Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen naispuoliset ystävät

Vierailija
11.05.2013 |

Tunnen epävarmuutta mieheni ystävien suhteen, sillä useat heistä ovat naisia. Mieheni rakastaa autoja ja moottoripyöriä, joista minä en yrityksistä huolimatta ymmärrä mitään, enkä ole tarpeeksi kiinnostunutkaan. En siis ole aktiivisesti läsnä tässä hänen harrastuksessaan.

Mutta nuo naispuoliset ystävät ovat. Mies käy moottoripyöräajeluilla joskus heidän kanssaan, tai korjailee autoja. On mukana usein miehiäkin, mutta silti... Näen kyllä, kuinka suuren vaikutuksen mieheeni tekee esim. moottoripyörää ajava nainen. Hänen katseessaan on ihailua. Minulla ja hänellä ei ole mitään tuota vastaavaa yhteistä juttua. Tunnen riittämättömyyttä.

Mieheni on uskollista tyyppiä, ja on aina vakuuttanut minulle, että hän rakastaa minua ja vain minua, kun olen murheistani puhunut.

Miten asiaa voisi käsitellä? En halua olla mikään hullun mustasukkainen nainen, mutta silti tuntuu pahalta, että mies ihailee jotakuta muuta tuolla tavoin, ja viettää aikaa muiden naisten kanssa. Yksi näistä on hänen exänsä, ovat hyvissä väleissä. Ja myönnettävä on että tuo nainen onkin mukava. He erosivat aikoinaan juuri siitä syystä että olivat vain ystäviä, eivät kuin oikea pariskunta.

Mitä mieltä olette tästä? En halua sotkea mieheni ystävyyssuhteita, eikä minulla siihen oikeutta olekaan, enkä myöskään halua väkisin esittää jotain mitä en itse ole, menemällä mukaan ajeluille tai autotalleihin viettämään aikaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi haluaisi tapailla yhtä noista pärinäpimuista, se tekisi niin. Tai on tehnytkin jo. Eikä toiminut. Sen sijaan miehesi haluaa olla yhdessä sinun kanssasi, vaikka et luultavasti ollut mikään prätkähiiri silloinkaan kun tapasitte. Miehesi siis ihailee ja rakastaa varmasti sinussa jotain, mitä näiltä prätkänaisilta ei löydy - et sinä ole tässä mitenkään alakynnessä, päinvastoin! Ne asiat, mistä miehesti pitää sinussa ovat ilmeisesti hänelle tärkeämpiä kuin moottoripyörällä kruisailu, koska hän haluaa olla yhdessä nimeomaan sinun kanssasi. Sinä olet siis tehnyt sen suurimman vaikutuksen.

Miehelle moottoriajoneuvot ovat tärkeitä. Sinulle eivät. Miehellesi sinä olet tärkeä - ettehän te muuten olisi yhdessä. Luonnollisena lopputuloksena miehesi on yhdessä sinun kanssasi, mutta harrastaa moottoriajoneuvoja muiden kanssa. Ei sinun tarvitse sekaantua mihinkään tai kilpailla kenenkään kanssa. Jos tämä oli ihailukisa, voitit jo.

Vierailija
2/2 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 14:07"]

Jos miehesi haluaisi tapailla yhtä noista pärinäpimuista, se tekisi niin. Tai on tehnytkin jo. Eikä toiminut. Sen sijaan miehesi haluaa olla yhdessä sinun kanssasi, vaikka et luultavasti ollut mikään prätkähiiri silloinkaan kun tapasitte. Miehesi siis ihailee ja rakastaa varmasti sinussa jotain, mitä näiltä prätkänaisilta ei löydy - et sinä ole tässä mitenkään alakynnessä, päinvastoin! Ne asiat, mistä miehesti pitää sinussa ovat ilmeisesti hänelle tärkeämpiä kuin moottoripyörällä kruisailu, koska hän haluaa olla yhdessä nimeomaan sinun kanssasi. Sinä olet siis tehnyt sen suurimman vaikutuksen.

Miehelle moottoriajoneuvot ovat tärkeitä. Sinulle eivät. Miehellesi sinä olet tärkeä - ettehän te muuten olisi yhdessä. Luonnollisena lopputuloksena miehesi on yhdessä sinun kanssasi, mutta harrastaa moottoriajoneuvoja muiden kanssa. Ei sinun tarvitse sekaantua mihinkään tai kilpailla kenenkään kanssa. Jos tämä oli ihailukisa, voitit jo.

[/quote]

Kiitos järkevistä sanoistasi. Tuon asenteen haluaisin saada iskostettua alitajuntaani, sillä tiedän sen mitä todennäköisimmin olevan totta. Silti tunnen alemmuuden tunnetta noita sporttisia, hurjapäisiä prätkänaisia katsellessani :( Koska kyllä huomaan sen ihailun miehestäni, ja tiedän sen olevan luonnollistakin. Itse olen sellainen hiljainen kotihiirulainen, ainakin noihin naisiin verrattuna, vaikka minullakin on intohimoja ja harrastuksia. Ehkä vielä joskus omaan paremman itsetunnon...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme