Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirveä maksu peruuttamattomasta hammaslääkärin ajasta..

Vierailija
10.05.2013 |

Olin sairaana ja unohdin hammaslääkäriajan, jonka seurauksena minulle lähetettiin melkein 90 euron lasku peruuttamattomasta ajasta.

Kunnalliselta puolelta ohjasivat ostopalveluna yksityiselle hammashoitoon, ja lasku tuli suoraan yksityiseltä hammaslääkäriasemalta.

Kohtuutonta vai kohtuullista?

Hammaslääkäriaseman nettisivuilla ei mainita sanallakaan käytännöistä tai maksuista peruuttamattoman ajan osalta.

Olin sairauslomalla, mutta en enää kyseisenä päivänä jolloin aika hammaslääkärille olisi ollut.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kohtuuton maksu. Missä hammaslääkärissä tällaisia maksuja peritään?

Vierailija
22/29 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten et muista peruuttaa hammaslääkäriaikaa? Törkeää, niin kuin ne ajat on kortilla. Jonkun itsellesi oikeasti tärkeän asian olisit varmaan muistanut, laittanut kännykkään tai kalenteriin muistutuksen. Nyt vaan et viitsinyt nähdä vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta ymmärtääkseni asuinkunnassani maksaa enemmän se ettei mene paikalle, vert. menisi hammaslääkäriiin. Syynä on se, että toiminta on tehokasta kun ihmiset eivät voi ajatella että "ihan sama se 30€" vaan tietävät että maksu on esim. 90€ jos ei mene (en muista tarkkoja summia).

Vierailija
24/29 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette mene Tallinnan suomalaisille hammaslääkäreille`?

Vierailija
25/29 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 lisää, normaaleilla ihmisillä on KALENTERI esim. seinällä/kännykässä jossa merkittynä tärkeä menot. Itse laitan myös pieneen lappuun jääkaapin oveen ns. tärkeimmät "muistettavat asiat", juurikin hammaslääkäri ja kampaaja, auton katsastus ajat jne.

Vierailija
26/29 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea saamiasi vastauksia. Aika laskutetaan sinulta, koska olet sen varannut. Jos et peru aikaa, se on edelleen voimassa vaikka olisit sairaslomalla. Lääkäri voi laskuttaa ajan sinulta, koska olet sen itsellesi varannut. Lääkärille on varsinaisesti ihan sama oletko paikalla vai et, mutta lääkäri ei voi antaa aikaa kenelekkään toiselle, koska se on sinun aikasi.

Tässä ei ole mitään ihmellistä. Minulle on käynyt aivan samoin.

Vierailija
27/29 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:47"]

Kuinka ihmeessä voi muistaa ajan, joka on varattu puolen vuoden päähän? Itselläni ei ainakaan ole tapana pyöritellä mielessä puolen vuoden päässä olevaa hammaslääkäriaikaa. Hyvä, kun joissain kunnissa muistutetaan, täällä ei.

[/quote]

Aikuinenko tällaisia kirjoittelee? Etkö osaa kalenteria käyttää?

Vierailija
28/29 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko 15 vuotias saada sakkoa peruuttamattomasta ajasta jos ei muista mennä ??

Vierailija
29/29 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaäijjä kirjoitti:

Voiko 15 vuotias saada sakkoa peruuttamattomasta ajasta jos ei muista mennä ??

Kyllä. Meidän kunnassa sakko julkisella puolella 50 eur ja rapiat päälle 15 vuotta täyttäneiltä.