Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saakohan tähän lainkaan asiallisia vastauksia, mutta mitä päälle terassille/ravintolaan, jos mielessä "miehen saaminen"?

Vierailija
10.07.2020 |

Siinäpä se, olen vuosikausia ollut ilman minkäänlaista flirttiä saati seksuaalista puuhastelua ja aika ruosteessa. Jos ja kun lähtisin tyttökaveriporukalla illanviettoon niin en pahastuisi jonkin asteisesta silmäpelistä tai vähän muustakin...

Mutta millaiset vermeet päälle? Kroppa, muoto ym seikat sivuutetaan nyt, tiedän sitten itse voinko jotain pukea vai kenties en, kunhan nyt saisi ideoita ja vinkkejä aikuisen naisen iltavaatetukseen?!?

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap linjoilla? Olisi kiva kuulla mitä hän laittoi päälleen ja millainen flaksi kävi? Itse olen bilettänyt kaikissa mahdollissa lookeissa, 20-30-vuotiaana glitterit silmissä ja jossain naurettava ssa narutopissa. Sitten vanhempana vähän hillitymmin mutta edelleen näyttävästi. Aina on käynyt flaksi. Siis jos nainen tekee itse aloitteen.... Nykyään sanoisin kuten muutkin täällä että elegantilla tyylillä erottuu aina edukseen, hameessa ja kivassa yläosassa. Ja kyllä muuten moni mies huomaa hoidetut kädet ja jalatkin:)

Uusitaanpa kysymys: onko ap jo tänä viikonloppuna uskaltautunut radalle täältä saatujen neuvojen pohjalta? ☺️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi