän maun rajoissa paljastava asu toimii, liian paljastava tai täysin peittävä ei.
-Älä ainakaan pue mitään mitä kutsutaan tunikaksi. Ei toimi miehen iskemisessä, vaikka töissä menisikin.
Miehenä allekirjoitan varsinkin tuon korvakoru- ja korkkariosuuden. Nainen jolla on näyttävät korvikset ja joka kävelee luontevasti korkkareilla kiinnittää kyllä minun ja monen muun huomion. Ja tunikan epäseksikkyyskin on varsin totta.
On tässä tunikassakin isketty miehiä. Tiedän mitä ajat takaa tosin. Olet tarkkaan miettinyt sen, miten naisten tulisi sinun mielestäsi pukeutua yöelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on totta että jos pukeutuu itselleen epätyypilliseen tapaan eikä tunne oloaan kotoisaksi niin asiat menee päin seiniä.
Mutta kuka kutsuu itseään semirumaksi? Ei noin saa puhutella itseä, pitää puhua nätisti itsestä. Se on kehopositiivisuutta se.
Haha nojoo :) Oon aivan sinut itseni kanssa ja tiedän että minussa on paljon hyviä puolia, ulkonäössäkin, mutta kasvot vaan ei satu olemaan yksi niistä, niinkun objektiivisesti arvioitua. Ja se on aivan fine! Tärkeämpää rakastaa itseä sellaisena kuin on, eikä koittaa valehdella itselleen parempia piirteitä. Olen realisti mutta ihan tyytyväinen sellainen!
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihanko tosissaan vaatteilla on näin suuri merkitys miehen kiinnostumisen kannalta? Itse olen ajatellut aina että mies kiinnostuu minusta eikä vaatteistani, ellen nyt aivan variksenpelättimeltä tai huorulilta näytä. Ei ole käynyt mielessäkään, että vaatevalinnasta voisi seurata, ettei joku mies kiinnostuisikaan minusta.
En myöskään ymmärrä miksei aikuinen nainen saisi käyttää minihametta. Jos on hyvä kroppa niin miksi ei? Itse ainakin aion päälle kolmekymppisenä käyttää vielä minihameita, samoin käytän kireitä farkkuja koska olen hoikka ja peppu on paras puoleni. Jos joku mies ei tätä suvaitse niin näkeepähän ainakin heti pukeutumistyylini ja voi etsiä naisen, joka pukeutuu "aikuisemmin".
Täällä puhutaan vaatteista, koska aapee kysyi vaatteista. Se on siis vähän niin kuin ketjun aihe...
Totta kai sillä on merkitystä miltä näyttää, mutta lähteekö muut sitten täysin homssuisena joissain tätivaatteissa ulos, jos ei ole tarkoituksena iskeä miestä? Itselläni hyvältä näyttäminen on automaatio joka kerta kun lähden roskista pidemmälle, toki jonnekin baariin voi panostaa enemmän kuin lähikauppaan.
Mutta tarkoitin sitä, että jos nyt vaikka mietin ulos lähtiessä että laitanko kireät farkut ja topin, kukkakuvioisen playsuitin vai mustan jumpsuitin niin vaikuttaako tuo asuvalinta oikeasti siihen kiinnostuuko joku mies minusta? Tuntuu oudolta ajatukselta, en osaa kuvitella että mikään oma kiinnostumiseni olisi ollut siitä kiinni minkä värinen paita tai millaiset kengät miehellä on, nuo ovat itselleni täysin merkityksettömiä asioita kiinnostumisen kannalta.
Olenkohan sitten jotenkin poikkeava ja on yleistäkin että miehen kiinnostus on siitä kiinni onko minulla farkut vai playsuit, korkkarit vai ballerinat ja lakatut vai lakkaamattimat varpaankynnet?
Et ole poikkeava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas sitten minkälainen asenne ja käytös on hyvästä jos mielii miesseuraa löytää?
Tehdäänkö heti selväksi että ollaan seuraa hakemassa vai esitetäänkö jotain ujon neidon roolia?Ujo neito ei toimi, koska Suomessa ei ole tapana että miehet lähestyy naista. Saat istuskella ujona maailman tappiin ripsiä räpytellen.
Baaritiskille lupaavan miekkosen viereen, katsekontakti, hymy ja ensimmäinen mieleen tuleva typeryys. Melkein mitä typerämpää, sitä parempi. "Oi mikä komistus" yleensä toimii. Sitten otat juomasi, poistut, jälleen katsekontakti ja hymy.
Muutaman juoman jälkeen hän tulee etsimään sut käsiinsä, kun on toipunut järkytyksestä että nainen puhui ja hymyili ja on kerännyt rohkeutensa. Loppu on historiaa.
- se punaisesta mekosta puhunut
-
En kyllä ymmärrä tätä suomalaista kulttuuria sitten ollenkaan.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sillä eroa näkyykö tiimalasivartalosi muodot houkuttelevasti vai onko sulla kaiken peittävä huppari ja muodottomat lököhousut. Jos kaikki sun vaatteet on jo valmiiksi houkuttelevia "suiteja" (en tiedä mitä ne on), niin eihän sillä nyt varmaan paljoa eroa ole onko siinä asussa kukkia vai raitoja.
Ja totta kai voit myös löytää elämäsi miehen vaikka olisit verkkareissa ja kokkareisen aurinkorasvan peitossa, mutta tässä ei oikeastaan ole siitä kyse.
Ap kaipasi pukeutumisneuvoja helpottamaan miehenpyyntiä. Eli hän haluaa tehdä tämän helpomman kautta ja varman päälle, näin ymmärsin. Eikä ottaa ylimääräistä vaikeuskerrointa.
Onko ap linjoilla? Olisi kiva kuulla mitä hän laittoi päälleen ja millainen flaksi kävi? Itse olen bilettänyt kaikissa mahdollissa lookeissa, 20-30-vuotiaana glitterit silmissä ja jossain naurettava ssa narutopissa. Sitten vanhempana vähän hillitymmin mutta edelleen näyttävästi. Aina on käynyt flaksi. Siis jos nainen tekee itse aloitteen.... Nykyään sanoisin kuten muutkin täällä että elegantilla tyylillä erottuu aina edukseen, hameessa ja kivassa yläosassa. Ja kyllä muuten moni mies huomaa hoidetut kädet ja jalatkin:)
Minä luotan vartalonmyötäiseen pikkumustaan ja staileihin korviksiin. Pitkät hiukset vähän kiharrettu, luonnollinen meikki ja hymyä huuleen. Aina on käynyt flaksi😃
N44
”Sori, otan pillisi suuhuni.”
Aika suoraa.